speed bij dieet

meth666

Belezen gebruiker
Ik heb er wel ervaring mee. De enigste goede manier om af te vallen met speed is om nog steeds gewoon veel te eten, voor/tijdens en na het snuiven. Dan val je met een normale gecontroleerde snelheid af. Ga niet dichtslaan, en niks meer eten. Ik heb het bij mensen gezien dat het ware obsessie werd, gingen hele dag niks eten, superveel snuiven, en daarna paar dagen ziek, en veel eten en slapen. En daarna begonnen ze zo weer overnieuw

Drientje

DF-koning
Ik ben ook ongeveer 16 kilo kwijt geraakt met speed. Zorg er idd voor dat je in ieder geval probeert wat te eten. Vla enzo gaat er meestal wel in, en brinta met veel suiker, soep met brood en dan je brood in de soep doen, van dat soort dingen.
Wil je niet te snel afvallen snuif dan niet te veel, bij mij was het een combi dat mijn relatie stuk was en weer aan de speed dus het viel niet zo op dat ik afviel, men dacht gewoon dat ik geen hap door mijn keel kreeg doordat ik niet goed in miijn vel zat.

Het beste kun je gewoon 's ochends snuiven, dan kun je ook gewoon slapen en zie je er niet zo brak uit. Geen slaap én geen eten doet je lichaam én je hersenen geen goed, zorg dat je na een uur of 12 's middags niet meer snuift, speed werkt ongeveer 12 uur in je lichaam(bij mij zelfs 16uur) anders slaap je niet. Slaap is echt heel BELANGRIJK!!! Omdat je minder eet heeft je lichaam meer energie nodig om je vet reserves aan te spreken, nu voel jij je misschien niet moe, maar je geest op een gegeven moment wel. 3 nachten geen slaap en dan met een lijn speed achter het stuur van je auto is niet echt goed voor je rijgedrag(een ongeluk hoeft niet jouw schuld te zijn en als je een ongeluk krijgt en ze hebben een minimaal vermoeden, gaan ze je testen, altijd (werk zelf bij de Rijksdienst :grin: )

Probeer ook rust dagen in te lassen, dus dat je op woensdag niets neemt en dat je gewoon eet. Je lichaam kan 3 dagen zonder water, en zelfs 30 dagen zonder voedsel, maar dat is echt het uiterste, een hele week niets eten en dan zit je al op een kwart van die 30 dagen.

Veel succes en houdt je kop erbij!!! Zodra je merkt dat je alleen maar aan speed kunt denken en dat je het gevoel krijgt dat je niet kunt functioneren zonder MOET je afstand nemen!!!

Heb ik ook gedaan en het viel best wel mee.
Hou ons op de hoogte!!!

X Drientje

Marlon

Belezen gebruiker
Om eerlijk te zijn klinkt dit een beetje als vragen om problemen...
Ik weet natuurlijk niet wat je al geprobeerd hebt om af te vallen, maar als je nog niet zoveel geprobeerd hebt, raad ik je aan toch wat alternatieve manieren te zoeken... Speed lijkt mss heel makkelijk omdat je er vrij snel van af kan vallen, maar als je dan stopt met speed is de kans ook groot dat het er zo weer aan zit..
Bovendien is speed niet bepaald gezond en als je dan dagelijks of bijna dagelijks gaat gebruiken vraag je zoveel van je lichaam, bovendien loop je risico verslaafd te raken, etc. en dan kan uiteindelijk de makkelijke oplossing om af te vallen een heel ingewikkeld probleem worden...

Als je het dan toch doet, dan idd zoals eerder al gezegd is door de mensen voor mij :wink:.

domzel

Belezen gebruiker
ik gebruik elke dag (niet met de bedoeling om af te vallen trouwens)
ik eet sochtends normaal, smiddag meestal ook maar heb vaak niet trek in meer dan 1 boteham. savonds eet ik ook een normale portie en ik val echt nog geen gram af.. das mijn ervaring

zommes

Badass junkie
Je bouwt tolerantie op, dus je hebt steeds meer nodig om het hongergevoel te stillen..

