Speed (duh ;))

Janou

Newbie
Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... :confused:
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?
En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?
Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...
Zijn er meer met deze ervaring of die antwoord hebben op mijn eerder gestelde vragen?!

:wave:

Solidius

Badass junkie
Welkom op het drugsforum Janou! :)

Janou zei:
Ik had een vraagje, ben hier trouwens nieuw dus weet niet of dit al eerder is gevraagd... :confused:
Ik hoorde dat als je speed gebruikt je er goed moet eten... Weet iemand ook waarom dat is?

Dit klopt, je hoeft tijdens het gebruik natuurlijk niet veel te eten, maar wel 'iets'. Een lichaam heeft voedsel nodig.

Janou zei:
En dat speed door sommige modellen als afslank middel gebruikt word en dit ook werkt is dit het geval?

Ja. Amfetamine 'versnelt' collectief de werking van alle organen en onderdrukt honger.

Janou zei:
Ik kan namelijk als ik speed heb gehad niet eten, soms wel voor 2 dagen, dan ga ik gewoon over mn nek...

Heb je behoefte aan voedsel tijdens gebruik, of wil je afvallen? Het niet 'kunnen' eten met speed zit namelijk tussen je oren. Je hersens hebben er op dat moment geen behoefte aan, maar als je licht verteerbare dingen eet zoals wat chips of koekjes zal het geen probleem vormen. Werk je echter een stevige maaltijd naarbinnen dan kan je wachten op een vulkaanuitbarsting.

MissDior

Bewuste gebruiker
Welkom Janou :wave:

Het klopt inderdaad dat speed als afslankmiddel word gebruikt, volgens mij is speed zelfs uitgevonden als afslankmiddel (correct me if I'm wrong).

Het zit namelijk zo, je hongergevoel verdwijnt en je lichaam gaat branden op je reserves. Dan is het makkelijk om dagenlang niet te eten natuurlijk.
Maar ook als je nog eet zul je waarschijnlijk afvallen (ik tenminste wel).
Het is idd belangrijk dat je nog wat binnenkrijgt, en als je echt niet kan eten, zou ik zeggen neem campina vla, fruit, en vitamine bruistabletten, en drink genoeg dan put je je lichaam niet te erg uit.
Groetjes!

flashkop

Bewuste gebruiker
Neneneee, speed is uitgevonden als middel tegen astma en bronchitis, het is dus speciaal gemaakt voor mensjes zoals mij dus :mrgreen: , alleen is het nu illegaal :(

El Retro

Wijs gebruiker
Ja in he begin zal het niet goed lukken, maar eens je erover bent, en eenmaal de stap hebt gezet, zal je wel kunnen eten.

^_^

Bewuste gebruiker
Ja gewoon licht beginnen, je leert het jezelf wel aan na een tijdje. Ik kan nu gewoon een pizza eten en best wel gepept.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
Na ik heb altijd wel zin in een snekkie als de pep uitgewerkt is,
zakkie chips of pak koekjes ofzo. Ik weet natuurlijk niet of jullie 7 dagen
per week doorgaan ofzo, maar ff een daagje niks eten kan geen kwaad toch

^_^

Bewuste gebruiker
Zou denken van wel. Niets eten lijkt me echt extreem slecht. Je lichaam werkt ook harder als normaal dus meer energieverbruik. Probeer gewoon iets te eten dat je lekker kan wegwerken, zo gezond mogelijk is, of energierijke dingen.
Antioxidanten en vitamines werken natuurlijk ook altijd positief met een glas melk vooral voor je tanden.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
Na ik weet niet hoeveel jullie nemen op een avond
ik meestal maar 2 lijntjes ofzo hooguit, en als dat uitgewerkt
is en ik ga nog door dan neem ik ook nooit nieuwe, omdat ik daar
dan geen zin in heb of omdat t dan vaak ook niet meer zo chill is
als de eerste lijn. en daarna gewoon lekker frituren :)

zommes

Badass junkie
Aangezien je je reserves leegzuigt raad ik ten zeerste aan om wel gewoon te eten. Maar geen zure dingen, want dan ga je inderdaad kotsen.

Veel water drinken en wat pinda's bijvoorbeeld, goed voor de stofwisseling. Melk drinken haalt de zuurtegraad van je gebit en maag wat naar beneden, dat zal ook de braakreactie verminderen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik heb nooit problemen met eten als ik gepept heb, ik kan dan tegen men zin en dat doe ik meestal wel gewoon een maaltijd verorberen zonder volgende vulkaanuitbarstingen...

