Speed testen

johan123

Newbie
Hallo allemaal,

Ik zou graag mijn speed willen laten testen. Gelukkig is dit in NL mogelijk. Echter heb ik het erg druk en zijn de twee dichtsbijzijnde testcentra (binnen een straal van 45 km van huis) maat 2 u per week open. Hierdoor is het voor mij niet mogelijk om de drugs op tijd op te halen bi de dealer en dan ook nog bij het testcentrum in te leveren en de uitslag te ontvangen, voor het feest dat ik het wil gebruiken....

Is er nog een alternatief om te zien of de speed im orde is? Misschien niet zo nauwkeurig als bij de testcentrum, maar toch . Aan welke eisen moet t voldoen o.I. d.?

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Als het te laat is om te testen, zou ik het afraden om het te gebruiken.

Mocht je het toch per se willen doen (dit is eigenlijk een standaardhandleiding voor het 'gebruiksklaar' maken van speed, ook al zou je het wel kunnen laten testen dan zou ik je aanraden om deze stappen uit te voeren, tenzij het echt zeer pure speed is volgens het testcentrum):

Leg de speed op een bord/spiegel en laat het een uurtje drogen. Na dat uurtje kan je kijken of het al enigszins poeder is of niet, voor alle zekerheid kan je het dan nog even fijnhakken met een pas, verspreiden over het bord/de spiegel en nog een uurtje laten liggen.

Vervolgens zou je het kunnen wassen met aceton om het puurder te maken (handleiding staat ergens in het sub-forum 'Speed'). Ik weet niet hoe het er nu uit ziet e.d. en wat je dealer beloofd heeft qua sterkte, maar als het versneden is met cafeïne dan zal dit door het te wassen eruit gaan. Let hierbij wel op dat dit slechts een aantal stoffen eruit zal halen, wanneer het met iets anders dan cafeïne versneden is kan het zijn dat dit er dan gewoon nog in zit. Als je slechte kwaliteit speed hebt met veel cafeïne/andere troep erin, kan het zijn dat je minder dan de helft van de speed overhoudt (echter is dit dan wel veel sterker en puurder dan eerst, wat het effect alleen maar ten goede komt).

Zowat alle speed ruikt vrij sterk, tenzij het echt vrij puur is (tegen de 73% aan). Speed hoort wit en poederig te zijn (zoals poedersuiker, echter smaakt speed niet zo lekker op een pannenkoek :P). Ook hoort pure speed nauwelijks te branden in de neus (wanneer je het gaat snuiven), als het snuiven echt pijn doet dan zit er dus nog wat anders in. Daarom moet je het ook gewoon laten testen zodat je weet hoeveel procent amfetamine er in je speed zit (amfetamine is de werkzame stof in speed, speed/pep is gewoon de straatnaam voor het poeder). In speed kan maximaal 73% amfetamine zitten.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ Zou je dan niet beter eerst zo'n thuistestje kunnen doen met zo'n druppel waarvan de kleur verandert? Ik weet even niet hoe dat heet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ZERO- zei:
^ Zou je dan niet beter eerst zo'n thuistestje kunnen doen met zo'n druppel waarvan de kleur verandert? Ik weet even niet hoe dat heet.

EZ test bedoel je, handig om snel de prominente stof erin te achterhalen.
Benieuwd of je gaat wachten op niet. Raad je sterk aan EZtest te halen. Goed dat je het vraagt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad een EZ testje geeft een indicatie. Irritant dat het zo moeilijk is om te laten testen inderdaad, dat is hier ook vaak het probleem. Opsturen zou fijn zijn of avondopening.

Wie weet komt dat ooit nog in ons "progressieve" landje

johan123

Newbie
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga op zoek naar zo'n EZ test, iemand idee waar je die het beste kan halen?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je klikt op de banner bovenaan Drugsforum kom je bij de grote DF sponsor, zij verkopen EZ tests voor XTC en deze geeft ook Amfetamine weer (zie omschrijving).

Succes!

Onthoudt wel dat je niet de zuiverheid kunt testen hiermee en ook niet of het versneden is. Alleen welke stof dominant is, dus van welke stof er het meeste in zit.

EDIT als ik me niet vergis zijn het allemaal dezelfde vloeistoffen maar met een ander kleurkaartje erbij. Je vergelijkt het resultaat namelijk met een kleur en dan weet je of het klopt. Meestal is het een Marquis test:

https://en.wikipedia.org/wiki/Marquis_reagent

daarmee moet speed dus oranje/bruin kleuren

Bovenaan