Speed/Snelle/Pep

Rott02

Newbie
Hallo, ik vroeg me wat af over Speed.

Ik doe t altijd als ik ga stappen. En dan neem ik bommetjes, 4 of 5 gespreid over de hele avond/nacht.

Maar soms krijg ik een donzig gevoel in mijn wangen aan t eind als mijn laatste bommetje aan het uitwerken is, en dan heb ik soms ook blauwe plekken op mijn knieën en benen.

Ik heb ook een keer oranje kleurige Speed gebruikt, maar 2 bommetjes... en toen was t nog heftiger! Benen/knieën blauw alsof ik keihard was gevallen. Ik had dat donzige gevoel niet alleen in mijn wangen maar in me nek en armen en me benen prikkelde... Voelde echt vreselijk.

Wat betekend t allemaal? Ik dacht misschien vernauwing van bloedvaten enzo, maar ik ben toch benieuwd wat mensen hier erop te zeggen hebben. Moet ik me zorgen maken? Doe ik teveel?

Alvast bedankt voor de reacties, groetjes.

Raver

Badass junkie
Wat is precies je dosering per bommetje? Weeg je dat af?

Weet je zeker dat het speed is? Heb je dit laten testen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik dacht misschien vernauwing van bloedvaten enzo
Deze vraag is al meerdere keren eerder gesteld en ja, dit is het. Door vernauwing van bloedvaten krijgen bepaalde delen van je lichaam geen bloed meer en krijg je bijv blauwe/koude knieën of voeten.

Je kunt je voorstellen dat als dit gebeurt je al te ver bent gegaan qua dosering. En je kunt je ook voorstellen wat er gebeurt als een ader in je hersens of hartstreek zich dichtknijpt. Voorzichtig, less is more!

Rott02

Newbie
Wat is precies je dosering per bommetje? Weeg je dat af?

Weet je zeker dat het speed is? Heb je dit laten testen?
Ik kan het helaas niet wegen omdat het te weinig is om gezien te kunnen worden op een weegschaal. Als ik met n mesje een beetje pak is t een puntje Speed.

Ik weet van de oranje speed niet wat er nog bij zit, heb proberen op te zoeken maar ook niks online. Heb ook geen idee met wat ik t zou kunnen testen en waarvoor.

Rott02

Newbie
Deze vraag is al meerdere keren eerder gesteld en ja, dit is het. Door vernauwing van bloedvaten krijgen bepaalde delen van je lichaam geen bloed meer en krijg je bijv blauwe/koude knieën of voeten.

Je kunt je voorstellen dat als dit gebeurt je al te ver bent gegaan qua dosering. En je kunt je ook voorstellen wat er gebeurt als een ader in je hersens of hartstreek zich dichtknijpt. Voorzichtig, less is more!
Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Oranje speed ben ik in al die jaren nog nooit tegen gekomen. Zou het laten testen. En los daarvan zou een bommetje speed best wel even moeten werken zodat je er niet 5 op een avond hoeft te nemen. Al weet ik niet hoeveel je erin doet natuurlijk.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.

Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine

Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.

Rott02

Newbie
Oranje speed ben ik in al die jaren nog nooit tegen gekomen. Zou het laten testen. En los daarvan zou een bommetje speed best wel even moeten werken zodat je er niet 5 op een avond hoeft te nemen. Al weet ik niet hoeveel je erin doet natuurlijk.
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.
Be safe en laat het testen en gebruik een weegschaal zoals al aangeraden wordt.

Rott02

Newbie
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.

Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine

Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.
Ik heb een weegschaal, maar die is meer bedoeld voor wiet af te wegen. Hij registreerd niet als ik kleine hoeveelheden poeder wil afwegen ofzo. Watvoor weegschaal heb je dan nodig?

Ik kan hier echt een hoop mee, hartstikke bedankt voor je advies. Ik hoop dat t wat helpt met die nare bloed vernauwing die ik soms heb. Wat een hoofdpijn kan je krijgen ervan zeg!! Ik had geen idee dat ik eigenlijk gewoon minder bommetjes kon nemen haha. Ik zal eens kijken op die site die je gestuurd hebt.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker

Dat is afhankelijk van de zuiverheid van je speed, je tolerantie, je stemming, hoe je gegeten en geslapen hebt.

Onthoud less is more, en bijnemen kan altijd. En ken de voorverschijnselen van dat je te veel hebt gehad. Dat is zeker een punt om te stoppen met nemen.

Rott02

Newbie
Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.
Be safe en laat het testen en gebruik een weegschaal zoals al aangeraden wordt.
Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit, maar ik had altijd t idee dat ik moest blijven bijnemen om dezelfde level te blijven. Ik ga het een keer anders proberen.

