Spacecake

Tim_214

Newbie
hallo allemaal :)

Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb mn leraar Nederlands beloofd een spacecake te maken die we dan met un paar gasten zullen gaan opkanuh :grin: Op diverse sites zie ik 1 gram wiet per persoon. We zijn niet van plan er te veel in te stoppen, omdat we daarna ook nog les hebben :P Mijn vraag is dan ook...hoeveel gram zou er dan ongeveer in moeten? Ik schat zo tussen de 1 en 5 gram wiet. Ook hoorde ik van iemand dat je wiet kunt kopen die al in kruimels is gehakt. Iemand die hier de prijs van weet? :flushed:

Gr,
Tim_214 :smoke:

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
zie mijn topic over spacecake met de titel : "spacecake beginnersvragen"
Staat genoeg in.
Maar ik heb 2 vragen voor je:
heb je ooit eerder geblowd?
hoe oud ben je?

Tim_214

Newbie
brommer-nozem zei:
zie mijn topic over spacecake met de titel : "spacecake beginnersvragen"
Staat genoeg in.
Maar ik heb 2 vragen voor je:
heb je ooit eerder geblowd?
hoe oud ben je?

Ik heb wel eens geblowd maar niet erg vaak. Ik weet niet of andere gasten geblowd hebbe maar geloof het wel...Mn leraar vertelde wel dat hij wel eens aan een waterpijp had gehange, en volgens mij lijkt dat wel op mekaar :wink: Ik ben 16 :wink:

Tim_214

Newbie
brommer-nozem zei:
ok, maar hoe hard wil je gaan?
lees maar ff in mijn topic het trip report en post dan es weer :wink:

goeie report :wink: Ja ik was niet van plan zo hard te gaan :P heb na het vak namelijk nog 2 uur les :P Gewoon een licht gevoel maar er niet te veel van eten om te voorkomen dat het net gaat als bij jou :P ut is daarna wel weekend dus ik ken wel uitslape :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zou gewoon een joint paffe me u maten en u leerkracht, een spacecake kan een onverwacht, heftig effect geven. zeker als je nog niet zoveel ervaring hebt met blowen.
en waarom wacht je niet een paar uur en doe je het na de les?
heel onverstandig als je het mij vraagt (niet dat ik het zelf nog niet gedaan heb :grin: :stoned: )

yellowmoon

Bewuste gebruiker
dat zal niet lukken vriend jullie gaan zo hard spacen dat jullie nietmeer aan de les ofzo gaan denken effect slaat pas na een 30 40 minuten in en dat duurt nog een zeker 3,4 uurtjes minstens volgens mij is een voorgedraaide jointje veel betere idee hoewel effect anders is

Tim_214

Newbie
yellowmoon zei:
dat zal niet lukken vriend jullie gaan zo hard spacen dat jullie nietmeer aan de les ofzo gaan denken effect slaat pas na een 30 40 minuten in en dat duurt nog een zeker 3,4 uurtjes minstens volgens mij is een voorgedraaide jointje veel betere idee hoewel effect anders is

Ook als je dr maar un beetje in doet?

ZI09

Bewuste gebruiker
Waarom rekening houden met de lessen erna?
Doe het goed of niet zou ik zeggen.

Ik bedoel, als je het effect zo moet minimaliseren lijkt het me ook niet echt heel boeiend meer.
(niet dat je 10 kilo pp moet doen, maar gewoon, een redelijk portie is toch een mooi plan :sunglasses: denk vooral aan je leraar, die erna nog een klassen les moet geven!)

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
Tim_214 zei:
brommer-nozem zei:
ok, maar hoe hard wil je gaan?
lees maar ff in mijn topic het trip report en post dan es weer :wink:

goeie report :wink: Ja ik was niet van plan zo hard te gaan :P heb na het vak namelijk nog 2 uur les :P Gewoon een licht gevoel maar er niet te veel van eten om te voorkomen dat het net gaat als bij jou :P ut is daarna wel weekend dus ik ken wel uitslape :)

Zoals je kunt lezen in mijn report, duurt het best lang voor dat het werkt.
Bij mij duurde het 2 uur, en ik at "stevig door" :wink:
Ik vind eerlijk gezegd ook niet dat je het moet doen als je daarna nog les hebt, want daar begrijp je niks meer van, én je hebt de kans dat je gepakt wordt omdat je zo aan het lachen bent en ze bekijken je ogen....
en dán heb je een probleem, de leraar trouwens ook. Ik vind het een beetje overantwoordelijk van je leraar dat hij het ONDER schooltijd wil doen.
Doe het lekker na de laatste les :wink:

Bovenaan