• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

SpacingBen 1e keer paddo's

Status
Niet open voor verdere reacties.

BacingsPen

Badass junkie
zal wel niet al teveel kunnen vertellen maar paddo's zijn om 6.15 ingenomen :)

Stel je vragen, wie weet kan ik die nog wel beantwoorden :wink:

Laters allemaal :smoke:

d'r zit trouwes een zalig gevoel achter boven in me hooofd :sunglasses:

BacingsPen

Badass junkie
eerst hadden we truffels halve portie de 16n euro's

Toennet 7 uur dus volgende halve portie hawaaiaanse :) die smaken geowon naar sterke champignons, best te doen :)

Truffels ware beetje te zuur van smaak eerlijk gezegd :stoned:

en we eten nu nog een pizzza, er na eten kan wel tog?

@ minn, haha, kom maar gezellig langs, je leven is zo beperkt als je t zelf wil maken :grin:

matthijs

Badass junkie
Eeeeeiiiiiindelijk :P
Toen ik na een paar maanden weg te zin geweest weer naar drugsforum kwam dacht ik nog: misschien heeft hij ze nou al gegeten maar nee dus :P
Gaat vast leuk worden :)
Veel plezier!

Deranged

Badass junkie
Duurt langer, geeft mooier effect, is goedkoper, en het is een stuk minder gedoe om het in te nemen. Dus ik zou zeggen van wel.

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Duurt langer, geeft mooier effect, is goedkoper, en het is een stuk minder gedoe om het in te nemen. Dus ik zou zeggen van wel.
geef mooier effect? das dus zo persoonlijk als het maar kan......
beetje vage conclusie deranged , paddo's zijn een stuk leerzamer vind ik lucy ook wel maar op een heel andere manier

Deranged

Badass junkie
Ik ben iemand die van paddo's een paar keer goed fout is gegaan(kotsen en zelfs knock gaan) en heb zo'n gevoel dat de kans op zoiets met LSD een stuk kleiner is. Paddo's worden veelal gezien als een soort van softere *natuurlijke* variant van LSD, maar ze zijn minstens net zo hard. Onderschat het niet.

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Ik ben iemand die van paddo's een paar keer goed fout is gegaan(kotsen en zelfs knock gaan) en heb zo'n gevoel dat de kans op zoiets met LSD een stuk kleiner is. Paddo's worden veelal gezien als een soort van softere *natuurlijke* variant van LSD, maar ze zijn minstens net zo hard. Onderschat het niet.

LSD ( en ik heb echt niet te weinig genomen ) is ook idd een stuk beter te controleren dan paddo's .
ik zie het dan ook als een ander middel en zeker niet als de sterkere variant van paddo's .
daarom zeg ik LSD is niet beter maar iets anders

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
eerst hadden we truffels halve portie de 16n euro's

Toennet 7 uur dus volgende halve portie hawaaiaanse :) die smaken geowon naar sterke champignons, best te doen :)

Truffels ware beetje te zuur van smaak eerlijk gezegd :stoned:

en we eten nu nog een pizzza, er na eten kan wel tog?

@ minn, haha, kom maar gezellig langs, je leven is zo beperkt als je t zelf wil maken :grin:

je hebt helemaal gelijk :smoke:
fijne avond :mrgreen: :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:

Ligt aan je dosis lsd,als je boven de 400ug de controle kwijt raakt en dan in een bad trip komt met lsd zou je wensen dat je liever 4 porties paddo's op had.

Maar idd een gangbare dosis lsd, 1 microdotje of 2 zegeltjes zijn meer te controleren dan een portie paddo's vind ik.

SpacingBen vertel eens even hoe voel je je nu al back 2 earth?

minn

Badass junkie
Ik had m gesmst, en hij zei dat hij veel geleerd had, woorden zeggen te weinig zei ie..
ben benieuwd :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
minn zei:
Ik had m gesmst, en hij zei dat hij veel geleerd had, woorden zeggen te weinig zei ie..

dat is met alle drugs zo je kan het gevoel nooit goed omschrijven met woorden, als jij aan iemand moet duidelijk maken hoe stoned aan voeld (aan iemand die t'zelf nog nooit heeft gedaaN) dan zeg jij waarschijnlijk ook gewoon het voeld chill, maar dat omschrijft natuurlijk nooit helemaal het gvoel
:rolleyes: :wink: :mrgreen: :P

minn

Badass junkie
need^weed zei:
minn zei:

dat is met alle drugs zo je kan het gevoel nooit goed omschrijven met woorden, als jij aan iemand moet duidelijk maken hoe stoned aan voeld (aan iemand die t'zelf nog nooit heeft gedaaN) dan zeg jij waarschijnlijk ook gewoon het voeld chill, maar dat omschrijft natuurlijk nooit helemaal het gvoel

ik denk dat hij eerder bdoelde dat hij heeft geleerd dat je met woorden te weinig kan zeggen..
schnappie?

Deranged

Badass junkie

Hempy

Bewuste gebruiker
schni schna schnappi, schnapie schnappie schnap.. schi schna schnappie, schappi schnappie schnap..

waar blijft ben met zijn report

minn

Badass junkie
Hempy zei:
schni schna schnappi, schnapie schnappie schnap.. schi schna schnappie, schappi schnappie schnap..

waar blijft ben met zijn report

ich bin schnappie das kleine krokodil

ga je Ben roepen ? :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
minn zei:
need^weed zei:
minn zei:

ik denk dat hij eerder bdoelde dat hij heeft geleerd dat je met woorden te weinig kan zeggen..
schnappie?

ja dat kan ook, maar wat ik zeg is ook waar :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
waar is die tripper dan?
is hem overleden ?
spacingben waar ben je dan??
da wa eens weten hoe het u bevallen is :mrgreen: :wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan