Speed & LSD Flashbacks

Flinter

Belezen gebruiker
Ok ik zit met het volgende ik heb zaterdagavond pep gehad (0.7 gram denk ik niet puur :P) en ik heb nog steeds niet geslapen (simpelweg omdat dit niet lukte, de pep togh weer eens onderschat). De laatste keer dat ik een zegel had was 3 vrijdagen geleden (1 Maya).

Sinds zondag avond toen ik in mijn bed lach kreeg ik ineens een flashback zo intens dat het niet te vergelijken was met andere trips (wel vet natuurlijk :grin:). Maar heb er terwijl ik deze post nu type ook last van (golvende bewegingen). Iemand hier enige ervaring mee en hoelang het duurt ongeveer, of gaat het gwn weg na de 1e goeie nachtrust? :openmouth:.

Flinter

Delirium

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Hoe komt het toch dat de noobies van vandaag de helende werking van slaap onderschatten? :þ

Slapen is voor apen, daarom.

Maar hij heeft wel gelijk. In bed liggen en ogen dicht. Slapen zul je, kreng! Ik zie altijd al kleuren op mijn witte muur als ik één nacht wakker ben, ligt er gewoon aan hoe gevoelig je bent voor dag(en) niet slapen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb ook wel eens korte flashbacks als ik lang wakker ben, dat even iets een beetje lijkt te bewegen ofzo. Slapen helpt, als je hebt geslapen en je bent weer helemaal wakker is het waarschijnlijk weer helemaal weg.

Flinter

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Hoe komt het toch dat de noobies van vandaag de helende werking van slaap onderschatten? :þ

kijk eerst naar jezelf voordat je me een noobie noemt danku :). Ik ben me bewust dat slaap erg belangrijk is alleen het schiet er soms even bij in en soms lukt het gewoon niet ookal probeer je het. En ik blijf liever een dag langer wakker dan dat ik slaappillen moet gaan nemen ofzo. En dat HPPD komt ook door blowen een aangezien ik nooit speed gebruik moet het daar door komen (en eventueel LSD).

the.buggg

Experimenterende gebruiker
ik heb onlangs ook eens een flashback gehad. laatste week vrijdag. ik zat in de les frans en plotseling hoorde ik een soort zoef- alsof de tijd in extreme slowmotion werd gezet- en werd mijn waarneming wazig daarna hoorde ik weer een zoef en zat ik weer in de gewone tijd. dit gaf mij echt een heel raar gevoel en ik zat in de klas in mijn hoofd met heel wat WTF's. ik had wel genoeg geslapen dus aan slaaptekort kan het niet liggen. we hadden wel een beetje geblowd tijdens de middag pauze.

xpressurself

Bewuste gebruiker
als je niet slaapt ga je sowieso sneller hallucineren, komt door DMT, die maak je aan als je wakker bent en breek je af als je slaapt. Mensen die langdurig niet slapen hallucineren ook en hebben waanideeën.

mmn

Belezen gebruiker
xpressurself zei:
als je niet slaapt ga je sowieso sneller hallucineren, komt door DMT, die maak je aan als je wakker bent en breek je af als je slaapt. Mensen die langdurig niet slapen hallucineren ook en hebben waanideeën.

kunnen meer mensen die bevestigen, zou wel een goedkoop DMT tripje zijn :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mmn zei:
xpressurself zei:

kunnen meer mensen die bevestigen, zou wel een goedkoop DMT tripje zijn :hearteyes:

Dat klopt inderdaad. Slaap-deprivatie is echter een toegepast foltermiddel om verdachten mentaal te kraken.

Goedkoop is je idee wel, maar ik denk dat weinigen hier willen tekenen voor een vrijwillige Guantanamo-kuur voor enkele hallucinaties.

xpressurself

Bewuste gebruiker
en denk ook wel dat je zo lang niet moet slapen voordat het werkt dat je zodra je begint te ontspanne in slaap flikkert :P

Bovenaan