Speed in de wasmachine

Juun

Badass junkie
Nogal een omslachtige manier om je speed met waspoeder te versnijden. :wink:
Idem.

Je kan gewoon wassen met Aceton.😋

OT:
Zat het in een gripzakje in je broek oid? Een pakkie zou ik zowieso weggooien. Het gripzakje ligt eraan, zat die goed dicht en was die nog droog.
Was het nog veel gr? Dan zou je, mocht het nog droog zijn in een dicht gripzakje alsnog wassen met aceton.

In alle andere gevallen weggooien!

Wank.wanker

Newbie
Idem.

Je kan gewoon wassen met Aceton.😋

OT:
Zat het in een gripzakje in je broek oid? Een pakkie zou ik zowieso weggooien. Het gripzakje ligt eraan, zat die goed dicht en was die nog droog.
Was het nog veel gr? Dan zou je, mocht het nog droog zijn in een dicht gripzakje alsnog wassen met aceton.

In alle andere gevallen weggooien!
Mwaa was 1,5g in een packie dus weg ermee

Blyatman

Badass junkie
Gezien de waarde van speed: bespaar jezelf de moeite om speed te redden die mogelijk vermengd is met andere stoffen vanuit de wasmachine. Haal gewoon nieuwe.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik vind het al lastig om de geur van speed en wasmiddel uit elkaar te houden. Ik zou nooit meer een shirtje kunnen aantrekken, zonder te denken dat ik speed gebruik..

Ik zou lekker nieuwe halen, kost toch geen drol!

fantomas

Newbie
Nou is speed al niet zo heeeel gezond, ik zou het er toch zeker niet op wagen om het nog te proberen. Ik zou trouwens ook nog een keer een heet wasprogramma op 90 graden ofzo aanzetten zodat alle overgebleven speed uit de machine gewassen wordt. Ik heb ooit wat wiet in de mijn broekzak laten zitten en zat een week met stinkende was. Gelukkig moest ik kort daarna een nieuwe wasmachine kopen omdat de oude kapot was. Blijft altijd een dure aankoop zo’n ding, ik zou het liever ergens anders aan uitgeven:wink:

Laatst bewerkt:
Bovenaan