Speed shotte

Duderino

Experimenterende gebruiker
Heeft er al iemand ook met speed geshot?
Kzen daar 3 jaar aan blijven hangen.
Echt graaf tot dat ik stemmekes begon te horen dan ben ik gestopt

Duderino

Had ik al genoeg gedaan me die bommekes maar vind zo een shotje veel beter.
Alle je zintuigen exploderen open en het linkt alsof je plots een derde oog en je IQ vermogen schieten zo een gar in de lucht

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Kan wel wat beters verzinnen dan spuiten. Ik snuif en das al erg zat. Ik snap best dat iedereen zo zijn eigen grenzen heeft maar kijk nou eens om je heen. Ga voor de gein maar eens een dagje met je vaste dealer mee. Dan komen je grenzen ineens een stuk dichterbij te liggen. Mensen die hun eigen moeder nog zouden verkopen om drugs te kunnen scoren. En dan heb ik het niet over de snuivers. Echt laat je (voor zover je dat nog hebt)gezonde verstand niet glippen voor de 'rush' van het moment. Is het het waard om met ingevallen ogen en wangen door het leven te stappen? Een vriend van me heeft zijn zoontje verloren aan kanker en het laatste stadium van zijn chemo deed mijn sterk denken aan de speed-shooters die ik mee heb mogen maken.

Rings around your eyes they don't hide that you need to get some sleep'''' Don't slide.(Dido_No Angel)

Een oude vriendin van mij veranderde in no time van een pracht meid in een monster. Continu aan niet bestaande plekjes peuterend tot het bloed eruit gutst.
Met snuiven heb je soms al paranoïde gedachten en ben je schichtig maar spuiten gaat totaal negens meer over. Je kraamt de grootste onzin uit over complotten en ziet de wereld als een baarmoeder van mensen die geboren zijn om jou het leven zuur te maken.

Ik heb 4x gespoten en ik ben dus door schaad en schande wijs geworden. Lijm je voeten maar vast in je schoenen dat je lekker stevig staat want als de deur eenmaal open is, kost het al je wilskracht om die weer dicht te krijgen. Tip: Ga 5 weken op survival in Zweden of zonder je op een andere rigoreuze manier af van je huidige met drugs gevulde bestaan en zoek de confrontatie met jezelf. Een gezond lichaam is geen luxe, maar een gift waar we continu aan moeten blijven werken.

Nogmaals, denk na waar je aan gaat beginnen.

Je bent in mijn gedachten.

X Drientje

Kan het niet beter verwoorden..

Be safe!

Duderino

Dat is lief van je dat je tegen mij je hartje wil luchten.
Ik ben nu eerlijk gezegd heroïne aan het uitproberen..
Enkel recreatief

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik ga het (uiteraard) niet aanraden. Intraveneuze ("Shotten" dus) toediening van welke drug dan ook, geeft al extra (meer levensbedreigende) risico's, en speed staat bekend om redelijk veel vervuiling en ongewenste versnijdingsmiddelen. Het maakt het van te voren testen, en reinigen (met aceton) eigenlijk vrijwel noodzakelijk. En dan nog is het uiteraard niet steriel.

Mits je niet IV zelf al doet: Het duurt echt een hele poos voor je het "goed" kunt, en dan nog duurt het even voor je "jouw sweetspot" gevonden hebt. Alleen de juiste amfetamine dosering geeft een flash/rush. Alles eronder voel je de flash niet, en moet je het doen met een normale, maar dan kortere high, en teveel kan een bak misselijkheid en andere OD klachten geven.

Tot die tijd moet je gewoon rekening houden met de risico's en dat betekend steeds weer een nieuwe spuit, veel verloren speed omdat bloed in de naald stolt dat verstopt en gevaarlijk is als dat een seconde te lang duurt, een nieuwe ader zoeken, schoonmaken enz. Nog maar niet te spreken over wat voor vreselijke blauwe plekken het geeft als je eindelijk in de ader zit, en een minimale beweging doet en eruit schiet, waardoor de speed naast de ader komt (dit is vreselijk pijnlijk met speed), nabloeden van aders, doorgeprikte aders waardoor er onderhuidse bloedingen ontstaan, mega zwellingen, dichtgeklapte aders en andere ongein.

Voor dat je het goed en wel kunt, ben je erachter hoe leuk het is, en dan ist zonde om het bij 1x te houden na al die moeite en dan, dan kap je er nooit meer mee. Het is echt, echt heel erg nice.

Als je zelf nog niet IV toediend en je sterft van de nieuwsgierigheid en wil het toch meemaken hoe dat is, laat het dan doen indien mogelijk maar leer het jezelf niet aan.