Solidius

Badass junkie
flashkop zei:
Ik heb nooit problemen met eten als ik gepept heb, ik kan dan tegen men zin en dat doe ik meestal wel gewoon een maaltijd verorberen zonder volgende vulkaanuitbarstingen...

Dan gebruik je of troep, of je kan er gewoon goed tegen.

Janou

Newbie
Bedank voor de recties en welkom :grin:
Misschien zit het niet kunnen eten dan ook wel tussen mijn oren... Maar als ik speeds heb gehad en ik eet daarna iets, word ik echt kotsmisselijk en ga dan ook over mn nek, ookal is het campina :wink: is of koekjes.
Dus als ik het goed heb is het wel een middel dat word gebruikt als afslank middel.

Nog een vraagje, na xtc heb ik vaak een afterdip, kan dat ook bij speed? Ik gebruik niet dagelijks hoeveel ik precies gebruik weet ik eigenlijk niet...
Maar heb de laatste tijd best veel gebruikt omdat ik t toch in huis heb. Het lijkt alsof ik gevoeliger er van word, als het is uitgewerkt...
Kan dit wel?

Groetjes!

Solidius

Badass junkie
Janou zei:
Nog een vraagje, na xtc heb ik vaak een afterdip, kan dat ook bij speed? Ik gebruik niet dagelijks hoeveel ik precies gebruik weet ik eigenlijk niet...
Maar heb de laatste tijd best veel gebruikt omdat ik t toch in huis heb. Het lijkt alsof ik gevoeliger er van word, als het is uitgewerkt...
Kan dit wel?

Groetjes!

Ja dat klopt aangezien Amfetamine emoties onderdrukt, hoewel een XTC dip niet met een speed dip vergeleken kan worden. Neem voldoende rust, en zorg dat je weerstandsverhogende supplementen binnenkrijgt zoals vitamine C en E.

5-HTP (L-Tryptofaan) wordt door je hersenkwabben ook zeer op prijs gesteld.

nutsss

Wijs gebruiker
Nou... ik zal wel anders in elkaar steken maar sinds ik aan de speed ben, ben ik 10 kilo aangekomen.. Zonder dollen hè!

En ik heb goede kwaliteit speed. En gebruik redelijk wat per dag.

Baal daar wel een beetje van ja. Ik zag er zo goddelijk mooi uit en nu lijk ik net elvis presley op zn laatste optreden.

MissDior

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Nou... ik zal wel anders in elkaar steken maar sinds ik aan de speed ben, ben ik 10 kilo aangekomen.. Zonder dollen hè!

En ik heb goede kwaliteit speed. En gebruik redelijk wat per dag.

Baal daar wel een beetje van ja. Ik zag er zo goddelijk mooi uit en nu lijk ik net elvis presley op zn laatste optreden.

Ja gek is dat he.. Ik gebruik alleen in het weekend, en niet ieder weekend (wel vaak :P ) en ben zeker 15 kilo afgevallen ... Wel over een langere periode natuurlijk.

Djo

Badass junkie
Ik ben 13 kilo kwijtgeraakt in mijn speedtijd (lang verleden) (zitten er wel weer bij! :flushed: )
Maar ik raakte vaak 3 kilo per avond kwijt na feestje met speed. Ook de keren dat ik het daarna nog af en toe heb gedaan, was ik 3 kilo lichter de next day!
Misschien toch maar weer eens beginnen! :flushed:

Ach ja, nu ben ik er toch al weer een aantal kwijt, van die kilootjes,
zonder er iets voor te hoeven doen. Dankzij de drugs Stress en Zorgen!
Bedankt! Blijf nog even hangen tot ik op mijn streefgewicht zit!
:wink:

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik ben al heel mager en nog blijf ik vermageren XD ma bevorded speed ok niet de spieren ontwikkeling, aangezien ik bijna door men vetreserves zit, kweeg amper 65 kilo en ik ben 1m85 :rolleyes: snapje ?

DjTrips

Bewuste gebruiker
ja, maar ik ben ook nog niet zo lang en zwaar bezig :)

offtopic : kun je ff mijn thread over verhouding checken :tongueout: tis nogal dringend :tongueout:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik ben sinds ik speed gebruik 6 kilo aangekomen.. komt volgens mij omdat ik de laatste tijd nog luier ben geworden en dus maar leef van afhaal shit enzo.

Skippy

Wijs gebruiker
ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid. :wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
ik krijg juist vette honger van speed, van pillen kan ik niet eten.. bij mij is het dus omgedraaid. :wave:

ik kan van beiden niet eten, zelfs 1ste 2 dagen na gebruik nauwelijks iets...

Bovenaan