speed beter dan coke?

Ik gebruik al 2 jaar regelmatig speed.
Maar nu is mijn 'vriendje ' tijdelijk verhuisd naar jusitie hahaha en nu dus maar 'verplicht' aan de coke maar ik vind de werking van speed toch een heel stuk beter en het scheelt ook nog eens in de knip zijn er meer mensen die het effect van speed lekkerder vinden of ligt dit toch aan mij en eventueel aan mijn hoeveelheid speed gebruik.... :cry:

Mac...

Badass junkie
Ligt eraan wat je gewend bent, vind zelf coke ook maar rotzooi, omdat je niet diezelfde "rush" krijgt als met pep. Maar als je goeie coke hebt kan die ook wel aangenaam zijn, maar 't zelfde effect met pep is stukken goedkoper. Ik ben het dus met je eens.

Jeller

Badass junkie
coke doet wel geen pijn aan de neus, bringt minder eet- en slaapstoornissen met zich mee en heeft ook geen afkik..

ik heb nog nooit speed gedaan en 1 keer coke dus van mij moet je het niet aanneme..

ts

Bewuste gebruiker
Ik vind zelf coke relaxter, bij speed heb ik lang niet hetzelfde top-of-the-world gevoel als met coke. Speed maakt me eigenlijk alleen maar wakker en actiever, verder geen echte rush. Ik heb dan ook vele malen vaker coke dan speed gehad, dus zal dr inderdaad ook aan liggen wat je gewend bent.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
kweet niet precies wat ik fijner vind, ik weet wel dat ik sinds mijn speeds gebruik ik het eerst veel aangenamer vond.. vanwege de rush die je ervan krijgt, maar merk naarmate ik vaker coke gebruik het een veel aangenamere werking krijgt.. langere werking... lekkerder en steeds een ander maar wel beter efect,, wel een stevige tolerantie die flink oploopt.
naarmate ik nu pep gebruik is de lulkick verdwenen..en meestal bij uitwerking een paranoide aanval.. lichtelijk gewoon niet lekker in mijn vel.. dus speed heb ik wel zo een beetje gezien.

Mac...

Badass junkie
Para aanvallen ed krijg je op een gegeven moment ook wel bij sos. Is bovendien ook verslavender dan pep, duurder dan pep en je kunt sneller agressief worden dan op de pep.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
heb al vaak zat coke geprobeert maar nooit echt veel van gemerkt dus JA speed werkt bij mij beter maar het is wel troep van de bovenste plank

Daan

the_love_docter

Experimenterende gebruiker
ik ben zelf niet zon snuiver maare ik heb wel ondenkt dat ik meer energieker word van pep/speed.
normaal pak ik een paar knabbels of soms een potje, maar met een lijntje of wa weet ik te minste wa ik doe en gedaan heb. terwijl als ik knabbel bijna niks van me avond weet.
en coke vin ik zelf niiks aan wel is een paat keer een lijntje gepakt maar is prijs kwaliteits verhouding is pep/speed beter en vele male goed koper

greets; the docter...

