Speed en water

Paddoboy

Belezen gebruiker
hallo drugsgebruikers,
ik heb een vraagje namelijk:
elke keer als ik speed snuif komt er na minuutje of 2 die superslechte smaak in mijn keel terecht wegens mijn neus optrekken en met snot en al doorslik.
ik gebruik altijd water om die overgang van mijn neus naar keel te verzachten om niet te kokhalzen door die ranzige smaak.
nu men vraag is.. vermindert het speed effect wegens van water?
want 1 keer heb ik bijna geen water gedronken toen ik speed snoof en leek het effect wel beter te zijn
meningen aub
alvast bedankt!

stuikeuh

Belezen gebruiker
Het deel dat je doorslikt gaat mss trager werken omdat je het via de maag opneemt mss had je net een goede maaltijd waardoor het later gaat inwerken natuurlijk. Waardoor het minder sterk was zoals je zelf zei...

knolselderij

Wijs gebruiker
Paddoboy zei:
hallo drugsgebruikers,
elke keer als ik speed snuif komt er na minuutje of 2 die superslechte smaak in mijn keel terecht wegens mijn neus optrekken en met snot en al doorslik.
ik gebruik altijd water om die overgang van mijn neus naar keel te verzachten om niet te kokhalzen door die ranzige smaak.
want 1 keer heb ik bijna geen water gedronken toen ik speed snoof en leek het effect wel beter te zijn
meningen aub
alvast bedankt!

denk eerder dat je t beter voelt omdat je uit nt drogen ben maar dat is geen goede zaak.

water verminderd het effect niet het komt alleen sneller in je maag. altijd beter dan die vettig smaak in je bakkes

Angramar Temenos

Badass junkie
Wat in je keel terecht komt wordt sowieso niet meer opgenomen door je neus, dus als je dat wegspoelt met water helpt het alleen maar.. Door je maag wordt het wel opgenomen, door je keel niet... Je spaart alleen je keel maar, je wil die corrosieve troep niet op je keel laten inwerken :P

Carlitos

Badass junkie
Bij mij is het wel is tot kotsen gekomen hoor door die brokken in me keel.
Ik had ook altijd een glas water bij de hand om te 'spoelen'.
En als ik dat niet had duwde ik ook wel is me vinger in me keel dat kokhalze kan ik niet tegen.

3970

Wijs gebruiker
Speed snuiven...ik blijf het smerig vinden..dan zorg je al dat je een snoepje in je mond hebt, iets te drinken erbij...en dan, ineens, na 10 minuten ofzo, komt er nog een klodder snot/speed in je keel terecht!! :kots:

Leuk als je midden in een gesprek ineens begint te kokhalzen..bweuakk :openmouth:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
3970 zei:
Speed snuiven...ik blijf het smerig vinden..dan zorg je al dat je een snoepje in je mond hebt, iets te drinken erbij...en dan, ineens, na 10 minuten ofzo, komt er nog een klodder snot/speed in je keel terecht!! :kots:

Leuk als je midden in een gesprek ineens begint te kokhalzen..bweuakk :openmouth:
Haha, heel typisch ja. Snoepje in je mond is een goed idee. Zelf doe ik, als ik bijneem en mn neus dus al droog is.. je kent het wel, als je dan bijneemt vliegt het gelijk door naar de keel. Maar ik heb dus ontdekt dat als je drinken in je mond houdt tijdens het snuiven, je dat niet merkt. Ik weet niet hoe het precies werkt, maar ik zweer erbij :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je zal het verschil niet merken, je maag neemt de rest gewoon op. Meestal bom ik, maar als ik snuif heb ik altijd wat drinken bij de hand voor de na-druip. Kauwom werkt trouwens ook erg goed.

Oom Klaas

Badass junkie
'k Vind dat wel lekker, die drip half in je keel :tearsofjoy:
Lekker de neus doorhalen om met goed wat geluid 't in je maag te laten verdwijnen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Lekker de neus doorhalen om met goed wat geluid 't in je maag te laten verdwijnen.
Vooral als het in je keel blijft plakken, brokken gaat vormen, lekker aan gaat zitten vreten. Ja heerlijk.

Oom Klaas

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Vooral als het in je keel blijft plakken, brokken gaat vormen, lekker aan gaat zitten vreten. Ja heerlijk.

Nee dat uiteraard niet :P
Maar dat smaakje eventjes in je keel vind ik niets mis mee.

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
Ik vind dat pep wel moet worden weg gedronken met iets dat smaak heeft, als ik er water bij drink op het moment dat het doorloopt ga ik echt kotsen.
Maar het zal niks te maken hebben met het effect als je er water bij drinkt.

neelis2

Newbie
hallo drugsgebruikers,
meningen aub
alvast bedankt!

Hoi,

De reden dat je een deel van de speed terug krijgt in je keel heeft te maken met 1 van de onderstaande punten;

1. je hebt de lijn niet goed ingesnoven
2. je hebt je hoofd niet genoeg ontspannen tijdens het snuiven van een lijn.
3. stress of spanning

In deze gevallen komt het deel wat je door je neus snuift, in de keel terecht. Je neemt dan als het ware de lijn alsnog door je keel (soort van speedbom alleen dan puur) en komt het zon 1 a 2 uur later weer terug in de hersenen.

Water drinken helpt nooit te verminderen.

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ondanks dat het een gebumpt topic is, toch ook maar even een reactie. Ik had laatst hele goede speed (73%) en deze was veel poederiger dan de speed die ik ervoor had, waardoor de speed bij het (rustig) snuiven, alsnog mee richting mijn longen ging (dus na een kuchje achter in keel). Wat ik nu doe met zulke speed is voor het snuiven even een druppel water in beide neusgaten en even ophalen. Dan blijft het beter hangen waar het moet, zonder met je adem mee te gaan. Helpt goed.
Verder neus niet ophalen direct na het genomen lijntje, anders komt het sowieso in je keel.
Ik drink er altijd wat fris bij, en een kauwgompje tegen de vieze smaak.

Bovenaan