Speed & Lorazepam

Chris Pontius

Badass junkie
Wat is de gebruikelijke hoeveelheid in milligrammen dat men neemt na pep om te kunnen slapen?

Speedplanning; 1 nacht door, laatste dosis in de nacht/ochtend. Tolerantie ; 0,0

Ben een erg slechte slaper. :(

Carlitos

Badass junkie
Jaeh 2,5 mg is voor sommige normale slapers al moeilijk,andere als een roosje.
Zou zelf er 5 mg van maken maar neem aan dat je zuinig wilt doen weet niet wanneer je laatse dosis was en maaltijd want lege maag werken benzo's ff tikkie harder.
Hoe slaap je normaal op 2,5 ?
Makkkelijk of moeilijk anders doe je 1 van 2,5mg en een halfje als je zuinig aan doet.

Ik had wel beter geweten :hearteyes: hhee

Chris Pontius

Badass junkie
Als ik nog hyperactief ben van mijzelf heb ik soms al 2.5mg nodig op een 'normale' dag.
Ik wil inderdaad zo zuinig mogelijk aan doen. Mijn laatste dosis zal ergens in de nacht/avond daarvoor zijn denk ik, dat ligt er aan hoe ik me voel.

Ik denk dat ik voor de 5mg ga dan. Het lijkt me ook niets om in mijn bed te liggen op 1.5 pil om vervolgens niet te kunnen slapen en bij te moeten doseren. Liever alles in 1x pakken.

Oom Klaas

Badass junkie
5 mg zou dan wel moeten voldoen als je laatste pep dosering niet later is dan de vroege ochtend.
Je zal dan wel zwaar loom wakker worden

tomz0r

Badass junkie
Is speed gebruiken niet het domste wat je kan doen met jouw slaapproblemen? No offence hoor, maar ik zou er niet eens aan willen denken.

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Dat moet wel lukken met 5.

Ga trouwens eens die troep van sim overal opruimen :openmouth:

Moet ik heel ff laten staan voor andere modjes

Excuses.

tomz0r zei:
Is speed gebruiken niet het domste wat je kan doen met jouw slaapproblemen? No offence hoor, maar ik zou er niet eens aan willen denken.

Nee.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met je benzo tolerantie zou ik toch wat meer nemen als gewoonlijk.

Chris Pontius

Badass junkie
5 benzo-tolerantie. :(

Ik ga het tussen de 5mg-7.5mg proberen, hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel op dat moment.
Bedankt.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt me inderdaad het best, na die 5 merk je wel of het gaat lukken of niet.

Bovenaan