Deranged

Badass junkie
Wat jullie zeggen klinkt voor mij als borrelpraat. Het speed effect is niks meer dan een goedkoop aftreksel van het coke effect. Coke geeft de zelfde kenmerken en daarbij komt ook nog eens dat het veel subtieler is en als je goed snuift je een bepaalde euforische staat bereikt die je met speed gewoon nooit zal bereiken. Als je echt denkt dat speed beter is qua effect dan raad ik je aan is een keer wat goede coke te scoren en daar paar flinke dikke van weg te jassen, je zal zien. :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Was speed eerst nog een goedkope vervanger voor coke voor mij. Inmiddels lijkt dit beeld helemaal weg te zijn, Eerst kreeg ik van speed eigenlijk alleen maar zin in coke. En ik snoof speed omdat ik coke niet kon betalen. Op het moment lijkt de speed de rol steeds meer over te nemen en beginnen de voordelen van speed tegenover coke steeds prominenter te worden. Het snuiven van coke is plezieriger en het effect mooier maar het is gewoon te duur. Bij speed krijg je gewoon meer waar voor je geld. En ook vind ik het stukken beter aan speed dat het langer werkt en dat je op èèn enkele lijn eigenlijk uren zoet kan zijn. Coke is altijd na 30-45 minuten uitgewerkt en dan volgt een depressie en ongelooflijk zin in MEER. Bij speed is dit niet als je je laatste lijn neemt betekent dat niet dat je maar net zo goed naar huis kan gaan nee je blijft nog uren door spacen en echt sprake van een depressie is er niet. Ook heb ik nog nooit dat extreme verlangen met speed gehad om meer te gebruiken, als het op is jammer dan. Ik verafschuw de momenten dat ik mijn sealtje opendeed en zag dat ik nog maar een paar korreltjes had en ineens omsloeg van de praterige zelfverzekerde gast in een depressieve naar meer verlangende junk. Ik verafschuw de momenten dat je wanhopig je sealtje uitschraapt en een klein puntje opsnuift terwijl je weet dat het geen zin heeft. Dat wanhopige, dat heeft speed gewoon helemaal niet en daar heb ik zeker waardering voor.

matthijs

Badass junkie
Hoe is de comedown van coke dan? En hoelang duurt hij..ik was niet echt van plan er snel aan te beginnen maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig...
En als je dan een gram hebt gekocht, daaar kunnen iets van 5 lijntjes uit dacht ik....dan is een feest na een uurtje of 3 toch geen reet meer aan omdat je coke op is.....

Deranged

Badass junkie
Gram coke is toch een lijn of 12. En ik zou zelf inderdaad coke op een feest niet echt praktisch vinden. Al doe je met een gram toch wel een uur of 5, en dan ist weg 40-50 euro. De comedown is vergelijkbaar met die van xtc het ene moment voel je je de man het andere een wanhopige junk die niets anders wil dan het gevoel weer terug te krijgen. Waar coke ook van verschilt met speed is dat je er wel gewoon mee kan slapen en de volgende dag helemaal nergens last van heb. Dat is dan weer een coke voordeel. Als je ooit coke wil proberen wil ik je toch ff mededelen dat ik in principe na de eerste keer al verslaafd was. Kans dat het zo loopt is klein, maar hij is er.

matthijs

Badass junkie
Hmm, tsja...het zal er vast wel een keertje van komen...ben toch wel nieuwsgierig natuurlijk...en ik denk eigenlijk dat ik het wel bij een keertje kan houden...

matthijs

Badass junkie
ja ik weet het, het is gevaarlijk en de kans op verslaving is erg groot...maar voordat ik genoeg geld heb om een cokeverslaving te onderhouden ben ik al wel een jaar of 6 verder....

furny

Aloha,

Ik heb ze nu allebei (coke en speed) in een maand tijd voor het eerst geprobeerd...en ik weet het eigenlijk niet.
Ze hebben allebei wel wat :wink: Moeilijk met elkaar te vergelijken vind ik.

En ja of je verslaafd aan iets wordt heeft voornamelijk met je aanleg voor verslaafd worden te maken. Het ligt nu allebei in huis...maar ik kan me goed genoeg beheersen om er niet elk weekend (of elke dag) aan te komen.

Deranged

Badass junkie
mathijs zei:
ja ik weet het, het is gevaarlijk en de kans op verslaving is erg groot...maar voordat ik genoeg geld heb om een cokeverslaving te onderhouden ben ik al wel een jaar of 6 verder....
Dat is uiteindelijk ook mijn redding geweest, het gewoon niet kunnen betalen. Maar het constante verlangen was een hel.

