speed bad trip

troebadoer

Bewuste gebruiker
hallo, ik heb hier 1 gram speed liggen. ik heb het nog nooit gedaan en wil het uit proberen.

Nu is mijn vraag: is het mogelijk om bad te gaan op speed? Heb wel al keer of 5 mdma gedaan en pillen, allemaal goed gegaan. Ik blow regelmatig en dat gaat ook goed. Heb wel 1 keer een bad trip ghad van paddos.

Bedankt

je kan er een kutkater van hebben maar dat is bij mij eerder na een heel weekend of na meerdere dagen achter elkaar

dus ik zou zeggen, drogen kappen lijntje bouwen en enjoy :hearteyes:

troebadoer

Bewuste gebruiker
hehe mja kwil nog slapen. Heb de gram gekocht voor dit weekend maar wil nu alvast wat uitproberen ( dus 1 sleuutelpunt ofzo )

Je krijgt dus geen ander bewustzijn ervan? ( zoals zeg maar op xtc / paddos)

met coke btw ook geen problemen ondervonden

Gr

Nee man je wordt gewoon scherp als fuck, je gaat wel meer lullen dan je nuchter zou doen, ook misschien over dingen waar je nuchter niet zo eerlijk over zou zijn, maar wappie ben je niet.

maar als je nog wil slapen moet je er gewoon van af blijven..
of natuurlijk schijt hebben en de nacht doorhalen :beer:

troebadoer

Bewuste gebruiker
en nachten doorhalen doe ik al vaker zonder drugs..

Oke mijn vraag is beantwoord.. es kijken wat het met me doet.

troebadoer

Bewuste gebruiker
1 ding nog, me ouwe ligge hiernaast, die moete morge om 9 uur werke ofzo, zullen ze het aan mij zien mochten ze mijn kamer opkomen morgevroeg?

troebadoer

Bewuste gebruiker
lekker haha home alone.

net beetje van me vinger afgesnove ( denk 1 punt ) maar voel nog nie veel. misschien dalijk nog es ? Heb pas 1/20e ofzo van t zakje ^^

Gr

hutsa, opschieten met die

Bovenaan