Yolo2000

Belezen gebruiker
Heb vandaag dus een spacemuffin gegeten een maat van me was 18 geworden je wordt er wel goed stoned van maar dus vroeg me af kan je een kant en klare spacecake dus geen plak of muffin maar een kant en klare spacecake kopen bij de coffeeshop???? En wat is ongeveer de prijs???

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ze verkopen het eigenlijk altijd per plak, een hele cake heb ik nog nooit gezien.

Ipv het hier te vragen kun je dit beter in de shop vragen.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ze verkopen het eigenlijk altijd per plak, een hele cake heb ik nog nooit gezien.

Ipv het hier te vragen kun je dit beter in de shop vragen.

Ik kom er nog niet in nog paar maanden moet me vrienden sturen vandaar dat ik het vraag plakjes dus hoe duur ongeveer??? En als ik het ga bakken heb gehoord dat 1 of 2 grammetjes haze wel genoeg is en wat heb ik allemaal nodig ervoor en ruikt het na wiet als je gaat koken/bakken

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Prijzen mogen wij hier niet noemen. Heeft ook geen nut omdat het per shop verschilt. Zelf bakken is heel makkelijk en er staan honderden recepten op internet.
En wat denk je zelf? Een spacecake ruikt niet naar roosjes als je m bakt nee....

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dus is een of 2 gram haze wiet genoeg voor de spacecake ????
Ligt aan hoeveel mensen je bent, hoeveel je gewend bent etc. 2 gram voor een hele cake is misschien wel weinig. Ik heb nog nooit een hele cake gebakken met wiet.
Kijk maar in de recepten op internet. Ga zelf maar zoeken dan vind je echt alle info, recepten en hoeveelheden. Etc

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ligt aan hoeveel mensen je bent, hoeveel je gewend bent etc. 2 gram voor een hele cake is misschien wel weinig. Ik heb nog nooit een hele cake gebakken met wiet.
Kijk maar in de recepten op internet. Ga zelf maar zoeken dan vind je echt alle info, recepten en hoeveelheden. Etc
Dus hoeveel moet je ongeveer erin doen????

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dus hoeveel moet je ongeveer erin doen????
Zoals dunnetjes al aangeeft hangt het van teveel factoren af om dit zo te beantwoorden... Misschien even de antwoorden lezen en verder gewoon even zelf het en ander op internet zoeken... Als je zo lui bent hoef je niet te verwachten dat wij hier veel moeite voor je gaan doen hè.

Bovenaan