1,25gram speed gister en straks nog meer speed? Denk aan je gezondheid hoor! Niet als aanval bedoeld maar bezorgdheid. Heb je bagger speed dan dat je zoveel weg kan krijgen?
Mijn “record” is een mg of 300-350 per avond. Ene keer gedaan als onwetende beginner en dat was echt veel teveel voor mij. Gemiddeld is zo tussen de 150 en 200mg (max) een fijne hoeveelheid voor mij. En dan verdeeld innemen in ongeveer 2 uur tijd.
Dit is wel in thuissetting, ik heb nog nooit speed op een feestje of festival op, staat wel op de planning. Misschien heb ik dan meer “nodig”.
100mg bom van mijn goede speed is misschien teveel voor de eerste x? Heb je met bommen meer of minder nodig dan met snuiven? Na hoe lang werkt een bom?
Ik eet goed van tevoren dus heb geen lege maag. Ik gebruik pas speed sinds dit jaar januari en heb ongeveer 1,25 gram totaal gebruikt in al die tijd, laat staan op ene avond.
Geen idee waarom mijn speed plakkerig is. Is pas mijn 2e keer dat ik gekocht heb. Is toch goed gedroogd meerdere keren, gewassen en goede kwaliteit. Vorige speed was niet plakkerig maar juist heel erg poederig/stoffig en licht. Ook 73%. Niks helpt tegen het plakken. Als ik na het fijn maken met pasje 100x , een lijntje leg, plakt het meteen weer als een lang plakkaat aan elkaar. Dus mooie lijnen snuiven gaat hier niet mee helaas. Mini lijntjes om te voorkomen dat het als een heel plakkaat zo in mijn neus verdwijnt.
Zal er mee moeten dealen, next time beter!
Ik heb na vannacht 5:00 1 lijntje genomen.
Zo min mogelijk en nee, dit is geen bagger speed alleen doseerde veel te hoog omdat dit de eerste keer is dat ik deze heb.
Experimenterende gebruiker met recht, en als je strak staat sla je je snuif wel over alleen bommen kan je blijven nemen.
En zo ging het ook een beetje vannacht ongecontroleerd en strak in pak.
Maar dit hoef je natuurlijk niet te geloven, behalve grenzen opzoeken kwa dosis. Gebruik ik nog steeds de drugs en drugs niet mij. Weet ook bijvoorbeeld wel dat een 2e nacht ongezond is maar dat is niet nieuw voor me. 2 nachten is de max.
Want dan beginnen de slaap hallucinaties en die zijn niet weggelegd voor mij.
Een keer 4 gedaan met vrienden nooit weer je weet op een gegeven moment niet eens meer dat je van voor leeft.
Samengevat vannacht beetje dan slaap ik wel weer uurtje of 11 en dan weer klaar tot over een paar weken.
Moet het helaas wel weggooien want zo eerlijk ben ik dan weer wel als ik het in huis heb krijg ik er wel zin in.
Maar geen drang van gebruik nu, en zowiezo nooit onder invloed de maatschappij in.
Heb het namelijk wel misbruikt voor een korte periode kwam me zelf gelukkig heel snel tegen.