manonnetje
Newbie
Ik gebruik al 2 jaar regelmatig speed.
Maar nu is mijn 'vriendje ' tijdelijk verhuisd naar jusitie hahaha en nu dus maar 'verplicht' aan de coke maar ik vind de werking van speed toch een heel stuk beter en het scheelt ook nog eens in de knip zijn er meer mensen die het effect van speed lekkerder vinden of ligt dit toch aan mij en eventueel aan mijn hoeveelheid speed gebruik....
Maar nu is mijn 'vriendje ' tijdelijk verhuisd naar jusitie hahaha en nu dus maar 'verplicht' aan de coke maar ik vind de werking van speed toch een heel stuk beter en het scheelt ook nog eens in de knip zijn er meer mensen die het effect van speed lekkerder vinden of ligt dit toch aan mij en eventueel aan mijn hoeveelheid speed gebruik....

Speed is value for money, coke is gewoon schandalig duur en het geld absoluut niet waard. Het mag dan beter zijn dan speed het is echt niet zoveel beter dat het bijna 10 keer zoveel moet kosten. Nee ik kan het haast niet opbrengen zoveel geld aan coke uit te geven en dat is zeer positief, ik ken het gevoel als de coke ent geld op is en dat vermijd ik liever. Speed heb ik ook ff geen zin an dus wie had het over een probleem?