speed houdbaarheid

pepgirl

Experimenterende gebruiker
Wie kan mij vertellen hoelang speed houdbaar is?????
en kan je zien of testen of t niet meer vertrouwd is om te gebruiken
Gebruik al jaren maar hoor hier eigenlijk nooit iets over.......

e-Thom

tja, ik weet dat de meeste dealers die ik ken het in de koelkast bewaren of ergens anders koel. waarom weet ik niet.
ik had ooit eens vrij goede pep een paar maanden in de kast laten liggen en toen ik terug een lijn legde voelde ik er niks van...weet niet of het met de bewaring te maken heeft.

Mac...

Badass junkie
Speed kun je het beste bewaren in de diepvries, op die manier is het wel enkele maanden houdbaar, maar als het gewoon ergens in een kast heeft gelegen zou ik het niet meer snuiven als het ouder is 1,5 mnd en de werking is dan ook al wat minder.

pepgirl

wij halen namelijk altijd voor eigen gebruik altijd een grote hoeveelheid in 1x op. 1ons pep en 100 pillen. dan hoef je daar de eerste tijd niet meer achteraan te zoeken , want dat is waar ik een hekel aan heb ,vroeger ook uren bellen en rijden en wat heb je 5 gram ofzo en dat elk weekend weer nu. je heb je t in huis en als je wil gebruiken kan dat.
en je vrienden die niet op hun zelf wonen zijn er ook nog blij mee :)
want die kunnen zoiets niet thuis bewaren.
maar wij bewaren t dus goed luchtdicht en afgeloten in een bakje in de kelder, en ik moet zeggen dat een wel goed blijft de werking blijft goed
alleen de geur wordt wel minder. xtc bewaar ik wel in diepvries dan worden ze niet zo gauw kruimelig....

Mac...

Badass junkie
Pillen hoeven echt alleen maar luchtdicht te worden afgesloten. Het kruimelig worden van je pillen komt namelijk door vocht. Probeer eens de pep in de vriezer te leggen, is ook goed voor de geur... :grin:

Bovenaan