specefiek doseren

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ga van de week speed gebruiken, ik wil het droppen door het in een een lange slim gold te wikkelen. Om mijn neus maar te sparen, branden kan mijn maag beter tegen de potjes sambal vliegen er hier doorheen dus dat komt in orde hoop ik.

Nu vraag ik me af of wat ik wil wel kan en prettig is. Ik heb ooit gehoord dat amfetaminen alleen werken bij een bepaalde dosis. Een sleutel puntje merk je niet zoals bij sos wel?

Kan je het effect zo krijgen dat je als het ware een beetje strak staat (net als 2 punten coke ongeveer)? Een uur of 6~7, of moet je hiervoor een dosis nemen waar je na 5min knetter strak van staat en na 6~7 uur naar een vrij laag punt gezakt is? ofwel de afbouw, hoe lang is het plateau zoals ze dat bij trippen nogal eens noemen.?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
bla bla bla ...

niemand kan je zinnig antwoord geven als je ons niet verteld wat het % werkzame stof is.

coke is geen pep ...

dus je kan wel stoppen met je puntjes vergelijking

70% pep werkt lang, zo'n 8 uur dex wel 12 uur ....

50 mg van 70% is al genoeg

100 mg 35%
200 mg 16%
400 mg 8%

sommige hebben 1% pep

reken maar uit

raging_bull

Bewuste gebruiker
Nou de vraag is niet letterlijk hoeveel ik moet nemen, daar was ik zelf ook achter gekomen dat het maar enkele milligrammen zijn, toch bedankt voor de uitleg :)

Kijk als ik coke neem dan neem ik meestal een puntje, daar voel ik dan na 5min nog niet eens een beetje van. Neem ik er dan een puntje bij voel ik hem wel lekker, niet echt overdreven strak maar gewoon goed genoeg. En op dat stadium blijf ik dan de rest van de avond met zijn ups en downs van het bijnemen / laat bijnemen.

Nu weet ik dat amfetaminen anders werken, normaal bij coke heb je dus alleen een overvloed aan dopamine, maar bij pep wordt de afbraak van deze stof ook nog eens geremd. (zelfde als MAO remmer?)

Nog een vraag er bovenop dan maar, stel ik neem speed en na een uur ofzo neem ik een lijntje coke. blijft de dopamine die door de coke aangemaakt worden nu ook lager werken door de speed?

Waar ik naar doel in de eerste post, ik wil eigenlijk niet rete strak staan maar gewoon een beetje. "50 mg van 70% is al genoeg" genoeg om het dan net een beetje te voelen, of voel ik me dan al rete strak? En als ik dan een dosis neem die ik net een beetje voel werkt die dan ook lang door of is die sneller uitgewerkt?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Nou heb ik t zelf maar ff uitgeprobeerd.. imho is...

Vitamine A een vervanger voor Faberyayo, 't voelt exact hetzelfde (juiste dosis), alleen lijk ik wat minder scherp / goed in Counter Strike. de dosis die ik pakte was precies zo dat ik net een stapje boven nuchter was zeg maar. Ik voelde me in het begin net als coke mij normaal laat voelen (dat t weer weekend is :P ), maar de effecten houden dan een uur of 3~4 aan daarna begin ik om de 5min flashbacks te krijgen naar hoe het is om een lijntje te snatsen. (depressie kan ik nie goed handelen is pas weg na een nachtje slapen bij mij.

das t probleem je hersenpan wil nie slapen als er nog een envelop dopamine ligt.. links laten liggen is minder erg dan op t einde niks meer hebben vind ik toch.. anyway, this nie echt 100% wa ik verwacht heb, wa ik eigenlijk al die tijd bedoelde met de vraag. kan t zo lang doorwerken zeg maar op hetzelfde niveau als hoe ik mezelf altijd op sos voel. nee, helaas. het gevoel kan wel nagemaakt worden goedkoper, maar de werking is dan een uur of 3..

maar da maakt nie uit want dan nemen we gewoon een precieze hoeveelheid voor t stappen en een reserve dosis mocht de depressie inslaan.

ow en mij viel op da als ik me hoofdharen aanraak ik da langer doorvoel ofzo erg vaag, als ik er door aaide met me hand voelde ik een heel spoor ofzo nog na waar me hand overheen was geweest.. zou t toeval of bijwerking zijn?

raging_bull

Bewuste gebruiker
en wat ook belangrijk is hoe goed je t ziet da je nie nuchter bent opstap enzo en als woute je aanspreken. heb wel wa grotere pupil als normaal maar op sos net zo goed.. geen rooie doppen dus da valt mee

is er trouwens een simpele manier om de amfetaminen te scheiden van de troep die er bij zit, cafeïne enzo? tis toch wel cheap dus opzich moet da hendig werken om voor een hele maand in 1 keer te kopen en dan eerst ff 70% van maken...

trouwens ik moet zeggen da deze opzich nog wel als sos verkocht had kunnen worden voor 25 euro voor een halve terwijl een hele gram 10 euro kost. want dees werkt net zo sterk als sos voel ik alleen iets langer toch en t brand een beetje

Bovenaan