speed en adhd

binnert

Experimenterende gebruiker
heej ik had een vraagje,
als je speed gebruikt heb je last van gewenning,steeds meer nodig voor hetzelfde effect maar als je adhd hebt treed er dan geen gewenning op?
De meesten zullen ritalin gebruiken dus ik weet niet hoe het daar met de gewenning zit maar ik zelf gebruik recreatief dextroamfitamine maar mensen die zware adhd hebben gebruiken dat toch ook?(wel in veel kleinere hoeveelheden maar toch :wink: )
groetjes binnert

Carlitos

Badass junkie
binnert zei:
als je speed gebruikt heb je last van gewenning,steeds meer nodig voor hetzelfde effect maar als je adhd hebt treed er dan geen gewenning op?

Treed ook gewoon gewenning op wanneer men ADD / ADHD heeft.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
binnert zei:
maar ik zelf gebruik recreatief dextroamfitamine maar mensen die zware adhd hebben gebruiken dat toch ook?(wel in veel kleinere hoeveelheden maar toch :wink: )
groetjes binnert

jij neemt wss 10-20 x teveel dus ben je een normale pep junk net zoals ik ouwe ...
een adhd patient neemt 10 mg ...
een patient zoekt geen rush maar rust.
je vertaald het verkeerd logisch ..vanuit je verslaafde optiek is alles scheef.

bonie

binnert

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
binnert zei:
maar ik zelf gebruik recreatief dextroamfitamine maar mensen die zware adhd hebben gebruiken dat toch ook?(wel in veel kleinere hoeveelheden maar toch :wink: )
groetjes binnert

jij neemt wss 10-20 x teveel dus ben je een normale pep junk net zoals ik ouwe ...
een adhd patient neemt 10 mg ...
een patient zoekt geen rush maar rust.
je vertaald het verkeerd logisch ..vanuit je verslaafde optiek is alles scheef.

bonie

Ik zeg toch ook dat adhd patienten veel minder nemen :wink: en hoezo vanuit mijn verslaafde optiek? ik snap de reactie niet helemaal :rolleyes: ik gebruik recreatief dus ongeveer 1 keer per maand pep.
Mijn enige vraag is of er gewenning optreed dat wou ik alleen vragen
En dat een adhd patient rust zoekt met het middel weet ik wel:tongueout:
groetjes binnert

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
1 x per maand ?

das niet recreatief maar sporadisch

het woord gewenning is niet van toepassing

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zie de link ook niet tussen de dagelijkse medicatie en jou 1 x per maand genot.

als je iedere week pep neemt wordt je resistent

ook als je iedere dag neemt

:wave:

L

Lid 6909

Gast
Hij wou gewoon iets weten, om zijn kennis aan te vullen?

Ja er treed ook gewenning op, meer als bij jou zelfs.

xx

Bovenaan