Speed speekseltest

heyol

Bewuste gebruiker
Net op internet gelezen dat Speed maar 10min zichtbaar is in speekseltest? Geld dit ook als het al je 2e of 3e lijn is?

heyol

Bewuste gebruiker
Aaah merci... ik denk dat de site perongeluk 10 minuten schreef maar 10 uur bedoelde dan. :P

Thx voor wél fatsoenlijke inlichtingen!

CuriousExplorer

DF-koning
Men spreekt over 1 snuif. Wat zou gemiddeld in mg een grote snuif zijn?
250 zal wel weg zijn denk ik na 20u? Zou het eens moeten opzoeken.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Men spreekt over 1 snuif. Wat zou gemiddeld in mg een grote snuif zijn?
250 zal wel weg zijn denk ik na 20u? Zou het eens moeten opzoeken.
Een nakkie is zon 30-35mg gemiddeld. Een grote lijn voor iemand zonder tolerantie is 80mg.
Max 150 mg denk ik? Als grote snuif dan. Deel het vooral, ben nu wel benieuwd.
@Snuffelaar postte gisteren een foto van 300mg dacht ik.
En nee dit is echt niet leuk om in 1x te snuiven.

A10EE9F8-1C92-481A-94EB-AE7CEE8DA06D.jpeg

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dit was vorig jaar in februari, toen ik echt geen grenzen had en elke dag een dikke 2-3g snoof op mijn eentje en mijn toenmalige vriendin ook nog eens zoveel. Wat een kutperiode in mijn leven.
Ooh gelukkig. Ik ken dat soort lijnen helaas. Op een gegeven moment ben je alleen nog maar die rush aan het chasen, en die duurt steeds korter.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
En in de urine tot 72u aantoonbaar.
Dit is na een eenmalige dosis dan toch?
Na een binge sessie van meerdere weken duurt het wel veel langer voordat je urine weer clean is. Na zo een 4 weken dagelijks gebruik van 3mmc duurde het bij mij 3 weken voordat ik negatief teste met een urinetest.

Bij 2 dagen doorhalen duurde het ongeveer een week voordat het weer clean was.

Had toen zelf voor een vermogen aan zelf testen in huis gehaald en was opzich wel eens leerzaam/interessant om te kijken hoelang alles duurde.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Poeh beste strepen, zo zie ik ze graag. Post je doppen na 20 uur nog eens :wink:
Groter dan dit zijn m'n doppen nooit geworden.

BFEEA5D6-341F-400D-ACD0-C7E18EF14879.jpeg

Ooh gelukkig. Ik ken dat soort lijnen helaas. Op een gegeven moment ben je alleen nog maar die rush aan het chasen, en die duurt steeds korter.
Ik had amper nog effect maar bleef pakken omdat ondanks dat er geen fysieke afkickverschijnselen zijn het mentaal slopend was voor toch wel een paar weken.

CuriousExplorer

DF-koning
Dit is na een eenmalige dosis dan toch?
Na een binge sessie van meerdere weken duurt het wel veel langer voordat je urine weer clean is. Na zo een 4 weken dagelijks gebruik van 3mmc duurde het bij mij 3 weken voordat ik negatief teste met een urinetest.

Bij 2 dagen doorhalen duurde het ongeveer een week voordat het weer clean was.

Had toen zelf voor een vermogen aan zelf testen in huis gehaald en was opzich wel eens leerzaam/interessant om te kijken hoelang alles duurde.

Mijn post is een reactie op OP waar je duidelijk kunt uit afleiden dat het om 1 lijntje ging. Geen bingessie.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Mijn post is een reactie op OP waar je duidelijk kunt uit afleiden dat het om 1 lijntje ging. Geen bingessie.
True, maar omdat OP het al heeft over een 2e of 3e lijn, ga ik er van uit dat die 72 uur al niet meer haalbaar is. Heb wel het idee dat als je over een langer tijdbestek neemt, het veel langer duurt voordat het uit je urine is, dat was eigenlijk het punt dat ik wou melden 😅

Bovenaan