Speed Roken???

Coke kun je roken als ploffie.

Zou dat ook met speed kunnen???

Slikken en snuiven kan.

Maar ook roken???

Wie heeft het wel eens gedaan???

En wie heeft hier ervaring mee??? :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

TeQ

Bewuste gebruiker
Speed zelf kun je niet roken, en ik zou het ook niet proberen gezien wat voor stof het is.

Volgens mij is er wel een bepaalde rookbare vorm van speed. Net zoals crack bij coke. Maar hierover zou ik weinig meer kunnen vertellen.

davie

Wijs gebruiker
Je zou het wel kunnen roken maar of je er iets van merkt en of het goed is, ik denk het niet.

Coke kun je ook niet zomaar roken, alleen bewerkte coke. Een plofje is eigenlijk meer voor de smaak. Snuif het gewoon of is dat niet voldoende. :confused:

berbe

Bewuste gebruiker
gaat wel pepplofje
word er alleen super vaag en starig van:d
echt gaan doe je er ni van

Jeller

Badass junkie
hahaha
zo'n gast hier zei dat hij dat eens gedaan had bij zijn weed en sindsdien is zijn naam "Speedsigoare"

lijkt mij enorm voos

Lana

Wijs gebruiker
Ik denk dat de gaten in je longen vallen als je dat doet.
Zou het niet durven iig.

Vince_

Experimenterende gebruiker
Een vriend van mij heeft het es gedaan (maar ik was er niet bij), hij voelde zich "wazig" en opgefokt, niet leuk :)

Shadow Child

Amphetamines roken, is een zeer slechte funtie van je ik zeg maar, de reaktie die jij teweeg brengt met amphetamines in longen is alles behalve vestandig, je bronchien gaan zodanig uitzetten dat er een bloeding kan optreden slecht id dus.

Greetz Daan :wave:

berbe

Bewuste gebruiker
MissDior zei:
Crystal Meth is toch een rookbare vorm van speed als ik me niet vergis?

:wave:
crstyal meth is een heel andere drugs
methamfetamine
en de rookbare vorm daarvan is ice

word in amerika op straat ook wel speed genoemd maar is het niet

MissDior

Bewuste gebruiker
berbe zei:
MissDior zei:
Crystal Meth is toch een rookbare vorm van speed als ik me niet vergis?

crstyal meth is een heel andere drugs
methamfetamine
en de rookbare vorm daarvan is ice

word in amerika op straat ook wel speed genoemd maar is het niet

oo okee sorry dat wist ik niet..

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ja ik heb er wel ervaring mee kreeg van een vriend van die speed pilletjes , met wiet mee in een jointje gekruimeld behalve dat de as van de jointje behoorlijk chemisch uitzag voelde ik er helemaal niks van snuifbare speed heb ik niet geprobeerd maar het lijkt me niet echt de moeite waard

shiva

Belezen gebruiker
chemicalieën ga je toch niet zitten roken
heb het ook nog gedaan hoor daar niet van alleen was het met gestampte pillen kan je zeggen dat de pillen na verbrandig een donker bruine gestolde caramel achtige vorm aan namen de as zeer goed aan elkaar plakte het het enorm goor smaakte
volgens mij is da met speed juist het zelfde

El Retro

Wijs gebruiker
Gewoon in je neus ermee. Het roken van onbewerkte drugs , evenals bij coke heeft bij mij gewoon nix effect. Dus het "gedacht" dat je iets gaat voelen gaat wrs ook maken dat je iets gaat voelen. Maar dat is ook gene vette...

XpRnz

Denk dat het roken van speed zoals wij het kennen heel verkeerd afloopt, alsof je een batterij rookt. Denk dat de gaten in je longen springen.. :P

Addict

Newbie
Ik heb al een keer speed gerookt, maar die dag had ik al teveel gesnoven en was al serieus aan het gaan :) , dus k'weet ni echt als je er van gaat. Een vriendin van me had dan ook speed gerookt, zij begon er net van te gaan. Zij had nog die dag nix genomen, mja mss verschilt het gwn van persoon. :)

slunse

Bewuste gebruiker
ik heb het weleens gedaan. jointje met een lijntje in. je hebt er wel een soort effect van, maar is moeilijk te omschrijven. een soort van kortdurende rush. maar kan het moeilijk zeggen omdat het al lang geleden is en ik had toen al aardig wat door mijn neus gejaagd.
smaakt en ruikt wel enorm goor. ging na die joint ff naar buiten en tien minuten later kwam ik de zaal terug binnen en het rook er nog steeds naar verbrand rubber.

Damien

Newbie
Speed kan je niet roken en is dodelijk. De enigste keer dat ik speed per ongeluk inadem is als ik hem op zijn zuiverheid test op zilverpapier. In Denemarken kan je hem roken want daar heeft hij een zuiverheid van 70%. Hier mag je blij zijn als je 30% zuivere amfetamine hebt.

Speed = amfetaminesulfaat (een zout) wat je slikt snuift of oplost om in te spuiten (intraveneus of subcutaan)
dit kun je ook terug kristalliseren en dan roken.

Methamphetamine = ook poeder (niet rookbaar), vloeibaar (vroeger legaal verkocht onder de merknaam Pervitine)
als je het terug uitkristalliseert heb je Ice dit zijn kristallen die worden gerookt en enorm verslavend zijn.

Coke = poeder (niet rookbaar tenzij geld weggooien)
bij kristallisatie heb je crack en dit wordt gerookt.

Ze zijn dus alle drie rookbaar mits je even wat chemie erop toepast

Myrrin

Newbie
Om nog preciezer te zijn:

Amfetamine of speed is meestal 20-40% amfetamine sulfaat of base plus de snijmidelen zoals lactose, cafeïne, pcm en zo voort. Wat er en de paste of het poedertje van de dealer zit valt moeilijk te bepalen.Theoretisch gezien zou men een base kunnen roken, zoals dat bij cocaine- of methamph base ook mogelijk is. Gewone coke is een zout, een sulfaat en kan dus niet gerookt worden. Stel dat je amfetamine base ter beschikking hebt, dan zit je nog steeds met het enorm laage kookpunt van afair ~ 27 °C, zo dat het onmogelijk te roken is.

Dit is btw ook de reden hoezo sommige "speed's" van de dealer koel bewaard moeten worden. Vooral met warme temperaturen in de zomer kan het gebeuren dat vooral vochtige pep (denk aan pasta) aan werking verliest, de base komt namelijk alleen in vochtige vorm voor en wordt niet zelden gebruikt van wegen zijn typische amine-geur. Helaas kan men niet gelijk tot de conclusie komen dat pasta gelijk is aan ampfetamine base omdat het mogelijk ook sulfaat kan zijn dat met water vochtig en dus zwaarder gemaakt is, wat bepaalde economische voordelen voor jou dealer heeft :wink:

Dus wat in Nederland als speed geld kan niet gerookt worden. Dan maar crack basen, toch? ,)

Blizy

Ja je kan het roken...
Maar ik doe t voor t smaakje, 't effect moet je t niet voor doen.
(En daarbij is t gewoon heel slecht voor je)

Bovenaan