Speed proberen

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Mijn excuses als dit het 100ste topic zou zijn over eerste keer speed etc., maar ik zou graag (een) duidelijk(e) antwoord(en) krijgen alvorens met speed te beginnen.

Ik heb reeds al veel ervaring met MDMA, XTC, en anderen, maar nog nooit met speed. De laatste keren dat ik MDMA ging gebruiken heb ik veel gespaced, maar zelden gedanst, het is dus echt al een tijdje geleden dat ik op de dansvloer te bespeuren was, ik was eerder ergens aan het socializen, hallucineren of wat dan ook.

Bij mijn weten zou speed nog iets beter zijn dan MDMA om echt te dansen, maar is dat weldegelijk zo?

En hoe zit het met katers?

Alvast bedankt!

ellington

Ik heb naar topic gezocht, maar echt een klaar en duidelijk antwoord dat ik zoek, vind ik niet. Is het abnormaal om perfect geinformeerd te worden alvorens dingen te proberen?

-spaceman-

Badass junkie
Je vraagt iets over het effect van speed, namelijk ga je er meer van dansen. en je vraagt wat over de katers, dat is makkelijk te vinden...

ja je wil veel dansen
met katers van speed heb ik geen ervaring...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ellington zei:
Ik heb naar topic gezocht, maar echt een klaar en duidelijk antwoord dat ik zoek, vind ik niet. Is het abnormaal om perfect geinformeerd te worden alvorens dingen te proberen?
Nou niet het slachtoffer uit gaan hangen hè (; Als je van dansen houdt zul je willen dansen en
-spaceman- zei:
met katers van speed heb ik geen ervaring...

Funky Monkey

Badass junkie
Effect van speed hangt af van de hoeveelheid die je neemt...
De kater hangt af van hoeveel je neemt en waar het eventueel mee versneden is...

Verder is het sowieso wel redelijk per persoon verschillend :P

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Persoonlijk vind ik de kater van speed de ergste mogelijk, maar dansen doe ik er wel op. Dat is het mooiste van speed, lekker alcohol bij zuipen, en dan gewoon beuken. Alle energie eruit, niet lastig gevallen worden door gedachtes in je hoofd, alleen maar gaaaaaaaaaan! Super!!

Dozer

TechNora zei:
... maar dansen doe ik er wel op. Dat is het mooiste van speed, lekker alcohol bij zuipen, en dan gewoon beuken. Alle energie eruit, niet lastig gevallen worden door gedachtes in je hoofd, alleen maar gaaaaaaaaaan! Super!!

helemaal mee eens!! en ook FLINK zuipen zonder echt zat te worden (of pep moet ineens zijn uitgewerkt :P)

Um

Belezen gebruiker
zorg gewoon dat je goede speed hebt

ik vind mdma en speed alletwee even lekker eigenlijk, wel heel verschillend, maar beiden hebben bij mij totaal euforisch effect

Spylacopa

Belezen gebruiker
je hebt onbewust al speed gebruikt.

in vrijwel elke pil zitten dezelfde stoffen die ook in speed worden verwerkt.

esmee

Belezen gebruiker
Ik ga er helemaal voor, met pep op de dansvloer!!!!
Ik ga nuchter al helemaal los van de "hardere stijlen" maar dan is echt het einde zoek!!! Ik dans meestal door tot ik echt niet meer kan en uiteindelijk bijna niet meer naar huis/naar de auto kan lopen hehehe!!!
Uiteraard af en toe een pauze en voldoende drinken he!!!! En op de grotere festivals jezelf dwingen wat te eten, al is het maar fruit of ijs ofzoiets. Omdat dat vaak een hele dag duurt, een aanslag op je lijf...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
ellington zei:
Bij mijn weten zou speed nog iets beter zijn dan MDMA om echt te dansen, maar is dat weldegelijk zo?

En hoe zit het met katers?

Alvast bedankt!

Hm, ik dans liever met mdma. Met speed gaat het ook wel, maar in een drukke discotheek kan ik me wel eens beginnen ergeren aan volk dat in je rug zit te porren. met mdma kan me dat allemaal geen zak schelen.

Een combinatie als de 2 is eigenlijk het best, maar dan is je avond direct voorbij. 12 uur lijken er 2.

Ik vind de kater minder erg dan die van mdma. met mdma heb je zo'n chemische buzz-kop de dag nadien, met speed voel je je meestal gewoon leeg.

Iedereen noemt mdma en speed in één adem als party drug, maar er wordt soms niet bijverteld dat speed verslavender is dan mdma. Je gaat de dag na mdma er niet vlug weer één droppen om je beter te voelen. Met speed is dat veel gemakkelijker. Met een lijntje van twee centimeter ben je weer volledig de ouwe en heb je terug zin om dingen te doen en onder mensen komen. mijn mening.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Speed in één zin:

Speed maakt dat je veel meer kan en wil doen, dan dat je normaal kan en wil doen, maar geen tijd genoeg voor kan vinden, om alles te kunnen doen binnen een bepaalde tijd, waarin je het had willen doen.

ricar

Newbie
ik neem speed altijd voor feestjes

ik word dan erg actief
ik dans dan veel makkelijker

nadelen : je eet niet
en als je blijft nemen het mag ng 2 of 3 dagen zijn , dan staat ge mager
uwe afkick zal even lang duren als je speed pakt ( intensief gebruik dan he )
de speed neemt ook al u extra energie van u lichaam op

en als ge terug begint te eten zal u maag beginnen pijn doen, maar het beste is dat ge dan blijft eten :wink:

maar neem het best speed in het weekend, en nooit binnen de week,
dan kunt ge zwaar beginnen afzien op het werk of school
en zal ge meer en meer beginnen pakken :openmouth:

3970

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Speed in één zin:

Speed maakt dat je veel meer kan en wil doen, dan dat je normaal kan en wil doen, maar geen tijd genoeg voor kan vinden, om alles te kunnen doen binnen een bepaalde tijd, waarin je het had willen doen.

En als je speed gebruikt, ga je heel moeilijke zinnen formuleren die je op dat moment heel voor de hand liggend lijken....snappie?

Wat ik van speed vind; ik ga er ten eerste veel meer van kletsen. Tegen iedereen. En is er niemand in de buurt? Dan klets ik gewoon tegen mezelf. Ik voel een rush in mijn lijf, een onrust, en als ik stil zit/lig, voel ik alles kriebelen onder mijn huid. Ik word heel actief, en vind het niet erg om dingen te doen waar ik normaal een hekel aan heb, zoals klussen in huis. Als ik muziek hoor, kan ik niet stilstaan. En als ik naar bed ga om te slapen, ook na 12 uur na de inname, dan heb ik pech. Ik slaap gewoon 24 uur niet....

Hemi

Bovenaan