Sowieso, het is toch achterlijk als je dunner wil worden door daglijks iets naar binnen te werken wat op een andere manier je lichaam aantast.

Als je geestelijk te slap bent om je eetbehoeftes binnen de perken te houden zou ik maar uitkijken dat die zelfde zwakheid gaat zorgen dat je verslaafd raakt aan speed.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
oeh, diepe uitspraken hier! Sta echt met verbazing te kijken. Scherp en wijs! Daar houd ik van :mrgreen:

Maar voor alle duidelijkheid...deze heren hebben wel gelijk drientje; kijk uit! :)

berbe

Bewuste gebruiker
speed en dieten gaat niet
ok je valt af maar vanaf dat je stopt met pep
ga je super veel eten en kom je zelfs meer aan dan eerst

GabberFreak17

Belezen gebruiker
njaaa wedde dat speed werkt met afvallen,
Ben zelf ook in d visiele cirkel beland...
k ben door speed echt een heleboel afgevalle eigenlijk een soort van
Ideaal lichaam VIND ik mjaa t nare is dat k nu begin t merke d speed een beetje teveel controle over me heeft,

Mja togh wel n slecht idee speed is gwn zoveel meer als een afvalStimulant,
Geestelijk doet het ook zo veel met je, Wat dat betreft niet slim gewoon.
ik was ook veel te makkelijk om speed in al mn dagenlijksebezigheden te laten sluipen, Nd tot t moment komt dat je er eigenlijk afstand van wil doen,7 dit totaal hopeloos is,

Drientje

DF-koning
Euh jelle snel, ik heb het topic niet geopend en ik wou alleen wat raad geven.

Ik ben niet aan het stimuleren om met drugs veel af te vallen, waarschijnlijk gaat deze persoon toch wel aan de speed en dan kun je alleen adviseren!!!

Dat ik veel afgevallen ben, ik schreef dat het een combi was. de 1ste 10 kilo waren zonder drugs en de rest was mét.

En idd zommes, als je niet de zelf beheersing over je eet gewoontes heb, dan heb je ook niet de controle over je drugs gebruik!! Wijs gezegd!!

X Drientje

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ow sorry drientje, zo was het niet bedoeld hoor :) Mijn reply was ook objectief maar had even niet gezien dat jij het niet voor jezelf had geopend :wink:

Drientje

DF-koning
Het geeft niet :) ... Feit blijft dat de waarschuwing staat...niet aleen voor mij. Verslaafd worden is niet de kunst, afblijven veel meer!!!

X Drientje

berbe

Bewuste gebruiker
GabberFreak17 zei:
njaaa wedde dat speed werkt met afvallen,
Ben zelf ook in d visiele cirkel beland...
k ben door speed echt een heleboel afgevalle eigenlijk een soort van
Ideaal lichaam VIND ik mjaa t nare is dat k nu begin t merke d speed een beetje teveel controle over me heeft,

Mja togh wel n slecht idee speed is gwn zoveel meer als een afvalStimulant,
Geestelijk doet het ook zo veel met je, Wat dat betreft niet slim gewoon.
ik was ook veel te makkelijk om speed in al mn dagenlijksebezigheden te laten sluipen, Nd tot t moment komt dat je er eigenlijk afstand van wil doen,7 dit totaal hopeloos is,

vertel mij niet hoe speed je leve beinvloed bij dagelijks gebruik
en idd afvalle gaat
zolang je blijft gebruike als je stopt kom je weer suppersnel aan door de uitgeputte voorraad reserves die wil je lichaam dan aanvullen omdat speed er niet meer is om dat gevoel te onder drukke
op de duur krijg je zelfs honger op pep
maar door dat je lichaam meer werkt hartslag is sneller beweginge zijn sneller en actiever gaat je lichaam het ete wat je geconsumeert hebt al snel opgebruikt hebbe en dus toch weer reserves neme zo blijf je dus evegoed afvallen

Drientje

DF-koning
Ja mooi gezegd hoor! Feit blijft dat het verslavings risico te hoog is om pep maar vrolijk te gaan gebruiken als afslankmiddel. Dat ik 16 kilo ben afgevallen was niet de hoofdreden voor mijn speed gebruik. Recreatief gebruik is ok en hou het binnen de perken.
Ga het niet als een ideaal middel zien om af te vallen want dat is het niet!!!

