pbwebmaster
Bewuste gebruiker
Er wordt vaak gezegt dat speed een sneaky drug is, alleen wil ik graag weten waarom precies? Ik heb 1 keer (slechte) speed gehad en toen ging het compleet fout, het was leuk tot een uur of 2, maar daarna werd het gekkehuis in m'n bovenkamer. Ik had er ook nog eens xtc bij gebruikt, 1 mitsu. Dus die slechte speed en xtc was niet de beste combi. Ik heb ook totaal niets gevoeld van een inslag moment. Is dat inslagmoment een beetje te vergelijken met die van mdma?
Iig ga ik voorlopig geen speed meer snuiven, tenzij ik het van een zeer betrouwbaar persoon krijg die het zelf al heeft gebruikt. Maar als je goeie speed hebt hoe moet je dat dan verdelen over een avond zeg maar? Dat je dus niet paranoia wordt zoals ik de eerste keer wel werd, het was wel hele slechte speed heb ik van een vriend te horen gekregen dus dat verklaart het wel. En ik ga het ook niet meer met mdma combineren.
Even samengevat:
-Waarom is speed een sneaky drug?
-Hoe verdeel je goede pep over je avond, en wanneer kan je als beginner het beste stoppen met bijpakken?
Iig ga ik voorlopig geen speed meer snuiven, tenzij ik het van een zeer betrouwbaar persoon krijg die het zelf al heeft gebruikt. Maar als je goeie speed hebt hoe moet je dat dan verdelen over een avond zeg maar? Dat je dus niet paranoia wordt zoals ik de eerste keer wel werd, het was wel hele slechte speed heb ik van een vriend te horen gekregen dus dat verklaart het wel. En ik ga het ook niet meer met mdma combineren.
Even samengevat:
-Waarom is speed een sneaky drug?
-Hoe verdeel je goede pep over je avond, en wanneer kan je als beginner het beste stoppen met bijpakken?