speed in pillen bij de dokter

fc

Experimenterende gebruiker
kan je pillen krijgen bij de apotheelk met doktersvoorschrift die ongeveer dezelfde werking hebben als speed en zo ja welke merknamen aub , gewoon pillen die je wat actiever maken en wakker houden en je wat fun geven dus geen te erge straffe waarvan je flipt orale inname liefst

dank voor antwoord

Mac...

Badass junkie
Tjaja, de bekendste is denk ik wel Ritalin, helpt bij mensen met ADHD.
"Gewone" mensen krijgen daat een peppie effect van.

Mac...

Badass junkie
nee, denk dat je een goeie bent als het je lukt. Denk ook niet dat het je lukt, mja je kan altijd nog recepten gaan namaken. Ken nog iemand die dat doet.

A

Anonymous

Gast
In amerika kan je zelfs methamfetamine op recept krijgen.

Mac...

Badass junkie
Dat kan ik me ook maar heel moeilijk voorstellen. Ik denk dat als je bv door echt een mega-overgewicht kan in uitzonderlijke gevallen wel eens amfetamine worden voorgeschreven, maar meth?? :confused:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
JewCookie zei:
whah zo'n recept krijg je echt niet zomaar..:P
ik kreeg t recept anders erg makkelijk..
ging een aantal jaar geleden naar de ggz omdat ik wat concentratieproblemen had en nogwat dingetjes..
nam zo'n maatschappelijk werker een lijstje met me door waaruit kwam dat ik add heb (=adhd zonder hyperactiviteit) en kreeg van een psych daar gelijk een recept mee voor ritalin..
ritalin werkte niet tegen mn problemen, maar t iswel handig om er een te nemen icm pillen of pep :grin:

Frisko

Badass junkie
Flashing Moments zei:
JewCookie zei:
whah zo'n recept krijg je echt niet zomaar..:P
ik kreeg t recept anders erg makkelijk..
ging een aantal jaar geleden naar de ggz omdat ik wat concentratieproblemen had en nogwat dingetjes..
nam zo'n maatschappelijk werker een lijstje met me door waaruit kwam dat ik add heb (=adhd zonder hyperactiviteit) en kreeg van een psych daar gelijk een recept mee voor ritalin..
ritalin werkte niet tegen mn problemen, maar t iswel handig om er een te nemen icm pillen of pep :grin:
idd
er zijn MEER DAN GENOEG corrupte dokters...hier althans toch!!! :)

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
nee, denk dat je een goeie bent als het je lukt. Denk ook niet dat het je lukt, mja je kan altijd nog recepten gaan namaken. Ken nog iemand die dat doet.

+1

Hoe denk je dat ik aan mijn hoeveelheden benzo's kwam?

Ik ga daar godverdomme niet voor betalen, dan ben ik binnen twee weken blut :tongueout: nee dat doet de verzekering wel.

Helaas heeft een vriendin van me dit gemeld bij de apotheek en mijn psychiater... "om me te helpen"... Nu zijn alle apotheken in de regio bekend met mijn handschrift en naam enzo.

Moet nu eerst 10 km met de trein als ik die krengen wil. :tongueout:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Maar antwoord op de vraag.

Natuurlijk methylfenidaat (Ritalin®) voor narcolepsie en ADHD.

Dan is er nog modafinil, enkel voor narcolepsie... Schijnt ook stimulerend te zijn in een recreatieve manier...

Het is wel mogelijk om dexamfetamine te krijgen, maar daarvoor moet de dokter een speciaal verzoek indienen enz. Hou het op onmogelijk. Ken maar één iemand die dat had.

Gewoon Ritalin, maar die krijg je niet zo snel meestal, of je moet goed klachten kunnen faken (dat kunstje leverde mij 120 tabletten per 4 weken op ghehehe).

Mac...

Badass junkie
eehm, je geheugen is niet wat het geweest is, je staat nog steeds in mijn msn-lijst. Je hebt me zelfs kopietjes doorgestuurd van je nagemaakte recepten.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ehm

wtf?

ik denk dat die eerste zin wel waar is

het gebenzodiazepineerde leven kent geen geheugen

ik heb je niet meer in me lijst, vraag me niet waarom, ik wis die lijst nogal eens in een dolle bui, eh pm met adres? :tongueout:

godver dat ik dat vergeet zeg. was zeker in me dormicum tijd? stond er R/ midazolam 15 mg op die recepten? :tongueout: dat zou het kunnen verklaren
ghehe
krijg nou tieten zeg

JewCookie

Wijs gebruiker
Benn zei:
Natte Pep van VSM .. lees voor gebruik de bijsnuiver

meeste pep is bij aankoop nat..

veel dealers bewaren het in de vriezer, voegen er een vloeistof aan toe om het goed in te kunnen vriezen. ik heb wel eens een bevroren brokje speed gekregen..:P

jansenja

Newbie
Ritalin gebruiker vs Speed

Ik als Ritalin gebruiker weet maar al te goed dat het geen speed is, bij Ritalin voel je wel de moeheid, en bij speed absoluut niet. Heb op speed ook s'nachts gewerkt. Gewoon een beetje nemen en weer doorgaan. Geen bergen snuiven.

