• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste maal pep/speed

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Het is toegekomen... 3grammetjes verse pep...
netjes weggeborgen... tot het begon te dagen..... zou ik het toch niet eens proberen....
mij er eerst op voorbereiden , naar de winkel, voldoende eten ingeslaan voor enkele dagen, zo blijft wagen mooi staan (dont drink/drugs and drive e 😋)
De avond valt, ik heb 0,35g klaargelegd( en afgewogen!) in 4lijntjes...
Eerst boterham eten met wat eiwitrijk beleg en sla enzo... You know...

18.30 1e lijntje: op het oog het kleinste. (Hoewel ik op het ook gelijk probeerde maar hey, zijn op zich kleine hoeveelheden)

19u... ik voel niets speciaals, lig rustig tv te kijken.... raar had gelezen dat het na 15min (nasaal..) toch zou moeten beginnen werken... ik bekijk het nog even..

19.30.. nog steeds niets... 2e lijntje dan maar. Na maximum 10min voel ik het... benen wat onrustig, mijn kaken gloeien en ja, pols van 120.... ik ga rustig buiten eentje roken in de tuin.
vind het best prettig gevoel.

20.30. ik ga een bad nemen. Lekker heet. Het stromende water op mijn been voelt zalig. Ik geniet.. voel me niet hyper Ofzo integendeel... rustig, opvallend: kan me enorm op 1 iets focussen (heb 35min naar het stromende water op mijn been liggen kijken 👀)

21.30 nog steeds in bad... lijntje bijnemen... zelfde effect of bij het tweede lijntje... maar nu slaat mijn hart rond de 66-70... ok 🤷🏻‍♀️ Ook goed voor mij. Begin wel wat hitsig te worden 😋🤤 vrouw + bad is nog altijd 1+1=2... meiden, jullie snappen me wel 🙈 uit gewoonte even een popper erbij... amai deze sloeg in... zalig!!!! 😇😅

22.30 nog steeds in bad... laatste lijntje genomen... bad terug met warm water bijvullen... (nog een geluk dat dit de eerste keer is dat ik zolang in bad lig...)

even word ik overweldigd... alsof ik xtc zou genomen hebben en een wave ff te wordt... maar als snel lukt het me dit om te slaan met muziek...

23.45 oh help,
Ik lig nog steeds in bad... het voelt zo goed... slapen zal nog niet voor dadelijk zijn.... gelukkig vorige nacht een heel goede nachtrust gehad.
het zal leren worden na mijn bad. Benieuwd hoe dat me bevallen zal. Maar zoals ik momenteel kan focussen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Wat ik vreemd vind:
- ik voel me chill en totaal niet opgejaagd
- ogen/pupillen bleven/blijven normaal: EDIT keek om 5u id spiegel... 👀👀🤫
- wel snelle switch tussen warm en koud hebben

zo dit was het denk ik... hoe de nacht verder verloopt post ik dan wel in de comments 😊

Laatst bewerkt:

Spyro

DF-koning
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik écht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik écht veel snuif en doorhaal) dan zie je het wel. Geniet ervan!
Ben benieuwd of ik ga kunnen blokken 😏 of nog beter,
Uit bad geraak 😎😂

Laatst bewerkt:

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Vriend stuurde enkele liedjes door, voel nu zalige tintelingen over hele lichaam 😍
Still in bath tho 🤣

inner_search

Badass junkie
- ik voel me chill en totaal niet opgejaagd
- ogen/pupillen bleven/blijven normaal
Dan Zou ik wel durven zeggen dat je speed lekker zuiver of dexamfitamine is.

Althans met gewassen of zuivere 73% pure amfetamine of dexamfetamine ,voel je je ook helemaal niet opgejaagd.
Bij jou doseringen wel te verstaa
Enjon !

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
Geen idee, zie wel hoe ik me voel... zolang tegen zaterdag alles uit mn speeksel is ist goe 😁

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Dan Zou ik wel durven zeggen dat je speed lekker zuiver of dexamfitamine is.

