Ik zat laatst met een paar vrienden gezellig thuis en heb toen voor de eerste keer speed gebruikt. Ik heb een hekel aan niet in slaap kunnen komen, dus besloot ik GHB te nemen de ochtend erna. Ik had 4 dikke lijnen speed gesnoven, de laatste om een uur of 3 en sochtends om een uur of 8 vond ik het wel tijd om te gaan slapen en heb toen GHB gepakt, ongeveer 5 minuten later (of veel later maar de tijd ging zo snel) ging m'n hart zó snel kloppen! ik werd er bang van. Dit heeft 3uur geduurd. Ook kon ik moeilijk slikken. Ik heb die nacht niet geslapen. Die middag zei een vriendin van me dat je er wel een slikstoornis van kan krijgen, waardoor ik bang werd. 2 dagen later kon ik nog steeds moeilijk slikken, en ben ik naar de dokter gegaan. Die zei dat het 'niet kunnen slikken' tussen mijn oren zit, maar nog steeds vind ik het vreemd. Het gaat nu sinds een paar dagen weer beter met me (door afleiding) maar ik vraag me af of ik nu wel gewoon nog GHB kan gebruiken. GHB heb ik al zoveel vaker gedaan daarvoor en nog nooit problemen mee gehad verder (behalve out gaan dan)
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven,
kusjes
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven,
kusjes