Speed icm st janskruid

barry88

Newbie
hallo ik gebruik nu al een tijdje st janskruid omdat ik wat last had van een wat down gevoel.
Maar nu wil ik over 2 weken met awakenings wel weer eens wat speed nemen ( niet heel veel)
Maar nu is mijn vraag is dat heel schadenlijk met die combinatie of kan ik beter 2 dagen ervoor stoppen met st janskruid?
En wat gebeurd er als ik wel combineer

nutsss

Wijs gebruiker
Ik weet dat het wel gevaarlijk kan zijn in combinatie met XTC / MDMA maar dat is natuurlijk een ander verhaal met serotonine en zo.

Met speed verwacht ik eigenlijk geen problemen met deze natuurlijke anti-depressiva die meer mensen eens zouden moeten proberen in plaats van de voorgeschreven paardenmiddelen... :smoke:

Taat

Bewuste gebruiker
Ik niet, maar medicijnen die zonder recept overal te verkrijgbaar zijn lijken mij geen probleem icm met speed..
Heb zelf wel eens slaappillen op recept genomen na speedgebruik (2-3 stuks soms) en nooit problemen mee gehad, dus denk niet dat de huis,tuin en keuken medicijnen enig kwaad zullen doen

IK slik ook sint janskruid , heb dit vaak gedaan in combinatie met speed. 10 keer ofzo,En leef nog steeds, Totdat ik las dat het gevaarlijk is.:) Want net als speed verhoogt sint janskruid je bloedruk, en je serotonine toevoer in je hersenen.
als ik nu een avondje aan de speed ga. neem ik geen sint janskruid die dag.... en de day after hoef je hem ook niet te nemen want dan werkt ie toch niet, scheelt weer! :P .... T zijn Dure medicijntjes !! :hearteyes: Maar ze helpen wel erg goed!

nutsss

Wijs gebruiker
sillitspat zei:
IK slik ook sint janskruid , heb dit vaak gedaan in combinatie met speed. 10 keer ofzo,En leef nog steeds, Totdat ik las dat het gevaarlijk is.:) Want net als speed verhoogt sint janskruid je bloedruk, en je serotonine toevoer in je hersenen.
als ik nu een avondje aan de speed ga. neem ik geen sint janskruid die dag.... en de day after hoef je hem ook niet te nemen want dan werkt ie toch niet, scheelt weer! :P .... T zijn Dure medicijntjes !! :hearteyes: Maar ze helpen wel erg goed!

die werking op de serotonine van speed is zeer minimaal en niet te vergelijken met bijvoorbeeld mdma. Bovendien zijn dit soort medicijnen niet direct actief in de zin dat je ff een dag stopt om er geen last mee te krijgen. Dus ik denk dat de oplossing hierboven -als er al een probleem is- niet werkt. :smoke:

Soma

Bewuste gebruiker
Lijkt me niet echt een probleem. Heb het een paar maanden geleden ook gecombineerd en ik leef nog.

nutsss

Wijs gebruiker
Soma zei:
Lijkt me niet echt een probleem. Heb het een paar maanden geleden ook gecombineerd en ik leef nog.

dit soort niet onderbouwde stellingen is meer leuk voor jezelf maar is net zoiets als met opa van 103 strooien die levenslang rookte en brandschone longen bleek te hebben... Zegt niets over dat roken niet slecht zou zijn, zegt meer over Opa...

Dus als je al op de adviezen hier af moet gaan dan sla deze vooralsnog over als je je echt zorgen maakt zijn er altijd nog dokters uitgevonden die denk ik veel zullen afraden maar wie weet tref je een realist...

of bel een arts van een verslavingszorgkliniek...

:smoke:

Bovenaan