Ik heb zoveel combi's waar ik dol op ben, ben echt een combineerhoer wat dat betreft. De toppers wat combineren betreft zijn voor mij toch wel speed (kan overal bij behalve serotonineslurpers) en wiet (kan echt OVERAL bij, ik ben ook nog nooit slecht gegaan of paranoia geworden na een kleine 15 jaar gebruik, gemiddeld over die jaren gebruik ik 1-4x per maand, nooit meer dan eens per week)
Hieronder mijn toppers, sidenote: ik vind het echt top om manisch vrolijk te worden en vind het nooit erg om voor lul te lopen omdat ik zo schaamteloos aan de drugs zit:
MDMA+wiet/hash: Als je een matige MDMA trip hebt (in andere woorden je voelt je gewoon uitzonderlijk goed maar net niet de beste dag van je leven zoals soms met M) en je rook er even een stevig jointje bij kan je vaak echt wel een half uur dat gevoel terug halen van je allerbeste trip. Vrij consistent ook. Wiet met een upper geeft ook totaal niet dat lome tv bankhang gevoel dat wiet op zichzelf geeft.
MDMA+roken: en ik rook normaal niet eens lol
Alcohol+wiet: De enige combi waar ik van wist voor ik achter de rest van de drugs kwam. Zo heerlijk om op te chillen, bordspelletjes, televisie, pokeren, etc. Doe ik eigenlijk niet heel vaak meer maar geeft nog steeds wel heel veel plezier. Alleen voor thuis want geeft een heel loom gevoel.
Speed+wiet: Ik sluit met aan bij het team dat dit top vindt. Zo ontspannen in je hoofd, heel veel energie, lichamelijk heerlijk gevoel en megaveel zin om te socializen. De twee beste drugs om te combineren en perfect op een feestje.
6APB+MDMA+(wiet): Ik weet het, waarschijnlijk echt een slecht idee maar ik wordt van 6APB al krankzinning vrolijk (by far mijn favo drug) en dan na 2 uurtjes wat XTC erbij knallen geeft zoooooo'n lekkere roll. By far het lekkerste wat ik me ooit gevoeld heb. Jammer dat het moment dat ik de combi inslaat mijn geheugen wel een stuk minder wordt. Op 6apb zelf is die namelijk nog behoorlijk goed.
Speed+2CB: Lijkt lichamelijk behoorlijk op MDMA maar dan gaat de tijd gewoon op normale snelheid ipv 3x zo snel. Geeft wel minder dat lovegevoel.
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de befaamde xtc keta combi nu. Vaak gehoord.