Speed gewenning

Carlitos

Badass junkie
Beste users,

Ik heb aantal dagen geleden speed gesnoven en gisteren ook nog.
Ik heb iets slechtere gekregen dat zei de dealer zelf ook.

1.Ik voel die tinteling in me voorhoofd niet meer als ik snuif (vandaag toch dikke lijn genomen)
2.Het voelt niet echt ''drugsachtig'',zoals die andere keren gewoon dat pillengevoel en ontspannen en rustig in me hoofd.

Komt het door de gewenning,of omdat de pep gewoon slecht(er) is ?
Vorige was 1 sleutelpuntje genoeg voor tinteling,of meer ''drugachtig'' gevoel.

Denk niet de Japi-10 is weer vol aan de drugs,want het is vakantie en ik gebruik nu zeer weinig en zo dat me school er niet onder lijd dus daar hoeft geen discussie over te komen :)

Funky Monkey

Badass junkie
Ik denk dat dit gewenning is... alhoewel ik met goede speed wel alsnog een tinteling voel, maar die tinteling kan ook psychisch zijn puur omdat je denkt ohhh lekker :beer: En verder uitkijken want ik ging ook alleen eerst in de vakantie snuiven :wink: Just a warning not a blame. :)

Carlitos

Badass junkie
Hoe ging het met jou speedgebruik dan daarna ?
Wat waren de vordering zeg maar van je gebruik ondanks dat je zei alleen in de vakantie's ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
goeie speed tintelt .....

laat het maar is testen !!

dan zijn je vragen eerder beantwoord vrees ik.

Stonie

Carlitos

Badass junkie
Heb af en toe tintelingen over me lichaam,alleen die tussen me hoofd voel ik helaas niet meer.

Maar oke testen zegt veel,helaas is het hier 23 km vandaan..

Funky Monkey

Badass junkie
Japi-10 zei:
Hoe ging het met jou speedgebruik dan daarna ?
Wat waren de vordering zeg maar van je gebruik ondanks dat je zei alleen in de vakantie's ?
Zomervakantie om de dag ongeveer... Na de vakantie ben ik nog zo'n 2 weken door gegaan. Daarna 2 weken Engeland dus 2 weken clean. Toen weer thuis tot afgelopen maandag en nu vond ik het wel weer ff genoeg :beer: Zelfdisipline om niet te nemen als het thuis ligt is toch wel een probleem (bij mij dan)

Carlitos

Badass junkie
Oke :).
Gebruik nu weer wat maar bij dagelijks gebruik gaat de gewenning wel erg hard :openmouth: .

Iemand die een jaar dagelijks speedverslaafd is,moet volgens mij 1 gram op snuiven zowat om te voelen wat je eerst van 150 voelde :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Ik had net weer de tinteling.
Maar die andere pep had ik in me portomonee paar dagen bewaard dus werd het ook redelijk warm mischien is daardoor kwaliteit achteruit gegaan.

JewCookie

Wijs gebruiker
Valt wel mee, in het begin neemt de tolerantie enorm snel toe maar naar mate je tolerantie ontwikkeld groeit het steeds minder snel.

Carlitos

Badass junkie
Aha oke.
Mijn complimenten Jewcookie je bent een echt speed kenner.

Zit je er zelf ook (veel) aan ?

Zomaar intresse :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste Japi,

Je was toch gestopt ?

Is dit een nieuwe start of echt voor eeuwig ??

Groetjes

Stonie :hearteyes:

dees

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Oke :).
Iemand die een jaar dagelijks speedverslaafd is,moet volgens mij 1 gram op snuiven zowat om te voelen wat je eerst van 150 voelde :rolleyes:

Valt wel mee idd. Ik snuif nu na meer dan een jaar zowat dagelijks gebruik paar keer per dag een lijntje van zo'n 250 :wave:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Mja ik ben vroeger van weet ik veel 100 naar 1gr getrokken in de eerste 6 maanden en vervolgens naar 1,5 in de andere helft. Daar is het toen zowat blijven hangen gedurende 4 of 5 jaar. een jaar op speed is zo voorbij. De lichameijke schade viel bij mij nogal mee.
En die tinteling? Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen? Ik drink het al een hele tijd nu. Omdat mijn neus echt niet meer wou. Ik herriner alleen dat het brande gelijk de pest.

Carlitos

Badass junkie
lysergine25 zei:
Beste Japi,

Je was toch gestopt ?

Is dit een nieuwe start of echt voor eeuwig ??

Groetjes

Stonie :hearteyes:

Klopt ik was gestopt,nu voor iets 1/2 maand.
Had vorige keer tegen me vader al gezegt dat het me bijna nooit lukt als langer 3 maanden niks te gebruiken.
Het is vakantie en daarom geniet ik nu even.
Ik moet wel eens in de zoveel tijd gebruiken omdat 27/7 aan drugs denk.
Ik kan zo diep over drugs denken dat ik me muziek niet meer hoor,dat ik naar de tv kijk maar niks zie omdat ik in mezelf te denken zit aan drugs.

Het is zeker niet voor eeuwig.
Ik heb binnenkort ook een gesprek met zo man en me ouders/soms ik alleen.Over hoe alles gaat met school,mezelf,drugs.
Mischien zeg ik het tegen die man dat ik dan in de vakantie gebruikt heb en die weer tegen me ouders zo lieg ik ook niet.Me ouders worden meestal niet boos als het gebeurd,maar altijd alle drug inleveren en nieuwe afspraken maken zoals dat ik nu 3 maanden niks zou doen.

Denk dat ik me gebruik redelijk in de hand heb.
Die vent is er ook voor omdat als er wat gebeurd dat ze erop tijd bij zijn weet je wel..

Zoals dat ik vorige jaar mijn school verneukt,als ik nu bv. 2 weken slecht ga op school kunnen we meteen oplossingen vinden/zoeken/bedenken/toepassen :).

Groetjes japi :wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
speedgewenning komt vlug, maar wat ook soms bij speed voorkomt is dat je het gevoel hebt dat er niets anders is ( terwijl het zeker anders is ) waardoor je meer en meer neemt onder een kleinere interval, waardoor je je tolerantie de hoogte injaagt en je soms dagen 'onbewust' op pep nog bent, en dan als je dan volgende keer ( paar dagen na vorige pep ) heb je meer nodig de 1St keer

that's how it goes

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Japi, ik vind het wel goed dat je er zo over kan praten.
Want als je de drugs moet gaan verstoppen etc gaat het enkel slechter.

Maar ik hoop toch dat je op een dag zal kunnen stoppen.

Bovenaan