• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Miquelsanchez

Experimenterende gebruiker
Tripreport Spacecake
14-1-2018

Waar

Buiten

Met wie
Met een maat van me

Wat
Spacecake

Ervaringen
Wiet en hasj en alcohol thats it

19:00
Ik en me maat J zijn na de coffeeshop Geweest Boerenjongens nog nooit geweest maar volgens J zag de coffeeshop er goed Uit en klantvriendelijk 1 spacecake Gekocht en wat hasj en Wiet
Toen Kwamen we nog een andere vriend Tegen we gingen na een bankje toe
Ik en J deelde de spacecake en begonnen Hem op te eten stond op de verpakking half Per persoon
We Roken aan de Spacecake en proefde de Hasj en proefde de hasj ook heel erg
Was trouwens een erge lekkere Cake
Daarna begon ik een hasj jointje te draaien
En begonnen hem te roken met ze 3e

19:30
Ik en J begonnen opeens een erge lachbui Te krijgen we werden behoorlijk stoned
We woude nog een jointje draaien maar Was zo stoned dat het bijna niet meer lukte we deden er erg lang over

20:45

Die andere vriend ging weg hij moest na ze Werk daarom nam hij alleen een joint geen Spacecake
Ik en J begonnen richting de munt te lopen Na de bioscoop alleen begon te zweven
Mij benen voelde ik bijna niet meer kom Nauwnlijks lopen waren net spaghetti Sliertjes
We waren in de bioscoop en gingen de Kaartjes bestellen maar ik wou de naam Zeggen maar begon zo hard te lachen de Vrouw van de kassa keek ons raar aan en Begon beetje te lachen Uiteindelijk Is het Gelukt
Toen gingen we na de maccie maar was een Behoorlijke drukke rij en we proberen het Bij de machines maar waren er te stoned Voor we hadden al gegeten dus gingen Terug na de bios

21:30
Ik en J hadden popcorn en drinken besteld
Gingen de zaal in
Naar de film Jumanji: Welcome to the Jungle 4D
Over een film over paar mensen die in een Videogame werden gezogen en in de jungle Terecht kwamen
Toen na de reclame moesten we ons 4D Brillen opzetten kwam er zo een Trippy LSD Shit wat door de 4D op ons af kwam jesus Wat tripte we hard daarna keken we elkaar Aan van wow
Toen begon de film gewoon chill
Toen werden ze in de videogame gezogen
Vanaf daar begon ik letterlijk echt de hele Film te trippen het leek soms echt of in Zelf in de film zat ik ging echt in tijd en Ruimte zat hem enorm hard te spacen en Trippen in die film
Grote bak popcorn leeg gegeten
Had de Munchies

23:30

De film was afgelopen
Ik vondt het eigelijk wel jammer zat zo in Die film maar had eigelijk geen flauw idee Waar het over ging :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy: 2 x even 5 Minmuten in slaap gevallen maar niet meer Dan 5 min
Ik en J gingen de zaal uit
Moest ik de bril terug geven die ik vergeten Was ik zei nog tegen J kom mee maar hij Mocht niet mee was er bijna beveilig Gehaalt :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Ik die grote zaal in zoeken bijna verdwaalt In de zaal:tearsofjoy:
Daarna ging ik terug ik en J nog even na de Toilet blijkt dat ik me Schoudertasje ben Vergeten daar met ze 2e terug
En na buiten

23:45
Ik en J waren weer buiten en we steekte Een peukje op
Eventjes later voelde dat de Cake aan het Verteren was en we werden weer wat stoneder begonnen hem echt weer harder Te spacen moeite met lopen:joycat::tearsofjoy:

00:45
Ik was thuis maakte een boord pasta voor Mezelf en ging eten daarna me tanden Poetsen en ging me nest in
Zat hem nog aardig te spacen toen ik me Ogen dicht dee zat hem aardig te Spacen
En voelde weer dat ik nog stoneder werdt Me maag begon weer te verteren dus spacede hem weer erger
Binnen 5 minmuten ben ik in slaap gevallen

De volgende Ochtend
Om 11:00 ging me wekker
En had het idee dat ik na werk moest geen idee waarom dus ik zet me wekker uit
Om 13:45 werdt ik wakker
En had de meest bizarre droom ooit gehad Maar kan er niet veel van herinneren maar Paar stukjes
Dus werdt wakker bleef nog even liggen
En wist dus niet of ik nog stoned was of Weer in de realiteit zat alles was een Beetje vaag en wazig
Toen ik opstond merkte ik dat ik Gewoon brak was was erg suf enzo en nog beetje wazig/Vaag
Toen belde J me op of ik nog peuken had
Zei ik niet echt maar 2 dus we spraken af Om te halen
Ik een broodje maken me gezicht wassen
Eten en tandenpoetsen en de deur uit
Ik zag J hij haalde peuken voor me
En ging weer weg en spraken we Vanavond Weer af om even wat jointjes te roken

Normaal trip ik niet van wiet/Hasj maar Van Spacecake damn
Dus denk laat er een Tripreport over Schrijven
Was een erg leuke ervaring
Spacecake kan best wel heftig en Trippy Zijn heb ik nog nooit gehad van wiet
Heb wel eerder spacecake gegeten maar Dat was een erg zwakke cake niet zoals Deze

Laatst bewerkt:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Klinkt als een toffe ervaring!
En idd spacecake kan ontzettend trippy zijn ( en heftig, en láng duren), blijft wmb daarom een van de meest onderschatte drugs ( want iedereen denkt: tsss zelfde stofje als ik rook, been there, done that.... terwijl het niet te vergelijken is.)
Maar fijn dat het bij jullie allemaal zo goed heeft uitgepakt!

Miquelsanchez

Experimenterende gebruiker
Klinkt als een toffe ervaring!
En idd spacecake kan ontzettend trippy zijn ( en heftig, en láng duren), blijft wmb daarom een van de meest onderschatte drugs ( want iedereen denkt: tsss zelfde stofje als ik rook, been there, done that.... terwijl het niet te vergelijken is.)
Maar fijn dat het bij jullie allemaal zo goed heeft uitgepakt!

Ja het is de meest leuke ervaring wat ik ooit gedaan heb dan nog in combinatie knetter Stoned van de spacecake naar een Trippy 4D film gaan beste combinatie ooit mij dag Kon niet meer stuk nu ik allang nuchter ben me dag kan nog steeds niet stuk door gisteren!

N

Nietingebruik

Gast
Klinkt dat je een leuke avond heb gehad!
En ja spacecake kan je erg van trippen.
Het is ook veel heftiger.
Spreek uit ervaring eerste keer bleef bij Nemen omdat ik niks voelde erbij blowen..
Ik dacht even dat ik in de grond werdt Gezogen en dat ik dood ging.
Been there done that.

Bovenaan