Deranged

Badass junkie
Deranged zei:
Was speed eerst nog een goedkope vervanger voor coke voor mij. Inmiddels lijkt dit beeld helemaal weg te zijn, Eerst kreeg ik van speed eigenlijk alleen maar zin in coke. En ik snoof speed omdat ik coke niet kon betalen. Op het moment lijkt de speed de rol steeds meer over te nemen en beginnen de voordelen van speed tegenover coke steeds prominenter te worden. Het snuiven van coke is plezieriger en het effect mooier maar het is gewoon te duur. Bij speed krijg je gewoon meer waar voor je geld. En ook vind ik het stukken beter aan speed dat het langer werkt en dat je op èèn enkele lijn eigenlijk uren zoet kan zijn. Coke is altijd na 30-45 minuten uitgewerkt en dan volgt een depressie en ongelooflijk zin in MEER. Bij speed is dit niet als je je laatste lijn neemt betekent dat niet dat je maar net zo goed naar huis kan gaan nee je blijft nog uren door spacen en echt sprake van een depressie is er niet. Ook heb ik nog nooit dat extreme verlangen met speed gehad om meer te gebruiken, als het op is jammer dan. Ik verafschuw de momenten dat ik mijn sealtje opendeed en zag dat ik nog maar een paar korreltjes had en ineens omsloeg van de praterige zelfverzekerde gast in een depressieve naar meer verlangende junk. Ik verafschuw de momenten dat je wanhopig je sealtje uitschraapt en een klein puntje opsnuift terwijl je weet dat het geen zin heeft. Dat wanhopige, dat heeft speed gewoon helemaal niet en daar heb ik zeker waardering voor.
Heel typisch deze post, dat het ooit nog zo mocht lopen en ik zo'n mening kreeg. Dat ben ik gewoon helemaal niet, ik die speed bijna de hemel in zit te prijzen. Gelukkig is dat nu weer veranderd en verwijs ik je voor mijn huidige mening door naar de onderstaande post. :mrgreen:
Deranged zei:
Wat jullie zeggen klinkt voor mij als borrelpraat. Het speed effect is niks meer dan een goedkoop aftreksel van het coke effect. Coke geeft de zelfde kenmerken en daarbij komt ook nog eens dat het veel subtieler is en als je goed snuift je een bepaalde euforische staat bereikt die je met speed gewoon nooit zal bereiken. Als je echt denkt dat speed beter is qua effect dan raad ik je aan is een keer wat goede coke te scoren en daar paar flinke dikke van weg te jassen, je zal zien.

Jeller

Badass junkie
ook al heb ik nog nooit speed gedana en maar 1 lijn coke.. ik zou toch zeggen dat speed beter is.. gewoon omdat het geodkoper is, langer uur en minder verslavend is.. al de rst is mss kutter aan speed, maar dit zijn toch 3 belangrijke factoren die de doorslag geven imo

Deranged

Badass junkie
Uiteindelijk moet ik toch zeggen dat speed geen goedkope troep is, coke is gewoon dure zooi. :smoke: Speed is value for money, coke is gewoon schandalig duur en het geld absoluut niet waard. Het mag dan beter zijn dan speed het is echt niet zoveel beter dat het bijna 10 keer zoveel moet kosten. Nee ik kan het haast niet opbrengen zoveel geld aan coke uit te geven en dat is zeer positief, ik ken het gevoel als de coke ent geld op is en dat vermijd ik liever. Speed heb ik ook ff geen zin an dus wie had het over een probleem? :wave:

matthijs

Badass junkie
Hmm, je veranderd wel vaak van standpunt :P
Maar in ieder geval mooi dat je dus gelijk bleek te hebben en geen durgs nodig hebt...

A

Anonymous

Gast
Speed: Sterke Stimulant
Coke: Euforische Stimulant.

Einde verhaal.

