speed en maag klachten

ketch77

Newbie
heb al afgelopen weken last van me maag.
word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc)
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.
had vroeger nooit last van me maag
wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken

wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
langs dokter gaan is geen optie

Laatst bewerkt:

ketch77

Newbie
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.

laat maar ben gewoon uitgedroogd vgm wow blijkbaar droog je meer uit van cola

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Stoppen met speed, zo verminder je het. Vaak hebben stimulerende middelen effect op maag en darmen. Dit is meestal in het begin of bij incidentieel gebruik niet aanwezig, maar bij intensiever gebruik komen dat soort klachten steeds vaker terug.

Maagkrampen, maagzuur, darmkrampen, diarree etc...

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Ik kan dit bijna zien als vragen om te speculeren naar waar je darmklachten vandaan komen. Wij zijn geen dokters en al waren we dat, dan hadden we nog niet zo op afstand je vraag kunnen beantwoorden.

Dus jij zegt: Dokter is geen optie
Ik zeg: Dokter is enige optie

Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?
Als het in je maag terecht komt via je neus dan kunnen er 3 dingen aan de hand zijn:
- je snuift te hard
- te grote lijnen
- bovenstaande opties zijn allebei juist

Bovenaan