Speed grenzen niet slapen. Hallucinaties.

P

Pompen

Gast
Hallo,

Ik heb een lange tijd 40% speed rest caffeine genomen.
Ik wilde daarmee testte of speed echt zo onverslaanbaar was.
Alleen na 4,5 dag 'crashde' ik ook al nuttigde ik minsten 1,5 per dag van die zooi.
Wat me na 2 dagen doorhalen altijd hallucinaties opleverde door slaaptekort.
Wat me ook geen kater opleverde, wel altijd een vreselijke coming down.
Hoefde die slaap ook niet in te halen.

Ik heb nu goeie speed 70%, ik ben nu 3 dagen wakker voel me prima.
Geen hallucinaties geen slaaptekort, ik denk dat ik hiermee wel week kan doorhalen zonder te 'crashen'
Dat ga ik niet testen. En heeft iemand dit getest?
Ik ben wel perfecte persoon om het te proberen, ik ervaar geen katers en slaaptekort van 4 dagen haal ik in met een paar uurtjes plat gaan.

Als ik bewijs kan krijgen dat je van zuivere speed absoluut geen hallucinaties krijgt word het wel heel interessant voor mij.
Naja we laten het maar op dat ik het niet probeer.

VlotteSpeed.

Laatst bewerkt door een moderator:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee, het hallucineren wordt waarschijnlijk wel versterkt door speed maar gebeurt grotendeels gewoon door slaaptekort. Ik heb zelf 73% zuivere speed en ik weet dat ik geen twee nachten moet doorhalen want dan krijg ik van die irritante mini-hallucinaties (vliegjes, sneeuw, kleurenwaas, randen om voorwerpen, flitsjes, bewegingen, schaduwen in ooghoek). Het is eerder iets persoonlijks hoe snel dit gebeurt en mogelijk ook afhankelijk van hoe goed je blijft eten en drinken, dat soort zaken.

Dat je geen slaaptekort hebt na drie dagen doorhalen is natuurlijk onzin. Het voelt misschien zo omdat je het niet in hoeft te halen, maar dat betekent niet dat je lichaam er niet onder lijdt. Het is gewoon echt niet gezond. En daarnaast zonde van de pep want die verliest zijn werking. Zeker geen week wakker blijven dus, wees een beetje lief voor je eigen lichaam en geest zodat het ook leuk blijft. :)

P

Pompen

Gast
Duidelijk ik had normaal gesproken genoeg hallucinaties na 2 nachten doorhalen nu bij avond 3 is er niets te zien.
(vliegjes, sneeuw, kleurenwaas, randen om voorwerpen, flitsjes, bewegingen, schaduwen in ooghoek).
Ja precies dat heb nog steeds niks, nu terwijl ik zo goed als nuchter ben al langere tijd.
Ik heb wel slaaptekort ik hoef het alleen niet in te halen.

Hallo,

Ik heb een lange tijd 40% speed rest caffeine genomen.
Ik wilde daarmee testte of speed echt zo onverslaanbaar was.
Alleen na 4,5 dag 'crashde' ik ook al nuttigde ik minsten 1,5 per dag van die zooi.
Wat me na 2 dagen doorhalen altijd hallucinaties opleverde door slaaptekort.
Wat me ook geen kater opleverde, wel altijd een vreselijke coming down.
Hoefde die slaap ook niet in te halen.

Ik heb nu goeie speed 70%, ik ben nu 3 dagen wakker voel me prima.
Geen hallucinaties geen slaaptekort, ik denk dat ik hiermee wel week kan doorhalen zonder te 'crashen'
Dat ga ik niet testen. En heeft iemand dit getest?
Ik ben wel perfecte persoon om het te proberen, ik ervaar geen katers en slaaptekort van 4 dagen haal ik in met een paar uurtjes plat gaan.

Als ik bewijs kan krijgen dat je van zuivere speed absoluut geen hallucinaties krijgt word het wel heel interessant voor mij.
Naja we laten het maar op dat ik het niet probeer.

VlotteSpeed.