Mindless1985

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
Het is wel mogelijk om dexamfetamine te krijgen, maar daarvoor moet de dokter een speciaal verzoek indienen enz. Hou het op onmogelijk. Ken maar één iemand die dat had.

Ik heb twee jaar geleden een half jaar lang dexamfetamine geslikt maar wist toen eigenlijk vrij weinig van drugs en had de link met speed eigenlijk niet echt gelegd (interesseerde me ook vrij weinig, wou ze gewoon tegen m'n ADHD hebben) misschien toch wel interessant om dat maar weer eens aan te kaarten bij het RIAGG dat dat me toen toch eigenlijk best goed hielp :rolleyes:

Magnus

Newbie
Dzy zei:
fneawognfkgln zei:

Ik heb twee jaar geleden een half jaar lang dexamfetamine geslikt maar wist toen eigenlijk vrij weinig van drugs en had de link met speed eigenlijk niet echt gelegd (interesseerde me ook vrij weinig, wou ze gewoon tegen m'n ADHD hebben) misschien toch wel interessant om dat maar weer eens aan te kaarten bij het RIAGG dat dat me toen toch eigenlijk best goed hielp :rolleyes:
Ik heb er nog een slordige 700 liggen :grin:

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
speed.

gewoon googlelen, want je kan speed op recept krijgen als je een aandoening heb aan je zenuen en de hele tijd zmaar in slaap vallen<ik weet niet meer hoe die ziekte heete maar moet je even googlen.
succes :smoke:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Re: speed.

ilove_paddo zei:
gewoon googlelen, want je kan speed op recept krijgen als je een aandoening heb aan je zenuen en de hele tijd zmaar in slaap vallen<ik weet niet meer hoe die ziekte heete maar moet je even googlen.
succes :smoke:
Narcolepsie
Dan kan je op willekeurige mensen overdag in slaap vallen :grin:

getitd0n3

Belezen gebruiker
en dan nu het betere werk, niet namaken als nep. Zelf als arts ingeschreven staan met RIZIV. Hell yeah! Is geen aanrader, maar is te doen heb je geen sociaal leven meer de komende paar maanden. En zo een speciaal recept heet een magistraal voorschrift.
En das idd heel erg link. Trouwens namaken is vlugger gezegd dan gedaan je kan op een vals of een echt niet zomaar 1 DOOS MODAFINIL neerpennen.
Er zit een structuur achter: latijnse namen die afgekort worden, het aantal oplages dat van èèn en dezelfde nr wordt gedrukt. Er heeft hier een tijd een tutorial gestaan waar alles instond van A tot Z hoe de zaak aan te pakken.
Maar die is om niet nader te vernoemen redenen werwijderd. (werd trouwens zelfs niet bekeken)

Djo

Badass junkie
Dex! :hearteyes:

Beter dan Ritalin! Ik ben ADHD-er. Heb alleen (nog) geen medicijnen, omdat het nu nog zonder lukt! Heb laatst een keer Ritalin gehad, maar doe mij dan maar Dex!

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Captagon is een merknaam in België. Studenten gebruiken het wel eens. Weet niet wat er inzit, ik heb er eens enkele gehad van een vriend bij het op stap gaan, en toen was 't toch dolle pret. Het leek toch erg op speed. Iets milder misschien. Ik had er ook helemaal geen nadelige effecten van de dag nadien.

berbe

Bewuste gebruiker
Snuifdoos zei:
Captagon is een merknaam in België. Studenten gebruiken het wel eens. Weet niet wat er inzit, ik heb er eens enkele gehad van een vriend bij het op stap gaan, en toen was 't toch dolle pret. Het leek toch erg op speed. Iets milder misschien. Ik had er ook helemaal geen nadelige effecten van de dag nadien.

werkzame stof in captagon is amfetamine
werd vroeger (en nu nog wrs) veel gebruikt door studenten en vrachtwagenschauffeurs

Bovenaan