Speed combineren met cbd capsule

KetaKech

Belezen gebruiker
Hallo mede DF-ers,

Ik wil speed combineren met cbd capsules. Dit om het een wat ontspannendere high te maken.

Ik combineer het normaliter met alcohol omdat ik het zonder drank te "jirtery" vindt. Echter merk ik dat met alcohol mijn grenzen vervagen en ik domme dingen doe zoals meer gebruiken, meer drinken en langer doorgaan dan dat goed is voor mij.

Bij speed zonder drank word ik te opgejaagd en juist niet sociaal. Met een drankje is dit compleet weg. Ik ben wellicht wat gevoelig voor het adrenaline effect? Geen idee...

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de combinatie van speed en cbd capsules (ik heb ze van 15mg).

Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van cbd capsules tijdens stimulanten?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wel met thc edibles en dat was nice. Qua risico zit je wel safe denk maar misschien is het goed je lichaam te laten wennen aan die cbd caps (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

HappyMind

Badass junkie
Ik heb geen ervaring met cbd capsules. Ik gebruik phenibut in combinatie met pep. Voor mij een prettige combinatie. Phenibut werkt lang en haalt ook een beetje de scherpe randjes van pep eraf. Al verschilt het natuurlijk wel wat voor pep je hebt.

En als je je opgejaagd voelt door pep, kan het dan niet zijn dat je teveel doseert? Snuif je of neem je het oraal?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb geen ervaring met cbd capsules. Ik gebruik phenibut in combinatie met pep. Voor mij een prettige combinatie. Phenibut werkt lang en haalt ook een beetje de scherpe randjes van pep eraf. Al verschilt het natuurlijk wel wat voor pep je hebt.

En als je je opgejaagd voelt door pep, kan het dan niet zijn dat je teveel doseert? Snuif je of neem je het oraal?
Van cafeïne word ik ook opgejaagd. Laten testen is altijd een goed idee.

KetaKech

Belezen gebruiker
Wel met thc edibles en dat was nice. Qua risico zit je wel safe denk maar misschien is het goed je lichaam te laten wennen aan die cbd caps (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Ja ik gebruik het iedere avond om te slapen! Miss edibles dan, die van indica komen? Ik ga niet zo goed op sativa namelijk

KetaKech

Belezen gebruiker

Kan zo zijn, al een tijdje geen pep gedaan. Wel 3m maar dan krijg ik bij snuiven hetzelfde.

Een bom pep of 3m al langer niet gedaan dus misschien een idee om dat gewoon te doen en dan te kijken of het goed valt of niet. En dan eventueel cbd nemen!

Harrie In De Warrie

Badass junkie
L-theanine helpt tegen het opgejaagde gevoel van caffeïne. CBD merk je niks van tenzij je geblowed hebt en het dan neemt en dan word je weer nuchterder.

Johnny drap

Newbie
Nieuwe dealer zoeken en zuivere speed halen... Veel speed is "vervuild" met cafeïne ook de natte het wordt op het einde van het proces er bij gegooid en dat maakt je zo opgejaagd en krijg je hartkloppingen van. Als je eenmaal zuivere speed op hebt wil je nooit meer iets anders.

Bovenaan