Speed + 2-cb fly combo?

chipmunk

Belezen gebruiker
Heeft iemand zich al gewaagd aan de combo speed + 2-cb fly?
Ik kan er nergens ervaringen over terugvinden. Heb zelf wel al de combo 4-fa + lage dosis 2 cb genomen en dat was zeer goed bevallen, maar ik wil vooral weten of 2-cb fly ook een 'veilige' combo is? Heb nog geen ervaring met 2-cb fly op zichzelf. Voor het volgende feestje mag het er iets waziger aan toe gaan, maar heb ook wel wat energie nodig. :)

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Van 2C-B-FLY wordt vermoed dat het enige MAO-remmende activiteit heeft. Ik zou daarom zelf liever niet voor combi's met 2C-B-FLY gaan, zeker niet zonder eerst ervaring met 2C-B-FLY op zichzelf. Nou heeft een vriend van me vrij recent een weliswaar vrij lage dosis 2C-B-FLY van 10 mg met een behoorlijke shitload 3-MMC gecombineerd wat volgens mij weinig problemen heeft gegeven, maar ik durf echt niet te zeggen hoe een dergelijke combi zou zijn uitgepakt met, zeg, 15-20 mg 2C-B-FLY. Ik vind het vrij riskant.

Bas

Wijs gebruiker
Ik heb deze combinatie gedaan. Ben begonnen met pep en heb geëindigd met 2-cb fly. Zorg dat de speed zo goed als uitgewerkt is. Niet dat je de 2-cb fly gaat gebruiken om het strakke/plafonddienst van speed tegen te gaan. Ik eindigde daardoor in een 3 uur lange 'trip' van de 2-cb fly. Vergeleken met de echte 2-cb was dit werkelijk geen fuck aan. Het effect wat ik had ervaren was eigenlijk alleen het zien van lichtjes, het dansen van lichtjes (groene/rode lichtjes) en het tot leven brengen van objecten. Daarnaast lag ik wel echt te spartelen in bed, stoel & bank wat erg irritant was, haha. Ik had ongeveer +/- 30 mg genomen. Kan misschien meer zijn geweest. Het effect duurde door de speed enkele uren tot het tot z'n recht kwam.

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb deze combinatie gedaan. Ben begonnen met pep en heb geëindigd met 2-cb fly. Zorg dat de speed zo goed als uitgewerkt is. Niet dat je de 2-cb fly gaat gebruiken om het strakke/plafonddienst van speed tegen te gaan. Ik eindigde daardoor in een 3 uur lange 'trip' van de 2-cb fly. Vergeleken met de echte 2-cb was dit werkelijk geen fuck aan. Het effect wat ik had ervaren was eigenlijk alleen het zien van lichtjes, het dansen van lichtjes (groene/rode lichtjes) en het tot leven brengen van objecten. Daarnaast lag ik wel echt te spartelen in bed, stoel & bank wat erg irritant was, haha. Ik had ongeveer +/- 30 mg genomen. Kan misschien meer zijn geweest. Het effect duurde door de speed enkele uren tot het tot z'n recht kwam.
Hmm, 30 mg 2C-B-FLY is toch een stevige dosis hoor...

chipmunk

Belezen gebruiker
Het zien, of meer genieten van lichtjes en wat visuele stimulatie is waar ik naar op zoek ben om het einde van het feest meer een wazig staartje te geven.
Had jij hiervoor al 2cb fly op zichzelf geprobeerd? Heb wat schrik dat het mij de energie niet gaat geven voor een hele nacht feesten.
Overigens neem ik speed in bommetjes (wel lage dosis) dus deze is nooit volledig uitgewerkt voor het einde van het feest. :)

Rivalrie

Badass junkie
Het zien, of meer genieten van lichtjes en wat visuele stimulatie is waar ik naar op zoek ben om het einde van het feest meer een wazig staartje te geven.
Had jij hiervoor al 2cb fly op zichzelf geprobeerd? Heb wat schrik dat het mij de energie niet gaat geven voor een hele nacht feesten.
Overigens neem ik speed in bommetjes (wel lage dosis) dus deze is nooit volledig uitgewerkt voor het einde van het feest. :)
Mdma is wellicht beter dan? Met lichte dosis lsd?

chipmunk

Belezen gebruiker
Mdma hou ik voor buitenfeesten en lsd heb ik geen ervaring mee. Zal misschien best wachten tot ik nog eens de gewone 2 cb tegenkom.

chipmunk

Belezen gebruiker
Is het dan ook gevaarlijk om op een meerdaags festival dag 1 2cb fly te nemen en dag 2 mdma of 4-fa?

