hmm, tja echt depri voel ik me niet wel moe, want , gisteren was laatste keer.
en volgende week wil ik al gaan solliciteren, want geld... tja dat gaat zo vlug op aan alles en nog wat. en t'moet wel kunnen zonder te werken, zat op men vorig werk ook niet echt met leeftijdsgenoten, en tja je kon der wel meepraten maar zo saaie dingskes,
heb nog ephedrine liggen indien ike cht moe ben, tja is ook wel brol, maar zal wel goed zijn voor in de dag
ik bedank toch iedereen voor de tips,
maar wat ga ik mogen verwachten een maal alles echt uit men lichaam is..? ben moe ok, voel me niet echt anders, heb ook al geblowd dus voila.
maar ik ben ook nog jong, en wil ook wel nog wat genieten. maar niet zoals deze maand, hieruit kan ik wel leren, heb hier ook wel wat kapot gemaakt, zelf al is het niet met opzet.
een junk ga ik nooit worden, dat weet ik, dat gaan men vrienden niet toelaten, ook men familie niet, had gewoon van de maand een dip, zo echt een slecht moment in je leven
heb tot april eigenlijk altijd happy geweest, heb toen een van menb este vrienden verloren, heb toen gekapt met men vorige werk, zat alle dagen thuis en tja dat was tot juli toen ben ik op verlof gegaan met vrienden en heb ik me kunnen herpakken, maar erna,weer pech, men ma was al redelijk ziek, en heeft in juli 4 hartaanvallen overleefd, men broer die geldproblemen en weedprobleem had vooral. nu nog altijd. ik die dan naar halle verhuist was is toch 35 min van waar ik vroeger woonde, en na m'n werk in het begin ging ik gewoon fitnessen , of zo, maar ik zag ze minder en minder, heb toen ook andere mensen lere n kennen, dan met speed begonnen, in het begin was het wel leuk, één klein lijntje en je was goed voor heel de nacht zonder te moeten drinken. nu gisteren was men laatste lijntje, maaar dat dat lijntje was één van de 20 op die dag of zo, (en minstens het dubbele) en t'begint ook wel wat te kosten eh, bijna 12 gr op laten we zeggen 11 van de 15 dagen, is gewoon overdreven. ik doe het niet alleen voor mezelf maar ook voor dat meiske, eerste keer dat ik nekeer niet de onnozele wil uithangen en echt met iemand wat wil opbouwen ^^. maar eerst dus nu minderen, bijna stoppen..., maar toch die pep gaan omwisselen, dan aan men broer geven (die woont niet bij mij) dat hij die gewoon in de diepvries bij hem zet, hij heeft het al geproefd, en hij vind het niet zijn ding ^^
maar eerst, pes 2008 spelen, en daar kan ik dus echt wel dagen op zitten, vooral in het begin.
nog iemand die dat spel speelt eventueel?