Speed na neusoperatie

Wellik

Newbie
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar ik heb toch maar een account aangemaakt uiteindelijk.

Ik had een vraagje! Ik krijg binnenkort een neusoperatie ( niet vanwege drugs gebruik ) waardoor ik eindelijk door mijn neus moet gaan kunnen ademen. Nu gebruik ik soms wel eens speed ( op festivals ) en had ik gelezen dat je na een neusoperatie een lange tijd moet wachten voordat je weer speed kunt snuiven. Na wat onderzoek heb ik gevonden dat je speed dus ook in capsules, bommetjes kunt slikken. Ik gebruik normaal ongeveer 2 weekenden per maand speed in het festival seizoen, dit doe ik dan 1 van de 2 dagen. Is het schadelijk voor de maag om dit 2 weekenden per maand met een capsule te doen? Enige tips en of tricks? Ik hoor het graag!

T

ToetjesMonster

Gast
Amfetamine is schadelijk bij orale inname. Je kunt de risico's wel beperken door ten eerste je speed te testen. Ten tweede niet te hoge dosissen te slikken. Ten derde niet te vaak bij te nemen. Als laatst niet systematisch elke 2 weken te gebruiken, maar sporadisch.

Of je hebt gewoon skijt en slikt die bende weg en aanvaart daarmee de risico's.

Laatst bewerkt door een moderator:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Amfetamine is sowieso schadelijk, zeker in recreatieve doseringen.

Als je het oraal inneemt loop je kans op een maagzweer.
Maar als je het snuift loop je kans op beschadigingen van het slijmvlies, bloedneuzen, ontstekingen, verlies van reukvermogen, besmetting met SOA's als je snuifbuisjes deelt.

Mijn voorkeur gaat uit naar orale inname omdat één dosis langer blijft werken en je daardoor zuiniger met je spul omgaat. Het nadeel is dat je iets langer moet wachten voordat het gaat werken; een half uur in plaats van 5 minuten. Maar dat vind ik juist een voordeel want hoe sneller een drug werkt des te verslavender het is. Als een dosis wat langzamer inwerkt dan dwingt dat je automatisch om even goed na te denken over de inname.

Je kan in smartshops gewoon capsules kopen die je kan vullen. Die zijn gemaakt van gelatine of van cellulose (vegetarische capsules). Maar die laatste die kan je lichaam niet verteren en daardoor blijven ze soms dicht wat een beetje kut is dus die met gelatine werken wel beter.

Bovenaan