Speed tolerantie

afkicker

Newbie
EternalParanoid zei:
Hoeveel weken tussen inname wachten om zo weinig mogelijk tolerantie op te bouwen?

Ik heb geen idee. Wat je wel kan doen als je speed gebruikt telkens maar een klein lijntje pakken en proberen de aantal keren dat je snuift op een avond minimaal te houden. Ik denk dat dat ook wel scheelt.

DjTrips

Bewuste gebruiker
ehm, dat hangt 'denk ik' af van persoon tot persoon, en hoeveel je al in een bep tijd hebt genomen, de exacte cijfers weet ik niet ( daar ik ook geen dokter ben ) maar 2 weekjes ( wat niet zo lang is ) kan wel héél goed zijn voor je tolerantie, ( als je geen constante gebruiker bent natuurlijk...)

een tip kan zijn is gewoon
elke week en andere drug ofzo
bv week 1 = beetje XTC
week 2 = speed
week 3 = afkickweek
dan trug XTC
speed
afk
etc

dat is natuurlijk als je bij lage waarden wil blijven, maar ik denk dat zelfs dat op termijn wel je tolerantie aanpast :)

dat is toch wat ik denk :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
zou lang dan 1 afkickweek nemen... in die mate xtc nemen (om de 3 weken) en daarna speed verneukt je denk ik best wel..

JewCookie

Wijs gebruiker
Opzich heel makkelijk, zo lang mogelijk.. Je zult nooit weer terug komen waar je begon. Maar reken een periode van 2-4 maand om tolerantie zo minimaal mogelijk te houden, hoewel je na verloop van tijd zult merken dat je weldegelijk toleranter blijft worden.

Het is alleen al het feit dat je jezelf leert wat er komen gaat, hoe meer ervaring hoe beter je zult weten wat er komen gaat, hoe minder verrassend het effect zal worden, hoe groter het idee dat je minder effecten ondervind.. :wink:

DjTrips zei:
ehm, dat hangt 'denk ik' af van persoon tot persoon, en hoeveel je al in een bep tijd hebt genomen, de exacte cijfers weet ik niet ( daar ik ook geen dokter ben ) maar 2 weekjes ( wat niet zo lang is ) kan wel héél goed zijn voor je tolerantie, ( als je geen constante gebruiker bent natuurlijk...)

bv week 1 = beetje XTC
week 2 = speed
week 3 = afkickweek
dan trug XTC
speed
afk
etc

dat is natuurlijk als je bij lage waarden wil blijven, maar ik denk dat zelfs dat op termijn wel je tolerantie aanpast :)

dat is toch wat ik denk :wave:

DjTrips zei:

bv week 1 = beetje XTC
week 2 = speed
week 3 = afkickweek
dan trug XTC
speed
afk
etc

je vergeet week 4: Alles pakken :mrgreen:

:openmouth:

Jack The Dipper zei:
DjTrips zei:

bv week 1 = beetje XTC
week 2 = speed
week 3 = afkickweek
dan trug XTC
speed
afk
etc

je vergeet week 4: Alles pakken :mrgreen:

:openmouth:

alles pakken :grin: cocaine, lsd , xtc :P