Pep is hier net zo goedkoop als coke in 't land waar 't vandaan komt.. dat pep is voor mensen die geen coke kunnen betalen is dus gewoon dom kansloos gelul :) Kost zoveel omdat daar een of andere neger op 't vliegtuig moet stappen om 't vervolgens hier weer uit te poepen :openmouth:
Genoeg coke geprobeerd en pep ook.. maar toch vind ik dat coke 't net niet helemaal is..
Mense die coke beter vinden gaan voor de status van de drug niet 't effect denk k dan.. van pep heb je echt wel veel langer lol..
Alleen je moet 't aankunnen hé...
Coke = kinderpep :mrgreen: :mrgreen:

cunt

Wijs gebruiker
ben ik het volledig mee oneens!
het is een totaal ander effect. als ik snuif hoef ik niet klaarwakker te worden en actief te zijn. speed vind ik alleen een goeie drug om te functioneren. dus als je slecht geslapen hebt en echt moet werken of naar school moet en je anders niet kan concentreren ofzo (niet dat ik het dan aanraad ofzo..)

A

Anonymous

Gast
Ik had onder invloed van coke het gevoel dat ik hardop met mezelf aan het praten was, terwijl ik gewoon stil was.. Raar spul

cunt

Wijs gebruiker
Speedwijffie zei:
cunt zei:
ben ik het volledig mee oneens!
het is een totaal ander effect. als ik snuif hoef ik niet klaarwakker te worden en actief te zijn. speed vind ik alleen een goeie drug om te functioneren. dus als je slecht geslapen hebt en echt moet werken of naar school moet en je anders niet kan concentreren ofzo (niet dat ik het dan aanraad ofzo..)

eeen grammetje speed en veel redbull nou wedde dat jij heel veel energie heb.. dat moe je hebbe op dat soort feest... kan je egt uit je dak gaan!!!
ja maar ik vind het niet fijn om klaarwakker te zijn tijdens uitgaan of bij feesten .. doe dan liever een pilletje zodat ik wat meer van de kaart ben.

belgiumpartycrasher

geef speedwijffie 100% gelijk!!!
zeker op hardcore feestjes moet je gewoon wakker en aktief zijn!! daar moet je je nie stoned smore, want dan is je avond om zeep...
geef mij maar pep, zalig gevoel, superwakker(na paar lijntjes), en blijve feeste... daar dient het bij mij voor.
coke: drug met status hier in belgië... als je hier coke snuift, ben je rijk...
typisch voorbeeld: de "La Rocca" is een coke kot... dat hoor je overal zeggen... En La Rocca is dus enorm duur (lees, een colatje kost daar direct 3.5 euro) maar ik dwaal af, kheb het 1 keer gedaan, geeft je een goed gevoel, dat wel, maar is heel rap uitgewerkt... en da is dan bij mij totaaaaaaaaaaaaaal zijn geld niet waart!!

grtzzz

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik had onder invloed van coke het gevoel dat ik hardop met mezelf aan het praten was, terwijl ik gewoon stil was.. Raar spul

Ahum weet je wel zeker dat je coke gebruikte?
Coke doet namelijk niet zoveel met je,het geeft je enigzins een beetje oppepper en is eigenlijk alleen in combinatie met alchohol lekker.
Coke is ook niet echt een party drugs voor feesten wel gewoon in discotheek als je er lekker kan bij zuipen want dat kan je.Coke en Alchohol samen geven je een gevoel van *Fuck em all* en je komt in de praatstoel.En ja je blijft je rot snatsen tot dat alles op is,ook je geld dus.hehe.Was niet voor niets ooit elite drugs.

Speed is niet vergelijkbaar met coke,omdat je daar weer normaal van wordt.Als ik 1,5 gram coke wegsnats met een liter whiskey en iik neem daarna 2 bulten goeie speed kan ik zo weer auto rijden bijwijzen van spreken. Oja en van speed krijg je op den duur na gebruik zo'n 2 dagen later een psychische kater een gevoel van ontevredenheid dit heb ik niet alleen maar alle mensen die ik ken die het welleens gebruikte.

Bovenaan