Ik neem maximaal tot mij 2g per dag.
Dan heb je er een speed verslaving voor terug.speed helpt mij. juist benzo verslaving af..
Als je drugs, welke dan ook, gebruikt om te kunnen functioneren gaat t geheid fout op den duur. Dan word of blijf je er van afhankelijk. Maakt niet uit welke drug.Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Stel dat ik het kan beperken tot een niveau dat ik er alleen helder van word.
Dan is dat volgens mij niet het einde van de wereld.
Helemaal niet hoor! Spill your guts! We helpen elkaar graag hier. Daar leren we allemaal weer van.Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Want, ik neem aan dat je je dood iriteerd aan me.
Hoe zit het met.jouw huid? Heb je geen puisten?Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Nee hoor, een maat van mij heeft nooit acne gehad totdat hij pep ging snuiven.Je zal aanleg voor acne moeten hebben om een puistenkop van speed te krijgen
Nee hoor, blijf gewoon posten. Dit forum is voor iedereen dus ook voor grootverbruikers.Zal jullie voor de rest niet lastig vallen met mijn eigenwijsheid.
Het is nu vooral uit verveling dat ik grote hoeveelheden naar binnen werk.
Slapen probably.Wat doe je dan na een dosis speed?
Kan niet.Verwijder dit topic!
Dat klopt. Maar de verslavingskans van wietgebruik is meestal een stuk lager dan de verslavingskans bij benzo's en speed.Er zijn toch ook zat mensen die een paar jointjes roken om alle stress te verwerken.
Ik heb gewoon een klein zetje nodig.
Als jij geen speed meer neemt met cafeïne erin, dan heb je ook die snelle hartslag niet meer = problem solved. Want in andere topics las ik dat die hartslag een probleem is bij je, dat ie te snel was voor je geval. Cafeïne zorgt hiervoor, eigenlijk vrijwel direct na je eerste lijn/punt, krijg je dat opgejaagde gevoel met een snelle hartslag.Ik sluit me bij acht.zes aan ivm caffeine in de speed, dat gejaagd gevoel heb ik ook aangezien er bij de speed die ik koop caffeine is versneden, bij zuivere speed ga je goed en hard maar op een andere manier dan met caffeine waarvan je opgefucked word en onrustig
Als jij geen speed meer neemt met cafeïne erin, dan heb je ook die snelle hartslag niet meer = problem solved. .
Er is inderdaad sowieso een lichte verhoging aanwezig betreft je hartslag. Maar als je je gaat inspannen, dan is het niet de speed die die extra verhoogde hartslag veroorzaakt, dat heb je namelijk zelf in de hand. Want die inspanning en energie die je gebruikt is gewoon niet aanwezig, vandaar sowieso die verhoging. Maarja, in het algemeen geldt dat cafeïne voor een verhoogde hartslag zorgt. Neem je speed zonder cafeïne, dan is die hartslag minder hoog.Toch heb ik, zeker in de 2e helft van de “trip” en in de aanvang van de comedown echt een hogere hartslag, zeker bij inspanning. En behoorlijk hoger dan normaal.