StraatPiraat

Badass junkie
Ik heb dit sws snel, ook zonder drugs. Als ik met koude temperaturen van de brommer af stap en m'n knieën check zijn ze soms ook blauw.

Dat is gewoon bloedvatvernauwing, met stimulanten niet heel gek.

Ik ga niet de huisarts uit lopen hangen, in mijn persoonlijke ervaring; zie het als een waarschuwing. Gek gaan op een avondje kan maar als je naar je lichaam kijkt en je ziet iets waarbij je denkt dit is een drugsforum post waard; dan is het wel even mooi geweest haha.

N3K0

Badass junkie
maar niemand weet waarom het oranje is.
Crepe papier 🤣
Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit
Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.

Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Crepe papier 🤣

Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.

Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣
Het oog wil ook wat he :tearsofjoy:
Oranje poeder ook wat feestelijker/onschuldiger.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Crepe papier 🤣

Doet mij denken aan de chilli powder meth van jessie pinkman. :laughing:

caninus

Bewuste gebruiker
De kans is groter dat kleur hoort bij olie waaruit het amfetamine sulfaat is gemaakt, of het moet echt rond koningendag zijn aangeschaft, want dat heb ik vroeger wel ooit meegemaakt. Donkere rood/bruine olie resulteert in een eindproduct dat steeds donkerder oranje kleurt naarmate de tijd verstrijkt. Hoe de kleur oorspronkelijk is ontstaan mag hier niet besproken worden, maar mij is verteld dat er nog iets van vervuiling in is blijven zitten, (die een goede kok er normaal gesproken nog uit weet te halen). Dit heeft als gevolg dat nadat de synthese om er zout van te maken klaar is het eindproduct (de "blokken speed", uitgedampt en afgekoeld en vacuum verpakt) blijft door reageren. Deze kleurden dan binnen 24 uur roze(waarbij men normaal gesproken zou denken dat ze "verbrand" waren) en de volgende dagen/kleurden ze dan steeds donkerder oranje). Maar hoe dit veroorzaakt is weet ik niet (aangezien dit allemaal informatie is die ik te horen heb gekregen van een vriend die werkzaam was bij novadic testservice en van andere vriend met scheikundige achtergrond en van een gepensioneerde kok) maar wat ik wel weet (zoekfunctie van dit forum😄) is wanneer je een reageerbuis vult met een bepaalde hoeveelheid speed, een bepaalde hoeveelheid kruidvat huismerk gootsteen ontstopper en water en dat schudt en even laat staan, dat dan de olie (en de kleur) bovenop komt drijven.

Jeye

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik vroeg me wat af over Speed.

Ik doe t altijd als ik ga stappen. En dan neem ik bommetjes, 4 of 5 gespreid over de hele avond/nacht.

Maar soms krijg ik een donzig gevoel in mijn wangen aan t eind als mijn laatste bommetje aan het uitwerken is, en dan heb ik soms ook blauwe plekken op mijn knieën en benen.

Ik heb ook een keer oranje kleurige Speed gebruikt, maar 2 bommetjes... en toen was t nog heftiger! Benen/knieën blauw alsof ik keihard was gevallen. Ik had dat donzige gevoel niet alleen in mijn wangen maar in me nek en armen en me benen prikkelde... Voelde echt vreselijk.

Wat betekend t allemaal? Ik dacht misschien vernauwing van bloedvaten enzo, maar ik ben toch benieuwd wat mensen hier erop te zeggen hebben. Moet ik me zorgen maken? Doe ik teveel?

Alvast bedankt voor de reacties, groetjes.
nooit van oranje speed gehoord denk dat er heel wat shit bij gemengd is soms doe ik zelf ook te veel voel me heel onverzorgd dan ik let niet echt op bloedvaten weet wel dat er is mijn gehoor gaat veranderen dingen horen die er niet zijn dat komt af en toe langs en me stemming wisselt wat voor de rest
niet echt lichaams klachten ik ga me focusen op 1 ding wat ik wil weten dat is meestal de speed chemisty uit zoeken zoals welke stof nodig is voor de andere afleiding vinden

FerdFatoehaus

Badass junkie
nooit van oranje speed gehoord denk dat er heel wat shit bij gemengd is soms doe ik zelf ook te veel voel me heel onverzorgd dan ik let niet echt op bloedvaten weet wel dat er is mijn gehoor gaat veranderen dingen horen die er niet zijn dat komt af en toe langs en me stemming wisselt wat voor de rest
niet echt lichaams klachten ik ga me focusen op 1 ding wat ik wil weten dat is meestal de speed chemisty uit zoeken zoals welke stof nodig is voor de andere afleiding vinden
Ben jij bekend met leestekens en alinea's?

Bovenaan