Speed in je bloed

Cordini

Experimenterende gebruiker
Twee weken geleden heb ik samen met cunt voor de eerste x pep gesnove. Dit liep echter een btje uit de hand waardoor we in 1 nacht 4/5 gram hebben weggesnoven x :rolleyes:

Maar nou heb ik een btje een probleem, ben namelijk vanmorgen op last van me paps naar de dokter geweest, en nou blijkt dat ik keelonsteking heb, en nog veel erger, ik moet morgen bloed laten prikken voor pfeiffer....

Nou is mn vraag dus: is t nog te zien in mn bloed?

Tnx alvast

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
over het algemeen vinden ze alleen waar ze naar zoeken, hoogstwaarschijnlijk (als het uberhaupt nog in je bloed zit, wat me na 2 weken heeeeeeeeeeeeeel stug lijkt :) ) vinden ze dus totaal niks van drugs, en _mochten_ ze iets vinden vermelden ze dat denk ik niet eens

boy

Bewuste gebruiker
Freak zei:
over het algemeen vinden ze alleen waar ze naar zoeken, hoogstwaarschijnlijk (als het uberhaupt nog in je bloed zit, wat me na 2 weken heeeeeeeeeeeeeel stug lijkt :) ) vinden ze dus totaal niks van drugs, en _mochten_ ze iets vinden vermelden ze dat denk ik niet eens

Amfetaminen blijven toch wel een aantal weken in het bloed aantoonbaar hoor.

Bal0n

Badass junkie
Jellinek.nl zei:
Amfetamine wordt meestal geslikt. De effecten duren zo'n 4 tot 8 uur. De stof wordt voor ongeveer de helft onveranderd via de urine uitgescheiden. De rest wordt door de lever afgebroken. De concentratie van amfetaminen in het bloed komt net als bij XTC niet geheel overeen met de psychisch ondervonden effecten. De halfwaardetijd bij amfetamine bedraagt (afhankelijk van de zuurgraad van de urine) 8 tot 20 uur.
Bij een eventuele test op amfetamine onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 2 tot 4 dagen aantoonbaar.
Amfetamine is in je bloed tot maximaal 72 uur aantoonbaar.

Bovendien testen ze er niet op, en al zouden ze wat vinden houden ze het prive.

boy

Bewuste gebruiker
Ik heb het proces vanaf de inname tot de eliminatie via de urine hier ook liggen, en ik dacht juist dat dit alleen gold voor de urine... Ik dacht dat het juist wel lang in je bloed aantoonbaar blijft, aangezien het ook lang via de haren aantoonbaar blijft.

Ik heb trouwens 3 tot 7 uur als halfwaardetijd staan, maar dat komt bijna overeen :beer:

roaren*

Bewuste gebruiker
Cordini zei:
Twee weken geleden heb ik samen met cunt voor de eerste x pep gesnove. Dit liep echter een btje uit de hand waardoor we in 1 nacht 4/5 gram hebben weggesnoven x :rolleyes:

Maar nou heb ik een btje een probleem, ben namelijk vanmorgen op last van me paps naar de dokter geweest, en nou blijkt dat ik keelonsteking heb, en nog veel erger, ik moet morgen bloed laten prikken voor pfeiffer....

Nou is mn vraag dus: is t nog te zien in mn bloed?

Tnx alvast

kheb het zelfde voor gehad toen dat men moeder dacht dat ek ziek was en vitamine tekort had, had de zaterdag nog een gram ofzo gesnoven, en de woensdag moest ek naar de dokter, ze neemde mijn bloed, en dan vroeger ze allerlei vragen, bievoorbeeld: rook je, doe je aan sport, en dan vroeg ze ook, gebruik je drugs? ik zei nee! ze zei ben je het zeker? kzeg ja, dan vroeg ze aan me wil je in een potje plassen, kzeg tegen haar, kmoet nu niet naar het toilet, dan heb ek maar donderdagmorgen geplast, en de maandag kreeg ek men resultaten en alles was in orde, khad wel dan die maandag en dinsdag voor dat ek bloed moest laten trekken, veel vitamine pillen genomen.