Althans met gewassen of zuivere 73% pure amfetamine of dexamfetamine ,voel je je ook helemaal niet opgejaagd.
Bij jou doseringen wel te verstaa
Enjon !
Het is zuivere 73% amfe.... twijfel wel of ik nog klein puntje te drogen zou leggen of niet

TripJess

Bewuste gebruiker
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik écht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!
Bij mij t zelfde , geen grote ogen direct. Wel opgejaagd, maar mijn speed was dan ook niet zuiver 😅🤫

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🤣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Nop geen verplichtingen... lang leve het ouder zijn en terug naar school gaan 😊
En stel dat ik morgen wel buiten moe
Om een of andere reden,
Bel ik mn ma wel op met een of ander excuus om niet te moeten rijden 😂 (neem clonazepam voor rugpijn, perfecte excuus)
(Edit: gebruik dat wel meer als excuus: vooral als ik geen zin heb om alleen naar de winkel te gaan)

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🤣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.

inner_search

Badass junkie
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
Gewoon nu stoppen en uitzitten.
Wandelen eten drinken (thee).
En dan rustdag hele dag , alles mag nix moet.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik momenteel warm-koud-warm-koud en doe nogtans niets 😂

Ook herkenbaar, dat vind ik zelf minder van speed. In de come up heb ik het vaak warm en in de come down krijg ik het meestal wat koud (vaatvernauwing) met soms ook van die opvliegers/hot flushes. Ik zit dan ook vaak met vest uit/vest aan/raam open/raam dicht, etc.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Goh, de volgende keer dat het misschien nog eens kan is binnen paar
Maand... tijd genoeg tussen niet?
Heb een pauze van 3 maanden genomen en toen was het wel terug lekker voor een dag. Maar de eerste keer was wow. Vijf dagen wakker gebleven. Wat vind je er dan minder aan? Magnesium kan helpen.

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Ook herkenbaar, dat vind ik zelf minder van speed. In de come up heb ik het vaak warm en in de come down krijg ik het meestal wat koud (vaatvernauwing) met soms ook van die opvliegers/hot flushes. Ik zit dan ook vaak met vest uit/vest aan/raam open/raam dicht, etc.
Oh en een lage hartslag IPv een hoge... 🤔

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Heb een pauze van 3 maanden genomen en toen was het wel terug lekker voor een dag. Maar de eerste keer was wow. Vijf dagen wakker gebleven. Wat vind je er dan minder aan? Magnesium kan helpen.
Niets minder aan. Enkel dat ik alleen ben. Had leuker geweest met liefje erbij. 😬

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hoe is de ‘comedown’? Valt die mee?

Ik vind hem meevallen. Relatief. Het is uiteraard de wat minder leuke fase van de uitwerking, zoals bij iedere stimulant, maar je krijgt zeker niet zo’n crash als bijvoorbeeld met MDMA. Je voelt je een paar uur fysiek ietsje minder, that’s it (voor mij dan), niks vreselijks. De kater de volgende dag(en) vind ik ook goed te doen. Het is vooral vermoeidheid en je bent niet productief en concentratie/focus is lastig, maar zolang je niet te veel van jezelf verwacht is er niet veel aan de hand.

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Ik vind hem meevallen. Relatief. Het is uiteraard de wat minder leuke fase van de uitwerking, zoals bij iedere stimulant, maar je krijgt zeker niet zo’n crash als bijvoorbeeld met MDMA. Je voelt je een paar uur fysiek ietsje minder, that’s it (voor mij dan), niks vreselijks. De kater de volgende dag(en) vind ik ook goed te doen. Het is vooral vermoeidheid en je bent niet productief en concentratie/focus is lastig, maar zolang je niet te veel van jezelf verwacht is er niet veel aan de hand.
Ok thx! Van mdma/xtc valt het reuze mee bij mij.. enkel na 3dagen wa down of Wenen om niets, maar denk dan altijd, dat is Vh weekend. Het gaat over....

