Speed bijnemen

Flowkes

Belezen gebruiker
Heb nu om 16.30 eeen dik lijntje en half a lijntjes gedaan , de rush is nu over, ik heb nog wat speed over , alsk die bijneem zou ik trug in mijn rush komen of verandert het niets of word het alleen minder aangenaam

Supervlieg

Wijs gebruiker
Jah, ik denk het wel. Weet t bijna wel zeker. Maar zet slapen dan maar ff uit je hoofd, voor zover je dat al niet gedaan zou moeten hebben :). Mits je ervaren bent maar dat betwijfel ik.

Flowkes

Belezen gebruiker
Nouja ervaren , ben er 6 maand eleden mee begonnen en doe het +- 2x iin de maand , dus echt ervaren ben ik niet

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Nu heb je eraan gedacht, en krijg je het toch niet meer uit je hoofd. Kortom slapen doe je niet meer..

Neem nog lekker een mooie lijn!

* Jullie maken me allemaal jaloers hier trouwens

Flowkes

Belezen gebruiker
Sorry m8 maar dit was mijn laatste grammetje ik stop hierna met speed xD dit heb k al veel gezegd maar ghoop dat dit de goeie keer is

Drientje

DF-koning
Flowkes zei:
Sorry m8 maar dit was mijn laatste grammetje ik stop hierna met speed xD dit heb k al veel gezegd maar ghoop dat dit de goeie keer is

Hoevaak zal ik dat gezegd hebben? 100x 1000x 10000x? Wie weet...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Nou ik ben zelf om 1.00 gestopt en heb nog wel wat over. Maar dat was nerges voor nodig. Nu ben ik direct KO me bed induiken en morgen maar ff langs mn ouders en zus.

nutsss

Wijs gebruiker
Flowkes zei:
Heb nu om 16.30 eeen dik lijntje en half a lijntjes gedaan , de rush is nu over, ik heb nog wat speed over , alsk die bijneem zou ik trug in mijn rush komen of verandert het niets of word het alleen minder aangenaam

Die rush komt wel, je zal alleen steeds iets meer nodig hebben om het te bereiken en zo na een dag of twee gaat het tegenvallen...
:smoke:

Drientje

DF-koning
nutsss zei:
Flowkes zei:

Die rush komt wel, je zal alleen steeds iets meer nodig hebben om het te bereiken en zo na een dag of twee gaat het tegenvallen...
:smoke:

Listen to nutss!!!! He knows....

Spor

Wijs gebruiker
^Ja dat zou dan toch echt wel naast de heroine en de meth op me no-go lijstje staan dan :grin:

Bovenaan