speed - nie te snuiven ?????

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik heb al veel keer speed gehad.
van slechte tot jaap van speed.
echte goeie speed brand fel aan je snuit als je het opsnuift.
da is wel algemeen bekend
nu heb ik dit weekend gele speed gekocht en dit was dus echt nemeer te doen.
hij was zeker en vast goed.
maar echt die brande da het niemeer normaal was.
mijn neus is redelijk wa gewend dus kan nie anders da er iets bijzat wa er nie moest bijzitten.
iemand een idee wa het zou kunnen zijn???
of da er iets is misgelopen tijdens het proces voor het te maken ofzo?
mijn neus doet nog altijd lichtjes pijn.
en heb amper iets gesnoven

spacekonijn

Badass junkie
kheb hele goede ( geteste ) pep gehad die was echt fucking sterk maar vond m meevallen in de neus.
prima te snuiven , volgens mij zijn het juist de andere versnijdmiddelen die zo branden hoor

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
kheb hele goede ( geteste ) pep gehad die was echt fucking sterk maar vond m meevallen in de neus.
prima te snuiven , volgens mij zijn het juist de andere versnijdmiddelen die zo branden hoor
deze viel gewoonweg niet te snuiven
kreeg echt schrik toen die 3de lijn voor mijn neus lag
ma goed da ik juist geeten had en heb het gewoon in een vloeitje gedaan en afgeslikt

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb je het in een bommetje gesmeten? en ingeslikt?
mss niet zo een goed idee als het je neus al zoveel zeer doet wie weet wat doet het met je maag...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
heb je het in een bommetje gesmeten? en ingeslikt?
mss niet zo een goed idee als het je neus al zoveel zeer doet wie weet wat doet het met je maag...
ja maar had juist goed geeten dus kan nie zoveel kwaad dan
heb geen last gehad van mijn maag
heb het geslikt en der gewoon genoeg bij gedronken ook
alleen toen ik ging schijten viel ik bijna flauw (wa een geur :openmouth: :openmouth: :wink: ) :mrgreen: :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
pfff haha bah,ik heb dien gele ook gehad,shit shit shit jaaa die brandde als hel!!!!
ik heb er 2 bommetjes van genomen,en de dag erna proefde ik nog een heel duidelijke speedsmaak als ik een boer liet :kots: :kots:
maar was zeker geen slechte speed idd :)

flash kieke

Wijs gebruiker
Die gele pep,heeft meer een harde pijn vindt ik en mijne neus vindt dat ook niet plezant,dan heeft men neusje toch liever de gewoonlijke spierwitte amfitamine van mijne locale dealer het liefst :P

Maar de witte goeie pep heeft meer een fijne pijn vindt ik,tegenover die gele dat ik is had gekocht in de dancing.

En idd,het was goeie,maar in de richting van flashen toch wel,maar of dat goeie pep was,denk het toch ni.(viel 1 keer int slaap)En toen wist ik dat er iets ni just was met die gele pep.

En die gele is zeker en vast versneden met vieze rommel,daar heb ik geen twijfels aan.

:)

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Die gele pep,heeft meer een harde pijn vindt ik en mijne neus vindt dat ook niet plezant,dan heeft men neusje toch liever de gewoonlijke spierwitte amfitamine van mijne locale dealer het liefst :P

Maar de witte goeie pep heeft meer een fijne pijn vindt ik,tegenover die gele dat ik is had gekocht in de dancing.

En idd,het was goeie,maar in de richting van flashen toch wel,maar of dat goeie pep was,denk het toch ni.(viel 1 keer int slaap)En toen wist ik dat er iets ni just was met die gele pep.

En die gele is zeker en vast versneden met vieze rommel,daar heb ik geen twijfels aan.

maja
ge kunt gele hebben da bucht is maar kunt juist zo goed pep hebben waar ge je zeer strak van staat
hangt er gewoon van af

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:

maja
ge kunt gele hebben da bucht is maar kunt juist zo goed pep hebben waar ge je zeer strak van staat
hangt er gewoon van af

Van deze gele ging je niet strak van staan,ale wel strak,maar heel lichtjes :)

JewCookie

Wijs gebruiker
gooi er bij je volgende lijn melkpoeder door en snuif er dan een paar extra.. hierdoor verdun je de speed, en zal hij als het goed is minder branden:wink:

J0rrit

Badass junkie
ik heb laatst ook gele gekocht brandde vol heftig normaal nooit bloedneus ma 2dagen nadat ik had gesnoven had k ng us die gesnoven en me rechterneusgat vol een bloedneus. was goeie pep kleine lijn is genoeg.

wat is flashen?

flash kieke

Wijs gebruiker
Vindt het leuk om het te snuiven,alleen de pijn is kut.

Maarja,pep=rommel,letterlijk en figuurlijk.

Ik stop er gewoon mee.

Ik kan het gewoon niet meer aan.

Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.

Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke :mrgreen:

Mor ja,terug ontopic.

Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je :grin: )

roaren*

Bewuste gebruiker
euhm, das nou toch wel dikke zever als je zegt, als ze zeer hard aankomt in de neus dat het hele goeie is, dus moestek jou een halve gram slechte speed geven, en een halve gram zout er tussen smijten(zout brand superhard in de neus, kan er van meespreken .. :P ) en jij snuift het, dan zou je zeggen dat het suuuuper goeie is... kheb trouwens ook al speed had die ook niet egt veel brande, en dat was ook zeer goeie.. dusja, is egt wel een fabeltje vind ik

A

Anonymous

Gast
Ik hoorde van het weekend de een tegen de ander zeggen:
'Jouw pep brand niet eens, wat moet ik verwachten'

Een half uur later kon ie niet meer stil zitten haha.
Nee niets voor mij..

JewCookie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:

Ik stop er gewoon mee.

Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.

Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke :mrgreen:

Mor ja,terug ontopic.

Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je :grin: )

als je met mate gebruikt en goed bij slaapt kan je dat para al een heel stuk beperken..

Psykaholik

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
flash kieke zei:

Ik stop er gewoon mee.

Mor ja,terug ontopic.

als je met mate gebruikt en goed bij slaapt kan je dat para al een heel stuk beperken..
idd ik word er dus totaal nie para van
ja na een weekend wakker blijven dan begint het fataal te worden natuurlijk

flash kieke

Wijs gebruiker
roaren* zei:
euhm, das nou toch wel dikke zever als je zegt, als ze zeer hard aankomt in de neus dat het hele goeie is, dus moestek jou een halve gram slechte speed geven, en een halve gram zout er tussen smijten(zout brand superhard in de neus, kan er van meespreken .. :P ) en jij snuift het, dan zou je zeggen dat het suuuuper goeie is... kheb trouwens ook al speed had die ook niet egt veel brande, en dat was ook zeer goeie.. dusja, is egt wel een fabeltje vind ik

Dat vindt jij.

Maar als er zout of zo bij zat zou ik het toch wel gemerkt hebben hoor.

Goede pep brand altijd(je hebt ook slechte pep dat brand maar je merkt dan wel of het goede is of niet aan het effect),en als je er niets van voelt in je neus(dan ligt het aan jou neus) en niet aan de pep

:wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten

Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
was goeie pep.
werd er zeker nie wazig van.
zeker voor hetgene wa ik gepakt had.
was dus echt nie veel

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten

Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
was goeie pep.
werd er zeker nie wazig van.
zeker voor hetgene wa ik gepakt had.
was dus echt nie veel

Stel je voor zeg--Er zat meth in.lol

n"enee,eigenlijk niet grappig.

Bovenaan