Ik heb een paar x geleeft op pure speed en dat meerdere keren achter elkaar aan. Maar dat sloopt je wel. Maar ik zou rustig aan doen.

Anunnaki

Wijs gebruiker
want dan krijg ik van die irritante mini-hallucinaties (vliegjes, sneeuw, kleurenwaas, randen om voorwerpen, flitsjes, bewegingen, schaduwen in ooghoek)
Vind het toch wel zorgwekkend dat ik dingen zoals vliegjes, flitjes, bewegingen en schaduwen ook al ervaarde voordat ik me met drugs bezighield :sweatsmile:

R

Revolutionair

Gast
Ik heb zelf 73% zuivere speed en ik weet dat ik geen twee nachten moet doorhalen want dan krijg ik van die irritante mini-hallucinaties (vliegjes, sneeuw, kleurenwaas, randen om voorwerpen, flitsjes, bewegingen, schaduwen in ooghoek).

Dit zocht ik.
Een ouder topic is het maar met de info die ik zocht.
Dit jaar 3x de zogenaamde goude combi geprobeerd.

Ghb + Speed

Wat een gevaalijke combinatie is dat.
Ik was 2 dagen aan de ghb en speed en dit was de laatste keer dat ik het deed.
Toen kwam ik thuis en kwam in een soort Lsd trip terecht, zo pats boem uit het niets.
De muurtegels schoven allemaal een kant op.
Het plafon had allemaal vlekken die alle kanten op schoten.

Elke keer in mijn ooghoeken lijkt er iets voorbij te schieten. Het was zwaar om ineens in een trip terecht te komen dat ik vergelijk met 150ug Lsd
Zat er 20 uur in (en dat was lang!)
Met een nawee tot 32 uur die was het vervelends, nu zie ik overal rook en patronen in de lucht.
Objecten worden groter en kleiner.
Het lijkt op Lsd trip maar veel saaier en duurt veels te lang.
Eerst 48 uur lang feesten en dan kan je niet slapen!
Door die pep eet ik slechter en slaap ik niet.

Met de ghb kan ik inplannen om tussendoor nog even 6 uurtjes te liggen.
Zeker icm. Met coke.

Meteen diaz gehaald bij de dokter en baclofen.
Ik neem nooit teveel van Diazepam.
Maar na 30mg in te hebben genomen zijn de hallucinatie er nog steeds.

Die andere keer ging ik erg trillen van deze combi.
En zag de schaduwen ook al in mijn oog hoeken.

De ghb ging zo op! Je neemt meer en meer!.
Ook niet bevorderlijk.

Met coke op slaap ik gewoon en eet goed na 2 of 3 dagen gebruik.
Ghb alleen doe ik zelfs tot 5 dagen.
Nooit zulke klachten.
Dus het is niet alleen maar omdat je niet slaapt.
De speed zelf is veroorzaakt dit.

Ghb en speed is een no go!

Ik blijf vaak dagen wakker met coke, keta, ghb, etc.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Omdat ik elke keer de 'goude combi' lees heb ik het een shot gegeven.

Maar ik sta geestelijk sterk in mijn schoenen.
Mijn gedachtes gingen soms te veel afdwalen.
Ik verlies het niet! Dat heb ik nooit..
Maar ik zou best begrijpen als je nog nooit een zware Lsd trip hebt gehad na 20 uur helemaal gek word. Uiteindelijk 32 uur erin gezeten.
Maar dit was natuurlijk geen Lsd trip.
Dit was een bad reaction op mijn gebruik en miste ook de leuke elementen van Lsd.

Het leek er wel op!
Maar was saai en kon het niet aansturen.

Mijn tip begin er niet aan!
Ghb is leuk alleen als drugs.
En als je een upper gebruikt doe dat coke.
Werkt korter en kan je makkelijker eten.

Dagen lang aan de ghb zitten heeft al een behoorlijke invloed op je hersens.
Dat gecombineerd met de Hallucinatie's van speed is naar mijn mening super gevaarlijk!