Neo-Shulginist

Badass junkie
20.30. ik ga een bad nemen. Lekker heet. Het stromende water op mijn been voelt zalig. Ik geniet.. voel me niet hyper Ofzo integendeel... rustig, opvallend: kan me enorm op 1 iets focussen (heb 35min naar het stromende water op mijn been liggen kijken 👀)

21.30 nog steeds in bad... lijntje bijnemen... zelfde effect of bij het tweede lijntje... maar nu slaat mijn hart rond de 66-70... ok 🤷🏻‍♀️ Ook goed voor mij. Begin wel wat hitsig te worden 😋🤤 vrouw + bad is nog altijd 1+1=2... meiden, jullie snappen me wel 🙈 uit gewoonte even een popper erbij... amai deze sloeg in... zalig!!!! 😇😅

22.30 nog steeds in bad... laatste lijntje genomen... bad terug met warm water bijvullen... (nog een geluk dat dit de eerste keer is dat ik zolang in bad lig...)
Pas wel op met de combinatie van speed, poppers en een warm bad. Dat kan misschien op onverwachte wijze leiden tot dodelijke bijwerkingen.

Het voornaamste risico van oppeppende drugs zoals amfetamine is oververhitting. Je lichaam komt in een (over)actieve stand te staan door de speed, waardoor er veel energie wordt verbrandt en er dus ook veel warmte vrijkomt. In die zin is het dus niet handig om in bad te gaan. Je lichaam kan de warmte dan niet kwijt. Dat hoef je niet altijd te merken. Het gebeurt wel eens dat mensen overlijden als ze (langdurig) warm douchen of in bad gaan na een feestje waarbij ze stimulerende middelen hebben gebruikt.

De combinatie tussen poppers en speed is ook risicovol. Speed verhoogt de bloeddruk en de hartslag, terwijl poppers (heel snel) de vaten verwijden. Om de bloeddruk te blijven handhaven in bloedvaten die ineens veel wijder worden moet het hart keihard werken. Dat lukt niet altijd. Daardoor kan je bewusteloos raken (vanwege ineens wegvallende bloeddruk) of zelfs een hartstilstand krijgen (omdat je hart de zware belasting niet kan bijhouden).

Als je bewusteloos raakt terwijl je in bad ligt dan is het heel makkelijk om te verdrinken. Opnieuw een risicofactor dus.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Pas wel op met de combinatie van speed, poppers en een warm bad. Dat kan misschien op onverwachte wijze leiden tot dodelijke bijwerkingen.

Het voornaamste risico van oppeppende drugs zoals amfetamine is oververhitting. Je lichaam komt in een (over)actieve stand te staan door de speed, waardoor er veel energie wordt verbrandt en er dus ook veel warmte vrijkomt. In die zin is het dus niet handig om in bad te gaan. Je lichaam kan de warmte dan niet kwijt. Dat hoef je niet altijd te merken. Het gebeurt wel eens dat mensen overlijden als ze (langdurig) warm douchen of in bad gaan na een feestje waarbij ze stimulerende middelen hebben gebruikt.

De combinatie tussen poppers en speed is ook risicovol. Speed verhoogt de bloeddruk en de hartslag, terwijl poppers (heel snel) de vaten verwijden. Om de bloeddruk te blijven handhaven in bloedvaten die ineens veel wijder worden moet het hart keihard werken. Dat lukt niet altijd. Daardoor kan je bewusteloos raken (vanwege ineens wegvallende bloeddruk) of zelfs een hartstilstand krijgen (omdat je hart de zware belasting niet kan bijhouden).

Als je bewusteloos raakt terwijl je in bad ligt dan is het heel makkelijk om te verdrinken. Opnieuw een risicofactor dus.
Altijd gezellig met die @Neo-Shulginist 🥳😉

nee sorry je hebt ongetwijfeld weer een punt 👍

Bovenaan