Speed + Diuretisch middel

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik ben een fan van pep. Katers heb ik nooit erg gevonden, ik kon het lome en lege gevoel altijd wel relativeren. Het enige dat me altijd dwarszit is dat verschrikkelijke benauwde gevoel in je borstkas, alsof deze te klein is geworden voor dat op hol geslagen hart. :openmouth:
Nu wilde ik graag even weten of iemand ervaring heeft met de combinatie van amfetamine met een diuretisch middel? Deze middelen verlagen de bloeddruk door het totale bloedvolume te verminderen. Als het goed is zou dit er voor zorgen dat je hart minder overuren hoeft te maken, en dus minder belast wordt...

esmee

Belezen gebruiker
Als jij bedoelt diuretica als medicijn zoals furosemide, bumetanide, hydrochloortiazide etc... Dat zou ik niet doen. Mijn idee is dat speed vochtafdrijvend werkt (transpiratie, veel plassen) en diuretica ook. De kans op uitdrogen is veel groter. Diuretica is geen middel dat je op eigen houtje moet gaan gebruiken (niet voorgeschreven door de dokter dus).
Die hoge bloeddruk wordt volgens mij veroorzaakt doordat de pep stimulerend op al je lichaamsfuncties werkt, dus ook je hartslag.
Ik zou het je niet aanraden (ben zustertje trouwens). Maar das mijn mening :) :wave:

Bovenaan