Gaat het helemaal goed fout kan je door je ghb gebruik in een psychose terecht komen omdat je te snel te vaak hebt gebruikt of veels te veel hebt gedoseerd omdat de Speed de effecten van ghb tegen houden.
Gooi daar nog eens de hallucinaties op die ik heb ervaren voor het eerst van de Speed!....

Dan kan je sterk in je schoenen staan, maar het kan je helemaal ruïneren.
Ik ga dit echt nooit meer doen.

Ghb en Speed is met vuur spelen..

Laatst bewerkt door een moderator:

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ik heb zaterdag nog ghb en speed gebruikt, ook zaterdag weer mee gestopt en nergens last van. Denk vooral dat binges het probleem vormen. Waarom niet gewoon een feestje (of dagje /nachtje) ervan genieten en dan lekker stoppen?

R

Revolutionair

Gast
Denk vooral dat binges het probleem vormen. Waarom niet gewoon een feestje (of dagje /nachtje) ervan genieten en dan lekker stoppen?

Daar heb je gelijk in.
Maar ik gebruikte speed altijd functioneel.
Nu ging ik het echt gebruiken en kende deze bijwerking niet.
Lees nu dat mensen bekend zijn met dit fenomeen.

Maar een feestje gaat soms 12 uur lang door en ik vind vaak de afterparty het leuks.
Zo lang was ik niet aan de speed maar na 2 dagen leek er niks aan de hand en toen thuis begon het.
Misschien was hij wel extra heftig omdat het mijn eerste keer was en mijn ghb aan het afbouwen was en ook nog gebruikte.

Deze 2 samen is gewoon gevaarlijk.
Ik heb wel eens in een extreem geval 5 dagen ghb en coke gedaan. Dan kom je echt niet in zo een situatie terecht. Het ghb gebruik is dan fout. En moet je echt afbouwen. En hoor je ook niet zo te gebruiken.
Maar waanbeelden krijgen net of ik Lsd heb gehad heb ik nooit gehad van iets.

Van speed blijf je wakker en door speed voel je de ghb niet meer goed.
Dus het doseren word hoger als normaal.
Door die speed komen mensen sneller in een binge terecht.
Ik snap nu juist waarom mensen zo ver heen zijn van de ghb en speed.
Dat zag je in dat programma van Tygo typische combinatie gebruik.

Ik raad echt iedereen af dit samen te gebruiken!
Want als het al na 2 dagen zo fout kan gaan dan geeft het wel aan dat het gevaarlijk is.
Ik doe het iig niet meer.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dit zocht ik.
Een ouder topic is het maar met de info die ik zocht.
Dit jaar 3x de zogenaamde goude combi geprobeerd.

Ghb + Speed

Wat een gevaalijke combinatie is dat.
Ik was 2 dagen aan de ghb en speed en dit was de laatste keer dat ik het deed.
Toen kwam ik thuis en kwam in een soort Lsd trip terecht, zo pats boem uit het niets.
De muurtegels schoven allemaal een kant op.
Het plafon had allemaal vlekken die alle kanten op schoten.

Elke keer in mijn ooghoeken lijkt er iets voorbij te schieten. Het was zwaar om ineens in een trip terecht te komen dat ik vergelijk met 150ug Lsd
Zat er 20 uur in (en dat was lang!)
Met een nawee tot 32 uur die was het vervelends, nu zie ik overal rook en patronen in de lucht.
Objecten worden groter en kleiner.
Het lijkt op Lsd trip maar veel saaier en duurt veels te lang.
Eerst 48 uur lang feesten en dan kan je niet slapen!
Door die pep eet ik slechter en slaap ik niet.

Met de ghb kan ik inplannen om tussendoor nog even 6 uurtjes te liggen.
Zeker icm. Met coke.

Meteen diaz gehaald bij de dokter en baclofen.
Ik neem nooit teveel van Diazepam.
Maar na 30mg in te hebben genomen zijn de hallucinatie er nog steeds.

Die andere keer ging ik erg trillen van deze combi.
En zag de schaduwen ook al in mijn oog hoeken.

De ghb ging zo op! Je neemt meer en meer!.
Ook niet bevorderlijk.