Joydus

Newbie
Iemand hier ooit xtc en fly samen gecombineerd ik slik wel eens 2cb 3 uur na dat ik xtc heb gebruikt ik krijg dan een klein beetje een tripy effect ben benieuwd of dat met fly ook zo is

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Van 2C-B-FLY wordt vermoed dat het enige MAO-remmende activiteit heeft. Ik zou daarom zelf liever niet voor combi's met 2C-B-FLY gaan, zeker niet zonder eerst ervaring met 2C-B-FLY op zichzelf. Nou heeft een vriend van me vrij recent een weliswaar vrij lage dosis 2C-B-FLY van 10 mg met een behoorlijke shitload 3-MMC gecombineerd wat volgens mij weinig problemen heeft gegeven, maar ik durf echt niet te zeggen hoe een dergelijke combi zou zijn uitgepakt met, zeg, 15-20 mg 2C-B-FLY. Ik vind het vrij riskant.
Ik combineerde het met 5-mapb en ik zou dit niemand aan willen raden. Een van de slechtste trips die ik had.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik heb zoveel combi's waar ik dol op ben, ben echt een combineerhoer wat dat betreft. De toppers wat combineren betreft zijn voor mij toch wel speed (kan overal bij behalve serotonineslurpers) en wiet (kan echt OVERAL bij, ik ben ook nog nooit slecht gegaan of paranoia geworden na een kleine 15 jaar gebruik, gemiddeld over die jaren gebruik ik 1-4x per maand, nooit meer dan eens per week)

Hieronder mijn toppers, sidenote: ik vind het echt top om manisch vrolijk te worden en vind het nooit erg om voor lul te lopen omdat ik zo schaamteloos aan de drugs zit:

MDMA+wiet/hash: Als je een matige MDMA trip hebt (in andere woorden je voelt je gewoon uitzonderlijk goed maar net niet de beste dag van je leven zoals soms met M) en je rook er even een stevig jointje bij kan je vaak echt wel een half uur dat gevoel terug halen van je allerbeste trip. Vrij consistent ook. Wiet met een upper geeft ook totaal niet dat lome tv bankhang gevoel dat wiet op zichzelf geeft.

MDMA+roken: en ik rook normaal niet eens lol

Alcohol+wiet: De enige combi waar ik van wist voor ik achter de rest van de drugs kwam. Zo heerlijk om op te chillen, bordspelletjes, televisie, pokeren, etc. Doe ik eigenlijk niet heel vaak meer maar geeft nog steeds wel heel veel plezier. Alleen voor thuis want geeft een heel loom gevoel.

Speed+wiet: Ik sluit met aan bij het team dat dit top vindt. Zo ontspannen in je hoofd, heel veel energie, lichamelijk heerlijk gevoel en megaveel zin om te socializen. De twee beste drugs om te combineren en perfect op een feestje.

6APB+MDMA+(wiet): Ik weet het, waarschijnlijk echt een slecht idee maar ik wordt van 6APB al krankzinning vrolijk (by far mijn favo drug) en dan na 2 uurtjes wat XTC erbij knallen geeft zoooooo'n lekkere roll. By far het lekkerste wat ik me ooit gevoeld heb. Jammer dat het moment dat ik de combi inslaat mijn geheugen wel een stuk minder wordt. Op 6apb zelf is die namelijk nog behoorlijk goed.

Speed+2CB: Lijkt lichamelijk behoorlijk op MDMA maar dan gaat de tijd gewoon op normale snelheid ipv 3x zo snel. Geeft wel minder dat lovegevoel.

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de befaamde xtc keta combi nu. Vaak gehoord.

Blauweaap

Badass junkie
Ik zou gwn keta na een feestje gebruiken of op het feest wil je wazig worden. De 2cb enzo gaat toch allemaal mild zijn omdat je strak staat van de pep of xtc oftewel zonde. Keta doet altijd wel zijn werking maakt niet uit wat je achter je kiezen hebt zitten. Pep+ket is dan ook mijn favo feest drug pep voor de energy paar borrels van te voren omdat dat gezellig is en ket voor de vaagheid.

Bovenaan