speed en werk

puppet

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal. kheb gisteravond voor het eerst een paar lijntjes speed gehad. Helaas was slapen daarna echt ONmogelijk, maar dat had ik ook wel verwacht. Het probleem is, ik moet zo werken en zit nogal met grote pupillen en gestrekte ogen. heeft iemand hier een wondermiddeltje voor? :wave: spe

Mr.jiho

Wijs gebruiker
nix aan te doen denk ik, mss beetje rusten met je ogen dicht ofzo, iets eten, drinken, douchen....

cunt

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
nix aan te doen denk ik, mss beetje rusten met je ogen dicht ofzo, iets eten, drinken, douchen....
eten, ookal vind je dat misschien heel erg kut (veel suikers)
en drinken waar veel suikers in zitten
en douchen is ook erg goed, kan je het beste zo laat mogelijk doen voordat je weg gaat denk ik. frisse neus zal je ook wel goed doen :wave:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
puppet zei:
hallo allemaal. kheb gisteravond voor het eerst een paar lijntjes speed gehad. Helaas was slapen daarna echt ONmogelijk, maar dat had ik ook wel verwacht. Het probleem is, ik moet zo werken en zit nogal met grote pupillen en gestrekte ogen. heeft iemand hier een wondermiddeltje voor? :wave: spe
Klote is dat,dat had ik laatst ook man.
Meestal als je wat daglicht in je oogjes geschenen gekregen hebt gaat het bij mij iig weg.

angel1

vooral niet gaan denken:"shit, ik heb grote ogen, shit ze gaan t zien", want dan ga je raar lopen doen. probeer gewon normaal te doen. in daglicht valt t meestal wel mee

Jelle Snel

Belezen gebruiker
met werk hek t ook gedaan, valt best te doen maar die gedachtes dat iedereen t ziet moet je gewoon van je af schudden...en anders, denk gewoon: Fuck it!

Kep om 12 uur ook genomen en moet zo ff bij de wouten langs voor een verklaring, hmmm... :P

The SpinDoctor

puppet zei:

Hehehehehe....... Buitengewoon irritant ja :openmouth: :grin:

Pinchey

Newbie
mja als je dat nog eens doet, ofwel optijd je laatste lijn leggen of gewoon doorpakken... na je laatste lijn, als het effect zowat begint over te gaan probere vitamiene binne te krijge, en ja een douche kan ook al wondere doen! Mja als je nu naar je werk vertrekt, niets van aantrekken want dat merken ze heus niet... het is wanneer mensen beginnen te paniekeren met de gedachte van oh shit zo meteen hebbe ze ier nog door dak iet gepakt heb dat ze tege de lamp lopen.

buzzy

Badass junkie
Ik heb ook wel eens met nog wat restjes pep in me bloed gewerkt, en dat was mooi kut :angry: Ik voelde me opgefokt als de neten en het werken kwam ook niet echt goed :( Voortaan bel ik mijn werk gewoon af en laat ik het lekker thuis uitwerken :wink:

Icequeen

Bewuste gebruiker
vind het juist lekker met spul op werken! mijn pupillen veranderen ook niet en veel praat ik altijd al, dus maakt me totaal niet paranoid!
:wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Icequeens zei:
vind het juist lekker met spul op werken! mijn pupillen veranderen ook niet en veel praat ik altijd al, dus maakt me totaal niet paranoid!
:wave:

Idem dito.
nog een idem dito erbij :P
maar doe het bijna nooit tijdens mijn werk, omdat werken anders te gemakkelijk gaat en zo kan je er zeer rap verslaafd aan raken.

Lana

Wijs gebruiker
Hihi mij ging ´t ook altijd goed af op m´n werk met dat spul. In de beginfase dan. Kreeg meteen opslag op m´n bijbaantje omdat ik het zo goed deed. Op school was alles interessant.
Tot de dag dat je het niet meer zonder wil en denkt te kunnen. Fucking hell dus. Alles kwijt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Lana zei:
Hihi mij ging ´t ook altijd goed af op m´n werk met dat spul. In de beginfase dan. Kreeg meteen opslag op m´n bijbaantje omdat ik het zo goed deed. Op school was alles interessant.
Tot de dag dat je het niet meer zonder wil en denkt te kunnen. Fucking hell dus. Alles kwijt.
idd
dat is dus hetgene wat ik niet wil meemaken.

Frisko

Badass junkie
bleh,af en toe doe ik het wel,kan nog makkelijk zonder dus heb er niet zo een problemen mee,...
meestal alleen als ik echt weinig en slecht geslapen heb snachts...

Bovenaan