X Drientje

Jeller

Badass junkie
Het is idd niet zo slim om daarmee te beginnen.. het werkt eigenlijk alleen op korte termijn om af te vallen, want nee een tijdje snuiven krijg je tolerantie, waardoor je gewoon terug honger krijgt..

en als je stpt met snuiven kom je gewoon terug aan als je dan vervalt in je oude eetgewoonten..

wat je mss wel nog kan doen is snuiven en afvallen, en dan een echt dieet volgen.. maar ik denk wel dat je daar een sterk karakter voor nodig hebt

marcy

Newbie
bedankt voor alle antwoorden,ook de sceptische antwoorden :wink:
ik heb ervaring met drugs,voornamelijk met coke dus lessen in drugs hoef ik niet te krijgen,maar ik snap de bezorgdheid van sommige mensen hier.mijn vriendin is d.m.v speed afgevallen,ze slikte een klein beetje in de ochtend,dit is wat ik nu ook wil doen,echt een ietsiepietsie vertelde ze mij,dat helpt al tegen een honger gevoel.ik wil dus niet snuiven omdat ik geen zin heb m stak te staan.

gr.v.marcy :wave:

caatje

Badass junkie
Om honger gevoel tegen te gaan zou je voor je ontbijt/lunch/diner ook een halve liter water kunnen drinken. Of bij de drogist eetlustremmers kunnen halen.

Marlon

Belezen gebruiker
marcy zei:
bedankt voor alle antwoorden,ook de sceptische antwoorden :wink:
ik heb ervaring met drugs,voornamelijk met coke dus lessen in drugs hoef ik niet te krijgen,

Dan zou je niet zoiets vragen, iedereen die een beetje verstand heeft van drugs kan bedenken dat het niet echt verstandig is om een drug meteen maar dagelijks te nemen (omdat je ervan afvalt :rolleyes: )

Verder, als je vriendin het al gedaan heeft, waarom vraag je haar dan niet om advies, zij heeft het al gedaan :confused: Snap niet zo goed wat je dan nog van ons wilt weten... Zeker niet als je alleen wilt horen dat het prima kan, wat imo niet kan.

Als je af wilt vallen, kan dat ook door gewoon normaal te eten en te bewegen en dan heb je die troep helemaal niet nodig. Lukt het niet alleen, dan kun je ooknog naar een dietiste.

Ik weet dat dit niet zinvol is, maar die zin die ik net quote schoot me een beetje in het verkeerde keelgat...

Andy1880

Newbie
Elke dag speed gebruiken om af te vallen? Oké, je valt er door af, maar dan riskeer je verslaafd te geraken wat ook niet de bedoeling kan zijn!

Neem een proteïne dieet en veel sporten!

MeejheM

Badass junkie
Marlon leest wel mee, hij zit achter je verwarmingsbuis mee te lezen. Na 10 jaar gebruik om af te vallen lukt hem dat nu makkelijk.

benzzzy

Badass junkie
Voor zo ver ik weer heef speed in hooge doseringen geen goede invloed op je spiermassa
Neem aan dat je een aantrekelijker lichaam wilt dat gaat niet lukken met spagetie sliertjes

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Benzoboss zei:
Voor zo ver ik weer heef speed in hooge doseringen geen goede invloed op je spiermassa
Neem aan dat je een aantrekelijker lichaam wilt dat gaat niet lukken met spagetie sliertjes
Alleen put speed je lichaam uit, en om spiermassa te krijgen heeft je lichaam juist veel rust nodig.

Bovenaan