speed spuiten

Frisko

Badass junkie
pfff,oprotten met die kuttopics!!!
ja het is net zo erg als hero!
en nee ik vind het niet kunnen(de meeste onder ons denk ik dat deze mening wel delen)

:angry: :angry: :angry:

Chimera

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
en nee ik vind het niet kunnen(de meeste onder ons denk ik dat deze mening wel delen)

nou nou..

Tis inderdaad maar een vraag :rolleyes:

Maar euh, nee ik zie mezelf geen speed spuiten, snuiven is leuk genoeg :P

Frisko

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
tis maar een vraag
als je een beetje met gezond verstand nadenkt,dan had je al antwoord op je vraag....
voel je niet aangevalle want dit was niet mijn bedoeling!
:)
maarja je bent precies nog redelijk nieuw dus ik neem mijn woorden uit mn 1ste post terug...

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
ja ik zelf snuif het ook alleen maar en slikken dan maar kheb een tijdje bij een groep gelopen die het wel spuit dusz vandaar die vraag :)

Frisko

Badass junkie
Chimera zei:
Frisko zei:

nou nou..

Tis inderdaad maar een vraag :rolleyes:

Maar euh, nee ik zie mezelf geen speed spuiten, snuiven is leuk genoeg :P
maar een vraag ja,als je de tijd neemt en het speed gedeelte doorleest had je meerdere antwoorden gehad op deze vraag...daarmee dus mijn hevige reactie

nogmaals mijn excuser daarvoor :rolleyes: :)

Frisko

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
ja ik zelf snuif het ook alleen maar en slikken dan maar kheb een tijdje bij een groep gelopen die het wel spuit dusz vandaar die vraag :)
als je binnen de 10j niet in je doodskist wil liggen dan zou ik het niet proberen...kende ook iemand die het deed,maar dit was ook een hardcore heroine junk!
zag er allesbehalve goed uit... :rolleyes:

lieky speedfreaky

Frisko zei:
lieky speedfreaky zei:
tis maar een vraag
als je een beetje met gezond verstand nadenkt,dan had je al antwoord op je vraag....
maarja je bent precies nog redelijk nieuw dus ik neem mijn woorden uit mn 1ste post terug...

ja pcies maar okay ik voeld eme ook niet aangevallen het is en blijft mijn vraag dusz ja maar is goed :wink: :sunglasses:

Frisko

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
Frisko zei:
lieky speedfreaky zei:
tis maar een vraag

ja pcies maar okay ik voeld eme ook niet aangevallen het is en blijft mijn vraag dusz ja maar is goed :wink: :sunglasses:
en als je nog een antwoord op je vraag wil.

speed spuiten is veel destructiever dan hero spuiten had ik ergens vernomen

correct me if i'm wrong... :wave:

cunt

Wijs gebruiker
ik vind het spuiten van speed even erg als hero. en zal zelf nooit een spuit in m'n poot zetten .. vind snuiven zelf leuk om te doen en een fijn gevoel.

lieky speedfreaky

Frisko zei:
lieky speedfreaky zei:
Frisko zei:
lieky speedfreaky zei:
tis maar een vraag

en als je nog een antwoord op je vraag wil.

speed spuiten is veel destructiever dan hero spuiten had ik ergens vernomen

correct me if i'm wrong... :wave:

okay :grin:

Bal0n

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
hoe denken jullie daar over ??

vind/lijkt het je net zo erg als heroine spuiten ??
of zeg je het moet kunnen ?? :)

Ik snap de bezwaren nooit zo tegen IM'en of IV'en, het is de minst schadelijke manier van inname.

matthijs

Badass junkie
Ja het is misshcien niet zo schadelijk, maar je moet wel toegeven dat het in de gevallen van speed en heroine wel ver gaat. Zeker omdat de gebruikers vaak ziektes krijgen.
ketamine is dan weer een heel ander verhaal.

Bal0n

Badass junkie
Oh? Gewoon zorgvuldig met je spullen omgaan. Netjes ontsmetten steeds, dan kan er niets mis gaan.

matthijs

Badass junkie
Nee ok. Maar goed....dat gebeurt natuurlijk niet altijd he :wink: Zeker niet bij veel heroine/speed verslaafden

shakes

Belezen gebruiker
Voor zover ik weet is heroine zowat de enige drug die niet slecht is voor je lichaam (organen, brein, botten, etc). Speed spuiten lijkt me dus veel erger dan hero.

Maar ik kan het mis hebben :)

Bal0n

Badass junkie
Ja, speed is wel slechter voor je lichaam. Maar het is minder slecht voor je lichaam om het te spuiten, dan het te snuiven of slikken.

Bal0n

Badass junkie
Omdat het je neusslijmvlies beschadigt als je het snuift, en je maagwand als je het slikt.

Bal0n

Badass junkie
speedsieweepy zei:
Maar je bloedvaten dan ? je spuit het recht in een ader dus daar zal dan ook wel schade aan komen togh ?

Ik zie niet waarom dat schadelijk zou moeten zijn, als er amphetamine in je bloed zit door het oraal of nasaal in te nemen worden je bloedvaten daar ook niet door aangetast.

@Cunt: of spuiten verslavender is, weet ik niet. Er wordt wel eens gezegd dat het klaarmaken van de spuit ook een grote kick geeft, maar is dat bij het leggen van een lijntje niet net zo?

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Spuiten doe je toch voor een groter effect?

Ach in Uit Je Bol staat (ja ik weet dat niet alles wat daarin staat waar is maar ik zeg het alleen) dat als je in dat stadium verkeerd je geen behoefte meer hebt aan advies en die mening deel ik wel..

Heroine gebruikers beginnen toch ook bijna nooit met spuiten, omdat ze dat pas gaan doen als het roken/snuiven niet meer hard genoeg is

cunt

Wijs gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Spuiten doe je toch voor een groter effect?

Ach in Uit Je Bol staat (ja ik weet dat niet alles wat daarin staat waar is maar ik zeg het alleen) dat als je in dat stadium verkeerd je geen behoefte meer hebt aan advies en die mening deel ik wel..

Heroine gebruikers beginnen toch ook bijna nooit met spuiten, omdat ze dat pas gaan doen als het roken/snuiven niet meer hard genoeg is
ben ik het ook mee eens.

@balon, het lijkt me dat het verslavender is omdat je er een veel grote kick van krijgt dan wanneer je het spuit. en stel dat jij ooit een keer speed gaat gebruiken, zou je het dan gaan spuiten?

Bal0n

Badass junkie
Nope, maar dat is meer omdat ik het sowieso niet op prikken heb :P. Bovendien zou ik niet weten hoe ik op een goede/ongevaarlijke manier een injectie moet maken.

Ik zou het in mn drinken gooien :).

Frisko

Badass junkie
nu het toch over spuiten gaat kan ik het even goed hier vragen

offtopic even dus :

mjah,dan is er nog iets wat ik niet echt 100% begrijp
heroine kan gerookt,geslikt,gesnoven,(anaal miss ook ma boeie) en gespoten worden....

1 manier van spuiten is recht in een ader.
2de manier recht onder de huid vertelde ze mij @ CAD(centrum voor alcohol en drugsmisbruiking)

jij spreekt van in een spier spuiten balon...
is dit het onderhuidse of is dit NOG een andere manier van spuiten???

mzzl :)

Bovenaan