speed en school

Flashing Moments

Belezen gebruiker
en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??
nee dat valt iemand die er niet op let echtniet op hoor..
(of je moet een halve gram in 1x wegsnuiven en wat poeder onder je neus laten zitten :P)
van een klein lijntje zie je iig nix aan je ogen..
maar ik ben toch tegen door de weeks gebruiken, omdat het te verslavend werkt, en je te weinig oplevert

Frisko

Badass junkie
Flashing Moments zei:
en kunnen de leraren het makkelijk zien dat je speed hebt gesnoven??
nee dat valt iemand die er niet op let echtniet op hoor..
(of je moet een halve gram in 1x wegsnuiven en wat poeder onder je neus laten zitten :P)
van een klein lijntje zie je iig nix aan je ogen..
maar ik ben toch tegen door de weeks gebruiken, omdat het te verslavend werkt, en je te weinig oplevert
pfff,wat the fuck heb je aan 1 klein lijntje????
ik zal het je ff zeggen

N O G VEEEEEL M E E R ZIN!!!!!!!

pfff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
zit nu wel nemeer op school maar ja
leren onder speed gaat idd veeel beter !!!!
ik kan echt nie leren ik kan me gene zak concentreren op iets maar als ik speed heb gepakt (nie te veel natuurlijk) gaat het gelijk niks

zommes

Badass junkie
Als ik jullie zo hoor kunnen jullie beter ff een receptje Ritalin of Concerta halen.. Want je schooltijd op de speed doorbrengen gaat jullie kapot maken.

Speed is een van de weinige drugs waar je een gezonde geest echt kapot mee kan maken.

zommes

Badass junkie
^ Naja, kijk goed is het sowieso niet.
Maar speed is toch vaak onzuiver, Ritalin is zuiver. Deze mensen hebben het over snuiven, snuiven is echt de meest slechte manier van inname omdat het harder aankomt op de klieren in je neus en bloedvaten.

Als je ECHT concentratieproblemen hebt (en geen motivatieproblemen) kan je beter medicatie als Ritalin of Concerta gebruiken dan Speed. Of je moet hele zuivere Amfetamine hebben en het spuiten :tongueout: Maar de kans dat je als een junkie eindigt is dan wel groter denk ik.

Bal0n

Badass junkie
Ja, helemaal waar, ritalin op recept zal altijd zuiver zijn. Alleen de effecten verschillen niet zoveel tussen amphetamine en ritalin. Daar doelde ik meer op :).

xBlondiee

Newbie
Ik heb ook weleens een lijntje voor of tijdens school genomen,
de ene keer kun je beter concentreren/werken en de andere x word je er alleen maar chagrijniger en agressief van en heb je echt nergens zin in
verschild per keer en of ik die nacht wakker ben geweest of niet
goed gegeten heb enz..

:wave:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
heb ik vaak gedaan toen ik op school zat. veel over mijn oren gehad dat ik stil moest zijn :)

Ik neem het alleen voor mn examens & mondelinge presentaties .. en ik zeg u .. ik lul iedereen onder tafel .. ik kan een tafelpoot intressant maken met een lijntje pep

pep en mondelinge proeven of voorstellingen = gegarandeerd succes :grin:

grtzz :wave:

Dubbowh

Newbie
Speed en school is zeker een supergoede combinatie,
ik gebruikte zo wel eens speed, en besloot ook eens een paar lijnen te nemen op school, vooral ook omdat mijn opleiding praktijk gericht is.
Nog nooit zoveel complimenten gekregen over mijn prestaties, je hebt zin om alles te doen/

Maar,

Ik zou het toch niet doen, want na een paar maanden speedgebruik op school besloot ik even rustig aan te doen, en dan word het plots weer een stuk moeilijker.
Oververmoeidheid, snel geirriteerd , je kent het wel als je lange tijd speed gebruikt en daarna een tijd stopt. En die nadelige dingen zijn zeker niet goed voor je school prestaties, en zoieso weet ik ook dat speed gewoon slecht is.

Denk er goed over na, het is lollig voor af en toe een keertje, maar maak er geen gewoonte van.
Maargoed dat vertelden ze mij ook en ik besloot ook niet te luisteren, daardoor heb ik vorige week van mijn leraar de vraag gekregen of ik nog wel door wil gaan met deze opleiding omdat ik er gewoonweg geen zin meer in heb zonder speed.

fiesje

Newbie
lijntje pep + onverwachte toets + effe cursus checke = 10/10
goeie bal, maar na langer gebruik begin je veel te vergeten en dale die punte wel :tongueout:

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Speed + school was bij mij altijd een groot succes (netals speed + werk).

Pas wel op, want je bent verslaafd voor je het door hebt.

Is met mij ook gebeurd. 1x in de week gebruiken word al snel meer.
Ik heb hulp gezocht en ben er een half jaar vanaf geweest. Durf het sinds een tijdje weer heel af en toe te gebruiken omdat ik het gevoel heb het nu onder controle te kunnen houden, en dat lukt ook heel erg goed, maar pas er dus wel mee op :wink:!

Een gewaarschuwd mens teld voor twee :wink: !

Bovenaan