Marcel

Belezen gebruiker
BTW; de meeste drugs zijn maar 2-3 dagen aantoonbaar aanwezig in je lichaam als je het hebt over bloed of urine. Speed is 2-4 dagen aantoonbaar in je urine en tot 72 uur in je bloed.

Bij een test van je haar (dan heb je wel een potlooddikke streng nodig) kun je het veel langer aantonen.

Een uitzondering hierop is THC (de werkzame stof in cannabis). Bij eenmalig gebruik kunnen sporen van cannabis tot 5 dagen in je bloed en urine gevonden worden. Bij regelmatig gebruik (een half jaar lang driemaal per week), kan het tot 3 maanden (!) duren voordat alle THC uit je lichaam verdwenen is! Dit komt omdat THC een vetoplosbare stof is en zich opslaat in je vetweefsel, waaruit het slechts langzaam in kleine hoeveelheden (je kan hier niet high van worden!) weer wordt vrijgegeven aan het bloed en vervolgens uitgescheiden wordt.

matthijs

Badass junkie
Marcel zei:
Een uitzondering hierop is THC (de werkzame stof in cannabis). Bij eenmalig gebruik kunnen sporen van cannabis tot 5 dagen in je bloed en urine gevonden worden. Bij regelmatig gebruik (een half jaar lang driemaal per week), kan het tot 3 maanden (!) duren voordat alle THC uit je lichaam verdwenen is! Dit komt omdat THC een vetoplosbare stof is en zich opslaat in je vetweefsel, waaruit het slechts langzaam in kleine hoeveelheden (je kan hier niet high van worden!) weer wordt vrijgegeven aan het bloed en vervolgens uitgescheiden wordt.

Dus een week voor de eindexamens stoppen met blowen maakt niets uit??

Marcel

Belezen gebruiker
mathijs zei:
Marcel zei:

Dus een week voor de eindexamens stoppen met blowen maakt niets uit??

Ligt eraan wat je ermee wil bereiken? Helpt vast om wat helderder te denken :wink: En testen ze dan daar?

matthijs

Badass junkie
Nou nee, ze testen niet, zit nog op de middelbare school.
Maar het ging mij erom dat ik meestal een week voor de pwweek stop met blowen omdat ik me dan beter kan concentreren (denk ik) maar goed, als het 3 maanden later pas uit je bloed is...

Marcel

Belezen gebruiker
mathijs zei:
Nou nee, ze testen niet, zit nog op de middelbare school.
Maar het ging mij erom dat ik meestal een week voor de pwweek stop met blowen omdat ik me dan beter kan concentreren (denk ik) maar goed, als het 3 maanden later pas uit je bloed is...

Maar het is niet zo dat je gedurende die 3 maanden er ook maar iets van merkt. De hoeveelheid die loskomt is niet merkbaar. Dus wel degelijk goed om vooraf te stoppen met blowen.

matthijs

Badass junkie
naja, als je er niets van merkt dan hoef ik toch uberhaupt niet te stoppen met blowen? misschien een paar dagen vantevoren niet ofzo...

Marcel

Belezen gebruiker
mathijs zei:
naja, als je er niets van merkt dan hoef ik toch uberhaupt niet te stoppen met blowen? misschien een paar dagen vantevoren niet ofzo...

Kijk gewoon wat voor jou werkt! Ik ben meestal hoogstens 1 dag echt minder 'aanwezig' als ik zwaar geblowd heb. Daarna merk ik er niets meer van. Aan de andere kant: als een week vantevoren stoppen je een zekerder gevoel geeft, waarom zou je het dan niet doen??

matthijs

Badass junkie
Ik weet gewoon niet of het werkt, ik denk dat het voor een deel placebo is en voor een deel misschien echt wel beter is voor je concentratie. Meestal leer ik sowieso ide week vantevoren dus heb ik niet echt tijd om te blowen en stoned te zijn :rolleyes:

Bovenaan