Missisprincess
Newbie
Hoe lang kan je gedroogde speed buiten de koelkast bewaren?
x
x
AnOniem:) zei:Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter?
Haha en dan iemand het bakken in de frietketel zeker? Mmmm.. Klinkt lekkerAking zei:gewoon n kaassouflee uithollen en t daarin stoppen :P![]()
probeer het,dan weet je het...Missisprincess zei:Weet iemand het al?![]()

heeft miss wel zin maar iig minder als pasta denk ik...correct me if i'm wrongSupervlieg zei:Heeft wel zin, anders gaat het kristaliseren.

amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !

volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelfFrisko zei:amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
en mijn naam is koos alberts![]()
speed stinkt als de gore pest dude![]()
de beste speed stinkt het ergst van al(van de smaak nog maar te zwijgen) dus die geur heb je altijd!!!!Droopy zei:volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelfFrisko zei:amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
en mijn naam is koos alberts![]()
speed stinkt als de gore pest dude![]()

AnOniem:) zei:Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter?
Extrm-Bzar zei:Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
ik vond anders dat pure pasta dex nog erger rook dan gewone goeie speed die ik hier koop...JewCookie zei:Extrm-Bzar zei:Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
Pure amfetamine is vloeibaar en heeft .i.ig. als sulfaat (poeder) een sterke geur. Inderdaad een andere geur als straat amfetamine, als je het een keer in je neus krijgt dan merk je het wel!
nee nee dude,snuif gerust je ranzig ruikende speed op want zo hoort het gewoon...Extrm-Bzar zei:okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..

Taat zei:Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?
) onder m'n nest ofzo
SperSIZEboon zei:gewoon in een tupperware bakje doen met jouw naam erop en dan in de vriezer

youperdepoep zei:@ snuifdoos: je tanden poetsen na een glas cola gedronken te hebben is zo ongeveer het slechtste wat je met je tanden kan doen.