Speed , Dianabol & Studeren

Midnite

Newbie
Hoi,

Ik Nieuw op dit forum.. op dit moment lekker op de Speed .. ma vroeg me toch het 1 en ander af :tongueout:

Zit nu in mn laatste week van mijn Dianabol kuur ..
Dus das 10mg per dag..

Nu zit ik al 3 dagen op speed te studeren .. en ik merk dat ik het "Heldere" gevoel niet meer krijg.. wakkerblijven wel .. maar ik kan gerust eten & drinken en slapen ..
Durf niet overdrijven met speed nu .. dus durf ook niet meer nemen dan ik normaal neem..

Voel dus eigelijk het effect niet van speed ..
tegen vroeger was dat dus wel..

Iemand die hier nog al ervaring mee heeft ? alvast bedankt

Deranged

Badass junkie
Op een gegeven moment moet je gewoon gaan slapen dan ben je zo moe dat het de speed onderdrukt. Zelf merk ik bijvoorbeeld dat als ik al een nacht wakker ben geweest en ik doe het die avond weer ik er veel minder van voel, waarschijnlijk wat jij bedoelt.

Midnite

Newbie
Mja heb mijn Herexamens vorig jaar op speed gedaan .. en nu heb ik echt een heeel ander gevoel van speed ..

Ma denk da da door dianabole is .. allez hoop ik toch .. want potverdikke dees is ni zo fijn ze :grin:

Midnite

Newbie
Dianabol is soort Steroide ... om uit te zetten dus :tongueout:
Vrij hard spul blijkbaar ..
Want heb keer 5 redbulls gedronke en had gevoel of ik 3 xtc pille gepakt had ..

Midnite

Newbie
Ni echt waarschijnlijk :tongueout:

Maja .. tis van moete .. of ik mag me jaar herdoen :)

Ma .. Dianabol is laatste week .. :tongueout: dan ist gedaan

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Als je weet waar je mee bezig bent moet alles kunnen vind ik.
Maar als je pep bij dianabol gaat gebruiken weet je duidelijk niet waarmee je bezig bent. Dianabol is een enorme aanslag op je lever. Voor je lever is het gezonder anabolica te spuiten. En dan nog speed erbij kan je lever helemaal naar de Filistijnen helpen en denk eraan dat je er maar 1 hebt.

Maar waarschijnlijk ga je het toch doen, dus deze tip:
Als je het toch gaat combineren drink dan minstens 4-5 liter water per dag en neem er dan mariadistel bij.

Midnite

Newbie
Hellow!

Allereerst bedankt voor de reacties ..

Project is afgewerkt nu .. dus voor mij geen speed & Anabolen meer samen..

Volgende lijn is pas over 2 weken .. en mijn kuur eindigd zondag avond ..

dus .. vanaf 3januari ist pas op Speed .. zal allesinds beter zijn dan nu ..

have a nice night yall

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
je moet er ook aan denken: tijdens je kuur spiermassa winnen is gemakkellijk, maar ze grotendeels blijven behouden dat is pas de kunst!

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Midnite zei:
Hoi,

Dus das 10mg per dag..

10 mg per dag is natuurlijk een belachelijk lage hoeveelheid. Als je kuurt doe het dan in 1X goed, want nu zal je wel de schadelijke gevolgen hebben, maar nagenoeg geen spiergroei en daar doe je het toch voor?

Midnite

Newbie
Heb serieuze spiergroei gehad..
Maar woog eigelijk al 82kg.. nu weeg ik er 87.
Na mijn zware week .. een week nix meer voor mij ..

Water drinken gelijk zot om in die 1 week tijd mijn bloed zo proper mogelijk te krijgen zodanig dat ik op 2januari kan beginnen met de blok .. op de sneeuw natuurlijk :wave:

Midnite

Newbie
Fat Freddy's cat zei:
Midnite zei:
Hoi,

Dus das 10mg per dag..

10 mg per dag is natuurlijk een belachelijk lage hoeveelheid. Als je kuurt doe het dan in 1X goed, want nu zal je wel de schadelijke gevolgen hebben, maar nagenoeg geen spiergroei en daar doe je het toch voor?

Ik heb een kuur gehad van 6weken he.. :tongueout: op een gegeven moment zat ik aan 30MG Dianabol Metho. per dag.. wat vrij veel is voor dianabol tabs.

Hoger en meer per dag is dodelijk voor je lever he..

Bovenaan