Speed---->Slaap medicatie

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Verstandig is het natuurlijk niet. Maar heeft hier iemand ervaring mee? om na speedgebruik iets tot je te nemen waar je rustig van wordt en kan inslapen??

Ikzelf zit te denken aan Lorazepam, zou dit kunnen naar een nachtje doorgaan op speed??

Graag reactie :rockband:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik zoe geen benzodiazepines gebruiken om e kunnen slapen, temazepam is de enige die je zou kunnen overwegen maar maak er geen gewoonte van ivm tolerantie en verslaving
gewoon 1 eitje van 20 mg droppe dan slaap je wel,
wat beter is is mischien melatonine, of een glas warme melk :rock:

of je gaat jezelf trainen op het volledig controleren van je lichaam zodat je jezelf altijd zo rustig kan maken dat je altijd kanslapen :wave:

peprick

slaap medicatie na speed zou ik niet weten, maar ik weet wel dat anti-psychotica, in mijn geval: zyprexa, 5mg, wel werkt om te kunnen slapen en wat rustig te worden en wat minder para. 5 mg is een hele lage dosis, dus kan het niet veel kwaad, zyprexa nemen zonder speed is ook wel leuk... als je ook van down houdt, ik neem het elke dag i.v.m. mijn ziektebeeld (schizo)lekker voor het slapen gaan.

je zou dit dan eens kunnen proberen, als je dat wilt, alleen is het wel moeilijk om aan te komen, je krijgt alleen op recept.

CestMoi

Het geeft ook 2,5mg zyprexa, maar ik zou eerder voor een inslaper gaan dan voor een antipsychotica.

inslapers zijn bijvoorbeeld temazepam en zopiclon.

lorazepam (temesta), diazepam en oxazepam zijn kalmerende tabletten, maar ook hier zit een verslavingsgevaar bij (waar niet tegenwoordig).

Ik zou gaan voor de lorazepam 1mg/2,5mg (mits je geen tolerantie hebt) of oxazepam 10mg.
Diazepam 10mg heeft daarnaast nog een voordeel, spierverslappend.. Het is maar wat je zoekt.

Kenobi

Gisteren maar geaccepteerd dat ik gewoon niet kon slapen en er nog een leuke dag van gemaakt. om vanacht lekker door te slapen 1 mg lorazepam genomen. Vanochtend om 11 uur pas wakker en helemaal bij getankt :grin:

Bovenaan