Spacen

PaasHaas

Newbie
Ik ben al geruime tijd gestopt met blowen, en heel af en toe rook in nog wel eens een jointje mee. Alleen het valt altijd zwaar (wat ik niet ben gewend).

Lichte hallucinaties, zoals twijfelen aan realiteit. En het vertragende beeld
die ongeveer steeds 1 seconde achterloopt.. waaraan je nog meer gaat twijfelen aan de realiteit.

Meestal vergeet ik de datum & dagnaam ook, en twijfel ik of het nou vrijdag of zaterdag is.

Is dit normaal, voor iemand die wel vaak heeft geblowd maar mindersterke wiet, en af en toe eens een spacejoint neemt.?

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Vreemd, bij mij nog nooit last van.
Zelf gebruik hele sterke hash (super polm) ,toch nergens last van vergeetachtigheid.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik heb soms wel is dat als ik stoned ben het bijna hetzelfde lijkt als een paddo trip die omkomt, maar verder dan opkomen doet het ook niet. :rolleyes: ook vreemd :stoned:

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
bij mij is het niet zo erg, maar ik heb wel, als ik echt heel erg knetter ben dat alles inderdaad trager gaat, als ik mijn hoofd heel snel draai dat mn beeld net in slowmotion draait en datik meer tijd nodig heb om dingen te verwerken, te denken.. zoiets. maar die lichte hallicunaties vind ik vreemd.

Freaky high

Bewuste gebruiker
beeld in slowmotion komt mij bekend voor, maar lichte hallucinaties?? :confused: daar heb ik nog nooit over gehoord bij blowen hoor

Psykaholik

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
beeld in slowmotion komt mij bekend voor, maar lichte hallucinaties?? :confused: daar heb ik nog nooit over gehoord bij blowen hoor
nee heb da ook alleeen nog maar gezien in films
jointje roken en trippen voor je leven
lsd is er niks tegen

ja ik ken het gevoel, het komt omdat als je echt stoned ben kan je niet scherp kijke, dus zie je wazige dingen die je dan in je kop omzet tot vanalles, dus het is gewoon het niet weten wat je ziet doordat je langzaam van begrip bent ( zwaar stoned ) en niet scherp kan kijke.

Bovenaan