• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

spacemuffin/cake

proton

Belezen gebruiker
vroeger heb ik een keertje 2 muffins gegeten, niks gevoeld en dag erna was mijn evenwichtsorgaan afwezig en kon ik niet staan.

Vandaag maar eens een spacecakeje gehaald bij de plaatselijke koffieboer :)

Ik heb hem net opgegeten, zag geen stukjes ofzo zitten, gewoon lekker cakeje :)

Ik rook niet, dus joints zijn niks voor mij.

Eens kijken wat dit gaat doen, het is nog vroeg op de avond, dus paar uur de tijd om het effect te voelen.

FF biertje erbij , kan geen kwaad toch?

More later...

ps heb wel ervaring met xtc, ghb, ballonnetjes, 1x erg lichte paddotrip.
Nog niet echt dus met wiet. We shall see :)

proton

Belezen gebruiker
1 uur later, misschien iets lichter in m'n hoofd, weet het niet zeker. Nog niet veel effectt

proton

Belezen gebruiker
bijna 2.5 uur later, behalve een heel klein tikkie licht in het hoofd en heel klein tikkie sloom nog niet veel effect... is dit het dan?

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
proton zei:
bijna 2.5 uur later, behalve een heel klein tikkie licht in het hoofd en heel klein tikkie sloom nog niet veel effect... is dit het dan?

Hele cake opeten? :grin: Denk dat weed bij lichte dosissen zowiezo niet zoveel doet, buiten je wat lachen misschien en sloom worden. Als je echt een beetje wil trippen zul je toch wat anders moeten benuttigen vrees ik :grin:

Bo02

Experimenterende gebruiker
Ik zou zelf een keer een cake bakken als ik jou was, als het dan niet werkt is het je eigen schuld :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je zecht ook dat je geen stukjes zag? de koffieboer hierzo maakt ze toch altijd met de mooie lekkere groene snippers hoor.. En 1 plak daarvan en je bent wel stoneder dan wat jij beschrijft.

Dus volgende keer miss 2 of 3 plakkjes pakken als je na een uur nog niets merkt..?
Ook kunnen sommige mensen gewoon onwijs goed tegen wiet eten, ik ken mensen die nooit blowen en 5 plakken shop cake naar binnen werken en geen centje pijn hebben, terwijl ik toch redelijk wat blow en nog steeds naar 1 plak compleet weg ben.. :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
PepTalk zei:
Je zecht ook dat je geen stukjes zag? de koffieboer hierzo maakt ze toch altijd met de mooie lekkere groene snippers hoor.. En 1 plak daarvan en je bent wel stoneder dan wat jij beschrijft.

Dus volgende keer miss 2 of 3 plakkjes pakken als je na een uur nog niets merkt..?
Ook kunnen sommige mensen gewoon onwijs goed tegen wiet eten, ik ken mensen die nooit blowen en 5 plakken shop cake naar binnen werken en geen centje pijn hebben, terwijl ik toch redelijk wat blow en nog steeds naar 1 plak compleet weg ben.. :smoke:

Die groene snippers zijn gewoon kut :tearsofjoy:
't Is veel effectiever om het met thc boter te bakken, geen zichbare sporen van wiet en je proeft de wiet die erin is gegaan niet eens. Dat je geen wiet/hasj ziet in je cake zegt NIETS over de kwaliteit.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Die groene snippers zijn gewoon kut :tearsofjoy:
't Is veel effectiever om het met thc boter te bakken, geen zichbare sporen van wiet en je proeft de wiet die erin is gegaan niet eens. Dat je geen wiet/hasj ziet in je cake zegt NIETS over de kwaliteit.

Die is met thc boter gemaakt, alleen is de boter alleen grof gezeeft, zo blijf je zien dat het space cake is ( altijd handig met evt. smerige grapjes die je er anders mee uit kan halen en de ( vind ik) lekkere wiet smaak blijf je houden.)

Bovenaan