Speed in vape liquid?

Kitsune

Newbie
Hello mede leden.
Ik vroeg me nu iets heel dom af, maar ik vape ( je weet wel dat elektronische roken waar je altijd die reuzewolken met gebakgeur hebt)
Doe dit al een paar jaar omdat het voor mij persoonlijk veel beter is als roken.
Nu was ik me aan het bedenken. Ik maak soms zelf liquid en heb dus de base staan. Deze bestaat uit: Propylene Glycol en Vegetal Glycerin. Ik lees ook dat pep soms opgelost word in water of drank om genomen te worden. Dus wat zou er nu gebeuren als ik Pep mee in mijn liquid zou doen? Ik ben niet zo een slimpie met formules en het heel chemicaliën proces dus vraag het liever even voor ik mezelf het hospitaal in damp
Nog een zorg bijkomende is. Als de pep niet reageert op de base , kan het dan kwaad dat ie opgewarmd word?

Thanx alvast!

Snuifduifie

Experimenterende gebruiker
Hello mede leden.
Ik vroeg me nu iets heel dom af, maar ik vape ( je weet wel dat elektronische roken waar je altijd die reuzewolken met gebakgeur hebt)
Doe dit al een paar jaar omdat het voor mij persoonlijk veel beter is als roken.
Nu was ik me aan het bedenken. Ik maak soms zelf liquid en heb dus de base staan. Deze bestaat uit: Propylene Glycol en Vegetal Glycerin. Ik lees ook dat pep soms opgelost word in water of drank om genomen te worden. Dus wat zou er nu gebeuren als ik Pep mee in mijn liquid zou doen? Ik ben niet zo een slimpie met formules en het heel chemicaliën proces dus vraag het liever even voor ik mezelf het hospitaal in damp
Nog een zorg bijkomende is. Als de pep niet reageert op de base , kan het dan kwaad dat ie opgewarmd word?

Thanx alvast!

Kan je net zo goed meth gaan doen denk ik.....

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik vind het geen domme vraag. Ik zou het alvast niet weten. Ik zou me vooral zorgen maken of die combinatie van chemicaliën niet allicht gevaarlijk/(extreem)ongezond is.

Kan je net zo goed meth gaan doen denk ik.....
Why? Want meth kun je wel via een vape "roken"?

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
Voor zover ik weet is dit niet te doen. Wat acht.zes ook al aangeeft, vloeibare speed is 'ongebonden' en zo vluchtig als het maar kan. E-liquids zijn niet voor niets 'gebonden' vloeistoffen zodat ze niet bij het minste of geringste verdampen. Naast het feit dat het dampen van speed een factor x sterker zal zijn dan de vloeistof zelf, de vraag is of je dit überhaupt aankan/aanwilt.

1. Het is zo vluchtig als het maar kan, dus zonde van het product
2. Het is vele malen sterker via inhalatie dus een overdosering is dan ook sneller bereikt
3. Een Vape pen werkt niet echt lekker met een vloeibare stof van dat kaliber door de coils heen

Mijn advies is dus om het oraal in te nemen, via een drankje o.i.d. Als je echt een heftigere ervaring wilt kan je altijd nog onderzoek doen naar injecteren, daarvoor is vloeibare speed in eerste instantie ook bedoeld.

Kitsune

Newbie
Thanx iedereen.
Ik ga het alvast niet testen
Hou het wel bij een snuifje nu en dan. Was gewoon benieuwd

8️⃣6️⃣

Badass junkie
In de jaren 90 ging overigens het verhaal rond dat je van roken van poederspeed klaplong zou krijgen, maar geen idee of dat waar is.

hallo.speed roken kan perfect.
in een pijpje of een sigaret net zoals coke.
zelfs in een vape!je moet wat liquide in een lepel doen,je voegd daar wat pep bij(een lijntje),je roerd dat wat en goede pep zal oplossen!dan doe je daar een sigarettenfilter in en met een injectiespuit zuig je de liquide op en pomp dat in je vape.(niet teveel maken want dan wordt kans dat jou coil verbrand groter)
het effect van roken is sterker dan snuiven,dus doe rustig aan.veel plezier.

Hello mede leden.

Thanx alvast!

hallo.speed roken kan perfect.
in een pijpje of een sigaret net zoals coke.
zelfs in een vape!je moet wat liquide in een lepel doen,je voegd daar wat pep bij(een lijntje),je roerd dat wat en goede pep zal oplossen!dan doe je daar een sigarettenfilter in en met een injectiespuit zuig je de liquide op en pomp dat in je vape.(niet teveel maken want dan wordt kans dat jou coil verbrand groter)
het effect van roken is sterker dan snuiven,dus doe rustig aan.veel plezier.

Hello mede leden.

Thanx alvast!

Bijlagen

• Screenshot_20230810-223027_Chrome.jpg
    Screenshot_20230810-223027_Chrome.jpg
    120,1 KB · Weergaven: 10

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Zeer slecht idee.

Ik zeg niet dat je helemaal niet moet vapen maar omdat iets veilig is voor je maag betekent niet dat het veilig is voor je longen. Deze meid heeft levenslange gezondheidsklachten gekregen door het vapen van olie met voedingskleurstof.

Bovenaan