Met coke op slaap ik gewoon en eet goed na 2 of 3 dagen gebruik.
Ghb alleen doe ik zelfs tot 5 dagen.
Nooit zulke klachten.
Dus het is niet alleen maar omdat je niet slaapt.
De speed zelf is veroorzaakt dit.

Ghb en speed is een no go!

Ik blijf vaak dagen wakker met coke, keta, ghb, etc.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Omdat ik elke keer de 'goude combi' lees heb ik het een shot gegeven.

Maar ik sta geestelijk sterk in mijn schoenen.
Mijn gedachtes gingen soms te veel afdwalen.
Ik verlies het niet! Dat heb ik nooit..
Maar ik zou best begrijpen als je nog nooit een zware Lsd trip hebt gehad na 20 uur helemaal gek word. Uiteindelijk 32 uur erin gezeten.
Maar dit was natuurlijk geen Lsd trip.
Dit was een bad reaction op mijn gebruik en miste ook de leuke elementen van Lsd.

Het leek er wel op!
Maar was saai en kon het niet aansturen.

Mijn tip begin er niet aan!
Ghb is leuk alleen als drugs.
En als je een upper gebruikt doe dat coke.
Werkt korter en kan je makkelijker eten.

Dagen lang aan de ghb zitten heeft al een behoorlijke invloed op je hersens.
Dat gecombineerd met de Hallucinatie's van speed is naar mijn mening super gevaarlijk!

Gaat het helemaal goed fout kan je door je ghb gebruik in een psychose terecht komen omdat je te snel te vaak hebt gebruikt of veels te veel hebt gedoseerd omdat de Speed de effecten van ghb tegen houden.
Gooi daar nog eens de hallucinaties op die ik heb ervaren voor het eerst van de Speed!....

Dan kan je sterk in je schoenen staan, maar het kan je helemaal ruïneren.
Ik ga dit echt nooit meer doen.

Ghb en Speed is met vuur spelen..

Ik ben ook zeker geen voorstander van de combinatie speed en GHB. Maar in het deel wat je citeert had ik het specifiek over hallucinaties die ontstaan als je te lang op puur pep doorgaat. Ik heb geen ervaring met doorhalen op deze linke combi, en geen plannen. :wink:

Amfetamine heeft opzich geen duidelijke hallucinogene eigenschappen; i.m.o. is dit echt vooral het slaaptekort wat dat soort verschijnselen veroorzaakt. Dergelijke ervaringen worden vaak ook sterker naar gelang het aantal uren/dagen dat je wakker bent. Het zal echter best zo zijn dat de na-effecten van de drug zelf gecombineerd met slaaptekort bij verschillende middelen net anders kunnen uitpakken.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Klinkt als een logisch gevolg na een cocktail uppers, GHB en benzo's. Niet zo lang doorgaan of minder nemen, en het probleem is opgelost.

Of je bent gevoelig voor psychoses.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Dit is de reden waarom ik op tijd stop met speed en maximaal 1 nacht doorhaal. Want ik schijt in mn broek als ik ooit shadowpeople zou zien! Ik ben heel gevoelig voor hallucinaties door slaapgebrek en bij mij begint dit vroeg in de avond al, nadat ik een nacht wakker ben gebleven. De mooiste was dat ik in de tuin stond te roken, naar de volle maan keek, en toen de kerstman met zn arreslee voorbij vloog!
Meestal zie ik dezelfde dingen, zoals vallende letters en ronddraaiende puzzelstukjes. Alles in groen en rood.

Wij combineren speed niet met ghb, maar sluiten een nachtje speed af met ghb in de middag en gaan daarmee door tot in de darropvolgende avond. Daar heb ik gelukkig alleen maar goede ervaringen mee.
Dan op tijd naar bed en de volgende dagen de kater uitzingen.

gomega

Belezen gebruiker
Ik weet niet of dit ook voor GHB geldt, maar benzo's kunnen psychotische klachten en hallucinaties in sommige gevallen juist erger maken. Het zou dus kunnen dat dat ook het geval is bij GHB en dat er dus voor zorgde dat het zo extreem trippy werd.

Bovenaan