Lees de handleiding in mijn onderschrift ook. Hier staat nog veel meer info in.

Veel wijsheid gewenst!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ga het (uiteraard) niet aanraden. Intraveneuze ("Shotten" dus) toediening van welke drug dan ook, geeft al extra (meer levensbedreigende) risico's, en speed staat bekend om redelijk veel vervuiling en ongewenste versnijdingsmiddelen. Het maakt het van te voren testen, en reinigen (met aceton) eigenlijk vrijwel noodzakelijk. En dan nog is het uiteraard niet steriel.

Mits je niet IV zelf al doet: Het duurt echt een hele poos voor je het "goed" kunt, en dan nog duurt het even voor je "jouw sweetspot" gevonden hebt. Alleen de juiste amfetamine dosering geeft een flash/rush. Alles eronder voel je de flash niet, en moet je het doen met een normale, maar dan kortere high, en teveel kan een bak misselijkheid en andere OD klachten geven.

Tot die tijd moet je gewoon rekening houden met de risico's en dat betekend steeds weer een nieuwe spuit, veel verloren speed omdat bloed in de naald stolt dat verstopt en gevaarlijk is als dat een seconde te lang duurt, een nieuwe ader zoeken, schoonmaken enz. Nog maar niet te spreken over wat voor vreselijke blauwe plekken het geeft als je eindelijk in de ader zit, en een minimale beweging doet en eruit schiet, waardoor de speed naast de ader komt (dit is vreselijk pijnlijk met speed), nabloeden van aders, doorgeprikte aders waardoor er onderhuidse bloedingen ontstaan, mega zwellingen, dichtgeklapte aders en andere ongein.

Voor dat je het goed en wel kunt, ben je erachter hoe leuk het is, en dan ist zonde om het bij 1x te houden na al die moeite en dan, dan kap je er nooit meer mee. Het is echt, echt heel erg nice.

Als je zelf nog niet IV toediend en je sterft van de nieuwsgierigheid en wil het toch meemaken hoe dat is, laat het dan doen indien mogelijk maar leer het jezelf niet aan.

Lees de handleiding in mijn onderschrift ook. Hier staat nog veel meer info in.

Veel wijsheid gewenst!

Mooi uitgelegd!

gomega

Belezen gebruiker
Je kunt het ook gaan boofen. Dat zou een soort gelijke rush moeten geven en is een stuk minder gevaarlijk, al moet je het niet al te vaak doen aangezien het op lange termijn wel schaden aan kan richten, zeker bij corrosieve stoffen.

Als je het puur voor de rush doet kun je ook kijken naar rookbare stimulanten zoals bijvoorbeeld meth, hexen en NEP. Roken geeft over het algemeen een sterkere rush dan snuiven, al is het niet zo sterk als bij IV en boofen. Roken is wel een stuk compulsiever en verslavender. Over het algemeen is het denk ik ook wel wat schadelijker, als is het iets minder gevaarlijk doordat overdoseren moeilijker gaat (is iig sowieso het geval bij stoffen als heroïne). In principe is het wel wat duurder doordat je meestal een deel van de rook verliest.

gomega

Belezen gebruiker
Ik moest even googlen maar je bedoelt dus pluggen met boofen lol.
Sorry, ik ben eigenlijk altijd gewend de Engelse termen te gebruiken, maar boofen is pluggen inderdaad.

Het kan zijn dat het per stof wat verschild aangezien je met pluggen het first-pass metabolisme vermijd. Ook geeft pluggen over het algemeen meer een rush, terwijl dat bij nasaal gebruik iets minder heftig is. Ik weet of dat zo is, maar ik kan me voorstellen dat dat er wat mee te maken heeft. Of misschien heeft het wel een andere reden?

Pluggen is trouwens ook niet zo heel makkelijk, je moet natuurlijk diep genoeg zitten om het binnen te houden (en voor goede opnamen natuurlijk), maar je moet ook niet te diep zitten want dan ben je voorbij het slijmverlies waar het opgenomen moet worden. Ook moet je het er niet te snel in spuiten aangezien dat de opname ook weer remt. Ket kan ook zo zijn dat je net niet helemaal goed zat ofzo waardoor de opname niet optimaal was en de ervaring daardoor minder goed was?

Misschien dat @Jmths daar een verklaring voor heeft? Die heeft volgens mij wel wat meer ervaring met pluggen dan ik.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pluggen staat ook zeker op mijn to-do lijstje. Gewoon nieuwsgierig om dat een x te proberen.
Wanneer en met welke drug weet ik nog niet. Denk dat het speed of mdma wordt.

Bovenaan